BMW a Auto Palace: Noví partneri

Piatok, 07 jún 2013

Bratislave pribudlo nové predajné miesto pre automobily BMW a MINI. Vzniklo po dohode spoločností BMW Group Slovakia a Auto Palace Group. Licenciu novému predajcovi udelili prvého mája tohto roku a mesiac na to otvorili na bývalých predajných miestach Mazdy a Mitsubishi na Vajnorskej ulici novú prevádzku, ktorá po investičnej injekcii jeden a pol milióna eur má byť vzorovým dílerstvom prémiových automobilov značiek BMW a MINI.

1 DSC 0021
Nové predajno-servisné miesto automobilov BMW a Mini v Bratislave na Vajnorskej ulici

Spoločnosť Auto Palace Group, nový partner spoločnosti BMW Group Slovakia v tomto regióne, v priebehu polroka vybudovala nový showroom pre automobily značiek BMW a MINI v Bratislave s celkovou plochou 2 035 metrov štvorcových. Nový predajno-servisný komplex novinárom oficiálne predstavili Michael Kordys, generálny riaditeľ spoločnosti BMW Group Slovakia a Ralf Howie zo spoločnosti AutoBinck Holding, ktorá je materskou spoločnosťou Auto Palace.

Skupina Auto Palace Group od 5. júna 2013 tak rozširuje svoju maloobchodnú činnosť na území Slovenska. Nová spoločnosť Auto Palace Bratislava sídli na Vajnorskej ulici a bude ponúkať automobily BMW a Mini, ako sa vyjadrili zástupcovia oboch spoločností, podľa nových a náročnejších štandardov najvyššej kvality. Nové predajné miesto bude ako jedno z prvých autorizovaných dílerstiev BMW a Mini v Európe striktne dodržiavať nové európske štandardy pre predaj automobilov oboch značiek.

Nové predajné miesto umožní zákazníkom prezrieť si celú ponuku modelov oboch značiek – v rôznych farbách a výbavách. Bude tu trvalo vystavených viac ako osem vozidiel BMW a 6 vozidiel Mini. Súčasťou ponuky bude aj široká paleta jazdených automobilov do určitého veku a značkový servis schopný vykonávať údržbu až na 11 vozidlách súčasne.

Nové obchodno-servisné stredisko ponesie názov Auto Palace Bratislava, čím vyjadruje svoju príslušnosť k skupine Auto Palace Group, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už od roku 1991. Do plnej prevádzky vstúpi nové predajné a servisné miesto od 14. júna 2013.

Nové autorizované dílerstvo značiek BMW a Mini na Vajnorskej ulici bude vybavené jedinečným interaktívnym zákazníckym systémom skupiny BMW Group, ktorý zákazníkovi umožní prispôsobiť si nové vozidlo svojim individuálnym potrebám pomocou zariadení ako iPad či ďalších interaktívnych technológií.

V nových priestoroch budú pre zákazníkov k dispozícii kompletné produktové rady značiek BMW a Mini, vrátane najnovších modelov. Chýbať tu nebude napríklad nové BMW Z4 po facelifte, BMW M6 Grand Coupé, nové BMW 3 Gran Turismo, nový rad BMW 5 facelift vrátane modelov Sedan, Touring, Gran Turismo, M Sedan, BMW 4 Coupé, nové BMW X5 či Mini Paceman.

Pre nového predajcu BMW a Mini bude podľa riaditeľa prevádzky Auto Palace Bratislava Miroslava Tikla prvoradým cieľom nová kvalita služieb. Tá sa bude vzťahovať tak na predaj nových automobilov, ako aj na servis a odbornosť opráv. Novou stratégiou spoločnosti bude predaj jazdených áut. Cieľom bude dať kupujúcemu správnu kvalitu a preverené auto. Najmä však to, aby zákazník pri kúpe jazdeného auta mal rovnaký pocit ako by kupoval nový automobil.

Nová obchodná aktivita spoločností BMW Group a spoločnosti Auto Palace, dcérskej spoločnosti AutoBinck Holding, má napomôcť rozvoju trhového podielu značiek BMW a Mini na Slovensku.

1 DSC 0021 2 DSC 0008 3 DSC 0020 4 DSC 0013 5 DSC 0012 6 DSC 0022
Autor: J. Goldberger
Foto: jg
Pridať komentár
Bleskovky
bmw-group
BMW Group, nemecký výrobca prémiových vozidiel, chce pokračovať v raste svojej produkcie i v tomto fiškálnom roku. Motivuje ho k tomu úspešný rok 2023, v ktorom jeho prémiový segment dodal na trh historicky najviac vozidiel a zaznamenal najvyššie predaje. Modelmi, ktoré majú produkciu bavorského producenta najviac potiahnuť na požadovanú úroveň, majú byť aj v roku 2024 čisto elektrické vozidlá a modely z vyššieho prémiového segmentu, vrátane modelov BMW radu 7, BMW X7 a luxusné Rolls-Royce s čisto elektrickým pohonom Rolls-Royce Spectre. V oboch týchto segmentoch verí skupina BMW vo výrazný dvojciferný rast. Očakáva sa, že prispejú k tomu aj modely BMW radu 5, BMW i5, ale aj elektrické kombi Touring i5.
matador
V prieskume spotrebiteľskej dôvery Slováci po ôsmy raz volili značky, ktorým dôverujú najviac. Zúčastnila sa ho reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú najsilnejšími na slovenskom trhu. V kategórii výrobcov pneumatík získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2023 tradičný výrobca pneumatík Matador, ktorý je súčasťou koncernu Continental. Matador tak potvrdil povesť spoľahlivosti a kvality za rozumnú cenu. Značka s viac ako 115 rokmi skúseností je najdôveryhodnejšia pre 20,6 % respondentov. Na druhom mieste sa umiestnila značka Continental. Roman Moško, komunikačný manažér Continental Barum: "Sme hrdí, že značka Matador je medzi slovenskými vodičmi vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Má dlhoročnú tradíciu, široké portfólio a spoľahlivú kvalitu.”Matador Hectorra 5
lexus-lbx-venezia
Lexus sa už po siedmy raz vracia ako oficiálne vozidlo medzinárodného filmového festivalu v Benátkach a potvrdzuje, že je patrí k svetu svetovej kinematografie. Nový kompaktný crossover LBX bude súčasťou flotily elektrifikovaných vozidiel Lexus pre luxusnú prepravu VIP účastníkov festivalu. Medzi hercami, ktorí sa objavia na červenom koberci, budú okrem iných Zendaya (Spider Man: Bez domova), Mike Faist (West Side Story), Josh O’Connor (Koruna) či Caroline Murino (Casino Royale). V poradí 80. ročník festivalu sa bude konať na benátskom Lide od 30. augusta do 9. septembra.