Suzuki na Tokyo Motor Show v Tokiu

Streda, 30 október 2019

Tokyo Motor Show, 46.ročník autosalónu v Tokiu na Tokio Big Sight v oblasti Odaiba je v plnom prúde od 24. októbra. Nechýba tu žiadna významná domáca značka, medzi nimi ani Suzuki.

Suzuki-Ignis
Suzuki Ignis je najmenšie malé SUV na našom trhu s pohonom všetkých kolies

Na autosalóne Tokyo Motor Show predstavuje značka Suzuki vývoj produktov a technológií pre ďalšiu storočnicu Suzuki Motor Corporation, od ktorej vzniku uplynie v roku 2020 presne 100 rokov.

Tohtoročný 46. tokijský autosalón je s predĺženou dobou konania a na rozšírených výstavných priestoroch. Pre novinárov ho sprístupnili už takmer pred týždňom. Pre verejnosť je autosalón otvorený od 25. októbra a svoje brány zatvorí 4. novembra.

Tokijský autosalón sa koná každé dva roky, vždy v nepárny rok a organizuje ho Japonská asociácia výrobcov automobilov. Pre Suzuki je domáci autosalón, rovnako ako aj pre ďalšie japonské značky, kľúčovým prezentačným podujatím.

V stánku Suzuki medzi predstavovanými produktmi nájdu návštevníci nielen kompaktné automobily, crossovery či dokonca mini truck, ale aj autonómne jazdiace obytné vozidlá či vozidlá spôsobilé transformovať svoje tvary.

Sú tu aj koncepty mini úžitkových vozidiel, vyvinutých pre potreby matiek a detí, navyše aj priestor v podobe baby roomu.

Medzi vystavovanými exponátmi nechýbajú ani najnovšie vyhotovenia klasických modelov: XBEE, Solio Bandit, model Escudo, čo je názov Vitary pre mimojaponské trhy. Tiež u nás známe Swift Sport, SX4 S-Coss, Jimny či starší Wagon R.

Vo svojom stánku si Suzuki nakoncipovalo svoju "Veľkú budúcnosť", čo je perspektíva značky do ďalšej storočnice. Automobilka tu vystavuje popri modeloch automobilov okrem iného aj motocykle, vrátane športového s novovyvinutým olejom chladeným motorom a motorizované invalidné vozíky a lodné motory.

(jGold)
Pridať komentár
Bleskovky
skoda
Okrúhle výročia sú vždy vhodné na oslavu. Škoda na Slovensku je pripravená osláviť svoju tridsaťročnú prítomnosť na slovenskom trhu a pripravila si u vybraných predajcov po celom Slovensku deň otvorených dverí. Na návštevníkov čaká pestrý program, ako súťaže, testovacie jazdy na modeloch 30 edition, ale aj možnosť vyskúšať si elektrifikované modely najnovších generácií. Ďeň otvorených dverí sa uskutoční v sieti predajcov Škoda počas soboty 1. apríla 2023. Najväčším lákadlom pre návštevníkov okrem príjemného občerstvenia, programov pre celé rodiny a testovacích jázd bude súťaž o dovolenku s elektromobilom Enyaq iV.
1-goodyear-urbanmax
Goodyear uviedol na trh nové pneumatiky pre verejnú osobnú dopravu. Pneumatiky Urbanmax Commuter preklenujú medzeru medzi pneumatikami na diaľkové a mestské použitie. Vyvinuli ich špeciálne pre vozidlá prevádzkované na medzimestských a prímestských spojoch. Pneumatiky Urbanmax Commuter sú pripravené na elektrický pohon, na vozidlá s elektrickým, hybridným aj bežným dieselovým pohonom. To znižuje požiadavky na skladové zásoby prevádzkovateľa, pretože dopravcovia môžu používať rovnaké pneumatiky na všetkých vozidlách bez ohľadu na ich pohon. Pneumatiky spĺňajú najdôležitejšie požiadavky elektrických vozidiel, takže pre dopravcov predstavujú dobré riešenie pri prechode z konvenčného na elektrický pohon.
Martin-Lauer
Na čele marketingového a komunikačného oddelenia českého, slovenského a maďarského zastúpenia výrobcu nákladných vozidiel Scania stojí od januára tohto roku Martin Lauer. Má bohaté skúsenosti z vedúcich pozícií na oddeleniach komunikácie a marketingu. Pracoval okrem iného v spoločnostiach Mercedes-Benz Czech Republic, Škoda Auto, Ogilvy One alebo v Českomoravskej stavebnej sporiteľni. Na pozícii strieda Ondřeja Koubka. Martin Lauer je absolventom pražskej VŠ ekonomickej. Do spoločnosti Scania sa vracia po viac než desiatich rokoch do automotive. V osobe Martina Lauera získala Scania človeka s bohatými skúsenosťami v oblasti marketingu a komunikácie.