Pondelok, 05 marec 2018

Nejasnosti motoristickej verejnosti okolo technických prehliadok motorových vozidiel a činnosti staníc technickej kontroly riešime seriálom článkov Technické kontroly od A po Z, ktoré sme pripravili v spolupráci s Testekom. Pokračujeme v ich uverejňovaní a veríme, že možno práve tu nájdete odpoveď na vaše nejasnosti.

Technické kontroly
Ilustračná snímka – Testek

Pondelok, 19 február 2018

Nejasnosti motoristickej verejnosti okolo technických prehliadok motorových vozidiel a činnosti staníc technickej kontroly riešime seriálom článkov Technické kontroly od A po Z, ktoré sme pripravili v spolupráci s Testekom. Pokračujeme v ich uverejňovaní a veríme, že možno práve tu nájdete odpoveď na vaše nejasnosti.

Ilustracna snimka 3
Ilustračná snímka

Piatok, 16 február 2018

Nejasnosti motoristickej verejnosti okolo technických prehliadok motorových vozidiel a činnosti staníc technickej kontroly riešime seriálom článkov, ktoré sme pripravili v spolupráci s Testekom. Pokračujeme v ich uverejňovaní a veríme, že možno práve tu nájdete odpoveď na vašu otázku.

Technická kontrola
Ilustračná snímka

Streda, 31 január 2018

Veľa nejasností motoristov okolo technických prehliadok motorových vozidiel a činnosti staníc technickej kontroly chce riešiť seriál článkov, ktoré sme pripravili v spolupráci s Testekom. Dnes uverejňujeme prvý, a veríme, že seriál vás zaujme a na mnohé vaše nezodpovedané otázky práve tu nájdete odpoveď.

ilustracna snimka
Ilustračná snímka

Pondelok, 02 júl 2007

Vedenie najväčšieho svetového výrobcu automobilov General Motors predstavilo svoju novú enviromentálnu stratégiu zameranú na zníženie emisií a svoje niektoré nové eko-modely predstaví už v septembri tohto roku na autosalóne vo Frankfurte. General Motors Europe sa znižovaním emisií zaoberá už mnoho rokov. Vidieť to na ponuke súčasných modelov, z ktorých mnohé sa svojimi emisiami blížia k hranici 140 g/CO2 na kilometer. Značka Opel/Vauxhall predstaví na frankfurtskom autosalóne modely ecoFLEX. Jej obzvlášť ekologické automobily v sebe spájajú hospodárnosť, nízku spotrebu a nízku úroveň emisií.

Bleskovky
Land-cruise
Podľa amerického portálu iSeeCars.com je Toyota Land Cruiser najspoľahlivejším autom na americkom trhu. Portál analyzoval z hľadiska životnosti 15,8 milióna jazdených áut. Ukázalo sa, že Toyota Land Cruiser poskytuje najväčšiu záruku, že auto prekoná minimálne 320 000 km. Toľko malo na tachometri až 15,7 % jazdených áut tohto modelu. Druhé miesto patrí modelu Sequoia (9,2 %), čo je terénne vozidlo väčšie ako je Land Cruiser postavené na platforme pick-upu Tundra. Prvé miesto má Toyota aj medzi všetkými preverovanými značkami. Na druhom mieste medzi značkami je Honda s podielom 1,6 %. Na ďalších sú americké GMC, Chevrolet a Ford. Land Cruiser navrhli tak, aby vydržal najmenej 25 rokov.
Šikyňa-Holandsko
Po úvodných pretekoch seriálu majstrovstiev sveta v motokrose v Anglicku sa pretekári so svojimi tímami presunuli do holandského Valkenswaardu, dejiska druhého podujatia majstrovstiev sveta. Jediný slovenský jazdec Richard Šikyňa z MX Slovakia v Holandsku nebodoval. Zdravotný stav, ku ktorým sa v druhej jazde pridali aj technické problémy, mu neumožnili dokončiť ani jedny nedeľňajšie preteky a tak sa z Holandska vracia bez bodového zisku. V hodnotení seriálu klesol z priebežného 19. na 27. miesto. V najbližších dňoch bude najdôležitejšie, aby sa Richard Šikyňa vyliečil a stihol sa pripraviť na ďalšie preteky v Argentíne, ktoré budú už o dva týždne.
BMW-kopie
Značke BMW udelili slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council z programu Slovak Superbrands cenu Slovak Superbrands Award 2020. Automobilka tak potvrdila, že patrí do skupine elitných značiek. Ocenenie je potvrdením kvality a uistením priaznivcov a zákazníkov značky pri ich nákupných rozhodnutiach. Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.