Peugeot: S elektrifikáciou aj nový slogan

Štvrtok, 21 február 2019

Peugeot predstavuje pri prechode na elektrifikované modely v roku 2019 nový slogan Motion & e-Motion. Pridanie písmena e so zeleno-modrým leskom symbolizuje, že značka zvláda výzvy spojené s energetickou zmenou. Súčasný slogan Motion & EMotion vznikol v roku 2010 pri príležitosti 200. narodenín značky. Predstavil značku ako významného výrobcu automobilov. Slogan Motion & EMotion už sprevádzal komunikačnú kampaň spojenú s predstavením štúdie Peugeot e-Legenda technológie PHEV, ktorá sa koncom roka dostala do modelov Peugeot 3008, 508 sedan a 508 SW. Od autosalónu Ženeva 2019 bude nové logo súčasťou komunikácie Peugeotu v každej krajine. Elektrifikovanú sochu leva v elektrifikovanej úprave ukáže Peugeot na marcovom ženevskom autosalóne.

1 Peugeot e-Legend2 eSignature Peugeot

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.