Auto Palace: novým šéfom Kopečný

Utorok, 04 január 2011

V skupine Auto Palace Group, ktorá v tomto roku oslávi už 20 rokov úspešného pôsobenia na českom a slovenskom trhu s automobilmi, dochádza k zmene v najvyššom vedení. Na čelo spoločnosti po Ing. Jindřichovi Nevrlovi, ktorý stál pri zrode celej skupiny, nastupuje Ing. Richard Kopečný, ktorý v Auto Palace začínal ako marketingový a obchodný riaditeľ Mazdy.

Ing. Richard Kopečný
Nový šéf Auto Palace Group Ing. Richard Kopečný

Jindřich Nevrla sa rozhodol obmedziť svoje pracovné aktivity a užívať si aktívny odpočinok, avšak v automobilovom biznise zostáva naďalej ako štatutárny zástupca akcionára a odborný poradca skupiny. Pod jeho vedením si Skupina Auto Palace vybudovala významné postavenie a rešpekt obchodných partnerov i konkurencie.

Jindřich Nevrla
Jindřich Nevrla zostáva štatutárnym zástupcom a odborným poradcom skupiny Auto Palace Group

Rolf Lauret, majiteľ nadnárodného holandského holdingu, ktorého súčasťou je Auto Palace Group, po zmene vo vedení Auto Palace Group vyzdvihol zásluhy Jindřicha Nevrlu a uviedol, že je obdivuhodné, čo sa pod jeho vedením podarilo v Čechách a na Slovensku vybudovať. Dodal: "Verím, že s Jindřichom Nevrlom budeme aj naďalej ako pracovne, tak i osobne v úzkom kontakte".

Autor: J. Goldberger
Foto: Auto Palace
Pridať komentár
Bleskovky
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.
Goodyear-Eagle-F1-SuperSport
Nové pneumatiky Eagle F1 SuperSport spoločnosti Goodyear obsadili prvé miesto v teste veľmi vysoko výkonných pneumatík Ultra Ultra High Performance. Test sa konal na skúšobnom okruhu spoločnosti Continental v texaskom Uvalde. Hodnotili sa pneumatiky ôsmich rôznych výrobcov, vrátane značiek Continental a Michelin na vozidle BMW M2 s pneumatikami rozmeru 245/35 R19 na prednej náprave a 265/35 R19 vzadu. Pokrýval všetky hlavné disciplíny obvyklé v testoch pneumatík, vrátane hodnotenia ovládateľnosti za sucha i mokra, brzdných vlastností na suchom i mokrom povrchu, sklonu k aquaplaningu, valivého odporu, hlučnosti a pohodlia pre vodiča.