Auto-Impex oslavoval dvadsiatku

Utorok, 11 október 2011

Slová chvály "ste najlepším naším zastúpením v strednej a východnej Európe" odzneli z úst zástupcu talianskeho výrobcu úžitkových a nákladných automobilov Iveco na milej slávnosti k dvadsiatemu výročiu vzniku Auto-Impexu, najväčšieho predajcu áut značky Iveco na Slovensku. Ocenenie, ktoré teší, ale aj zaväzuje, mierilo nielen k zakladateľovi a konateľovi spoločnosti Auto-Impex Júliusovi Hronovi, ale aj všetkým, ktorí sa o úspešné vybudovanie modernej predajno-servisnej spoločnosti pričinili.

J. Hron
Július Hron, zakladateľ a konateľ spoločnosti Auto-Impex, trvalky na slovenskom automobilovom nebi, ktorá si pripomína 20 rokov svojho úspešného napredovania

Kto pozná Auto-Impex, vie aj to, že k nemu sa viažu aj autá značiek Alfa Romeo, Fiat i Nissan. Ak si prajete malý Fiat 500, Pandu či Punto alebo Bravo, môžete ho mať po návšteve centra Auto-Impexu na Rožňavskej ulici v Bratislave. Ak vlastníte napríklad Alfu Romeo MiTo, alebo väčšiu 159ku, Breru či iný model Alfa Romeo, v Auto-Impexe vám ponúknu servis alebo opravu.

Ak aj to je málo a túžite po naozajstnom športovom aute, v Auto-Impexe si môžete zaželať Nissan 370Z. Pre ešte vášnivejších vyznávačov výkonov a rýchlosti to môže byť aj superšport Nissan GT-R s výkonom 530 koní. Pre rodiny s deťmi na výlety do prírody vám môžu ponúknuť Qashqai, jedno z najpredávanejších SUV, prípadne elegantný, štýlový a športovejší Juke.

Je pravdou, že nie každý sa vozí v osobných autách. Pre tých, ktorých šľachtí práca a dali sa podnikanie, tým môžu na Rožňavskej ulici v Bratislave ponúknuť a vo Vlčom hrdle "odservisovať" najrôznejšie úžitkové verzie Iveco – menšie či väčšie modely Daily, ale aj obrovité kamióny Stralis. Aby vidiecki zákazníci mali do Auto-Impexu bližšie, okrem dvoch bratislavských centier ďalšie dve sú v Trnave a Spišskej Novej Vsi.

Pre štáb 230 pracovníkov je každý zákazník v centrách Auto-Impexu vítaným hosťom počas siedmich dní v týždni a 24 hodín denne. V každom z nich panuje vzorový prístup k zákazníkom a pracuje sa s presne vyšpecifikovanými metódami. Je to systém najvzorovejší zo vzorových. To nie je fráza, ale naše konštatovanie. Proste – tak to v Auto-Impexe beží.

Akú víziu majú v spoločnosti Auto-Impex? Veľmi jednoduchú: celá pozornosť sa orientuje na zákazníka. Svoj rozvoj vidia v trvalej v orientácii na zákazníka, na jeho spokojnosť a na zvyšovanie kvality ponúkaných služieb. Dobre si totiž uvedomujú, že len tak môže byť Auto-Impex dynamickou, modernou a uznávanou spoločnosťou.

Autor: J. Goldberger
Foto: Autor
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.