Autosalón Bratislava otvára svoje brány

Nedeľa, 13 apríl 2008

Medzinárodný autosalón Bratislava, v poradí už osemnásty, sa uskutoční v dňoch 15. – 20.4.2008 v priestoroch bratislavskej Incheby na pravom brehu Dunaja.

Autosalón Bratislava Autosalón Bratislava

Aj v tomto roku ponúkne prehliadku viacerých ženevských premiér. Po prvýkrát sa práve na bratislavskom autosalóne predstavia značky Brilliance, Cadillac, Corvette, Chevrolet, Infiniti, Lancia, Maybach, Mosler, Spyker a Wiesmann. Autosalón sa uskutoční spolu so 14. špecializovanou výstavou autopríslušenstva a servisnej techniky Autoservis. Jeho súčasťou bude aj 4. medzinárodný veľtrh výrobcov a subdodávateľov pre automobilový priemysel a logistiku C.S.I.L. a 3. medzinárodný veľtrh plastov, gumy a kompozitov pre automobilový priemysel Carplast.

Autosalón Bratislava Autosalón Bratislava

Tento rok sa autosalónu a veľtrhov CSIL a Carpalst zúčastní 246 vystavovateľov a predstaví sa 48 automobilových značiek na výstavnej ploche 45 000 m². Aj teraz ponúkne autosalón sprievodný program pre odborných návštevníkov aj pre verejnosť. Napríklad kuriérsky test úžitkových vozidiel, konferenciu Cechu predajcov a servisov motorových vozidiel a odborný seminár na tému Bezpečnosť dopravy a dopravné značenie na pozemných komunikáciách. Súčasťou veľtrhu C.S.I.L. je seminár o plastoch a ich použití pri výrobe automobilov.

Pripravené sú aj divácky atraktívne crash testy, ktoré ponúkajú možnosť vidieť, čo sa stane pri strete dvoch áut alebo auta s chodcom, ďalej škola šmykov, kde si návštevníci môžu vyskúšať, ako reaguje automobil v plnej rýchlosti, keď sa dostane do šmyku. Zaujímavá je aj príležitosť oživiť si pravidlá cestnej premávky na dopravných ihriskách a možnosť dozvedieť sa viac o tom, ako jazdiť bezpečnejšie. Pripravená je aj špeciálna sekcia karavanov a obytných automobilov a veľkou atrakciou bude terénny polygón, ktorý ponúka možnosť vidieť unikátnu terénnu šou a vyskúšať si jazdu v terénnom automobile.

Autosalón Bratislava

Ani v tomto roku nebude chýbať tuningové centrum v hale A1, ktoré 20. apríla pripravuje práve na autosalóne otvorenie tuningovej sezóny, kde sa očakáva príchod 300 - 400 tuningovo upravených automobilov, čo pre divákov predstavuje možnosť zažiť skutočnú automobilovú šou.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-SX4-S-Cross
V rebríčku počtu predaných osobných áut na Slovensku v roku 2019 sa Suzuki medzi 39 značkami umiestnila s počtom 3709 predaných vozidiel na veľmi peknom jedenástom mieste. Pričinili sa o to hlavne modely SUV Vitara a SX4 S-Cross. Modernizovaná Vitara v segmente SUV obsadila podľa štatistiky registrácií Zväzu automobilového priemyslu šieste a SX4 S-Cross ôsme miesto. O úspech v celkovej predajnosti modelov Suzuki v roku 2019 sa postarali tiež modely Swift a Ignis. Novou posilou značky v roku 2020 budú nový hit, malý off-road Jimny, a trvalka značky Swift.
Benzina-Tank
Benzina rozširuje svoje služby na Slovensku o Tank Kartu Business. Umožní firmám a podnikateľom okrem čerpania pohonných látok využívať aj rad benefitov, a to od zvýhodnenej ceny až po jednoduché vyúčtovanie a správu tankovacích kariet. Je to ďalší krok v stratégii Benziny, ktorá sa po rokoch vrátila znovu na Slovensko a má vo svojej sieti už desať čerpacích staníc. V pláne má tiež zavedenie karty Tank Karta Easy pre bežných motoristov. Marek Zouvala, riaditeľ siete čerpacích staníc Benzina: "Firmy a podnikatelia potrebujú šetriť každý cent. Preto sme pre nich pripravili nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov aj administratívy. Tank Karta Business je nielen efektívnym riešením pre pohodlné tankovanie so zľavou, ale tiež vhodným nástrojom ako si ušetriť starosti a zjednodušiť účtovníctvo."
Elektrické-roznášky
Spoločnosť DPD začala doručovať zásielky v centre hlavného mesta prostredníctvom cyklokuriéra. Ide o pilotný projekt, ktorý má šancu rozšíriť sa aj do iných miest. Spoločnosť tiež výrazne rozširuje svoje doručovanie zásielok flotilou elektrických dodávkových automobilov, a to nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku. Doručovanie elektrickou dopravou v mestách je jedným zo spôsobov, ako spoločnosť DPD podporuje svoj záväzok doručovať všetky zásielky do cieľa bez uhlíkovej stopy.