BMW a Auto Palace: Noví partneri

Piatok, 07 jún 2013

Bratislave pribudlo nové predajné miesto pre automobily BMW a MINI. Vzniklo po dohode spoločností BMW Group Slovakia a Auto Palace Group. Licenciu novému predajcovi udelili prvého mája tohto roku a mesiac na to otvorili na bývalých predajných miestach Mazdy a Mitsubishi na Vajnorskej ulici novú prevádzku, ktorá po investičnej injekcii jeden a pol milióna eur má byť vzorovým dílerstvom prémiových automobilov značiek BMW a MINI.

1 DSC 0021
Nové predajno-servisné miesto automobilov BMW a Mini v Bratislave na Vajnorskej ulici

Spoločnosť Auto Palace Group, nový partner spoločnosti BMW Group Slovakia v tomto regióne, v priebehu polroka vybudovala nový showroom pre automobily značiek BMW a MINI v Bratislave s celkovou plochou 2 035 metrov štvorcových. Nový predajno-servisný komplex novinárom oficiálne predstavili Michael Kordys, generálny riaditeľ spoločnosti BMW Group Slovakia a Ralf Howie zo spoločnosti AutoBinck Holding, ktorá je materskou spoločnosťou Auto Palace.

Skupina Auto Palace Group od 5. júna 2013 tak rozširuje svoju maloobchodnú činnosť na území Slovenska. Nová spoločnosť Auto Palace Bratislava sídli na Vajnorskej ulici a bude ponúkať automobily BMW a Mini, ako sa vyjadrili zástupcovia oboch spoločností, podľa nových a náročnejších štandardov najvyššej kvality. Nové predajné miesto bude ako jedno z prvých autorizovaných dílerstiev BMW a Mini v Európe striktne dodržiavať nové európske štandardy pre predaj automobilov oboch značiek.

Nové predajné miesto umožní zákazníkom prezrieť si celú ponuku modelov oboch značiek – v rôznych farbách a výbavách. Bude tu trvalo vystavených viac ako osem vozidiel BMW a 6 vozidiel Mini. Súčasťou ponuky bude aj široká paleta jazdených automobilov do určitého veku a značkový servis schopný vykonávať údržbu až na 11 vozidlách súčasne.

Nové obchodno-servisné stredisko ponesie názov Auto Palace Bratislava, čím vyjadruje svoju príslušnosť k skupine Auto Palace Group, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už od roku 1991. Do plnej prevádzky vstúpi nové predajné a servisné miesto od 14. júna 2013.

Nové autorizované dílerstvo značiek BMW a Mini na Vajnorskej ulici bude vybavené jedinečným interaktívnym zákazníckym systémom skupiny BMW Group, ktorý zákazníkovi umožní prispôsobiť si nové vozidlo svojim individuálnym potrebám pomocou zariadení ako iPad či ďalších interaktívnych technológií.

V nových priestoroch budú pre zákazníkov k dispozícii kompletné produktové rady značiek BMW a Mini, vrátane najnovších modelov. Chýbať tu nebude napríklad nové BMW Z4 po facelifte, BMW M6 Grand Coupé, nové BMW 3 Gran Turismo, nový rad BMW 5 facelift vrátane modelov Sedan, Touring, Gran Turismo, M Sedan, BMW 4 Coupé, nové BMW X5 či Mini Paceman.

Pre nového predajcu BMW a Mini bude podľa riaditeľa prevádzky Auto Palace Bratislava Miroslava Tikla prvoradým cieľom nová kvalita služieb. Tá sa bude vzťahovať tak na predaj nových automobilov, ako aj na servis a odbornosť opráv. Novou stratégiou spoločnosti bude predaj jazdených áut. Cieľom bude dať kupujúcemu správnu kvalitu a preverené auto. Najmä však to, aby zákazník pri kúpe jazdeného auta mal rovnaký pocit ako by kupoval nový automobil.

Nová obchodná aktivita spoločností BMW Group a spoločnosti Auto Palace, dcérskej spoločnosti AutoBinck Holding, má napomôcť rozvoju trhového podielu značiek BMW a Mini na Slovensku.

1 DSC 0021 2 DSC 0008 3 DSC 0020 4 DSC 0013 5 DSC 0012 6 DSC 0022
Autor: J. Goldberger
Foto: jg
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.