BMW a Auto Palace: Noví partneri

Piatok, 07 jún 2013

Bratislave pribudlo nové predajné miesto pre automobily BMW a MINI. Vzniklo po dohode spoločností BMW Group Slovakia a Auto Palace Group. Licenciu novému predajcovi udelili prvého mája tohto roku a mesiac na to otvorili na bývalých predajných miestach Mazdy a Mitsubishi na Vajnorskej ulici novú prevádzku, ktorá po investičnej injekcii jeden a pol milióna eur má byť vzorovým dílerstvom prémiových automobilov značiek BMW a MINI.

1 DSC 0021
Nové predajno-servisné miesto automobilov BMW a Mini v Bratislave na Vajnorskej ulici

Spoločnosť Auto Palace Group, nový partner spoločnosti BMW Group Slovakia v tomto regióne, v priebehu polroka vybudovala nový showroom pre automobily značiek BMW a MINI v Bratislave s celkovou plochou 2 035 metrov štvorcových. Nový predajno-servisný komplex novinárom oficiálne predstavili Michael Kordys, generálny riaditeľ spoločnosti BMW Group Slovakia a Ralf Howie zo spoločnosti AutoBinck Holding, ktorá je materskou spoločnosťou Auto Palace.

Skupina Auto Palace Group od 5. júna 2013 tak rozširuje svoju maloobchodnú činnosť na území Slovenska. Nová spoločnosť Auto Palace Bratislava sídli na Vajnorskej ulici a bude ponúkať automobily BMW a Mini, ako sa vyjadrili zástupcovia oboch spoločností, podľa nových a náročnejších štandardov najvyššej kvality. Nové predajné miesto bude ako jedno z prvých autorizovaných dílerstiev BMW a Mini v Európe striktne dodržiavať nové európske štandardy pre predaj automobilov oboch značiek.

Nové predajné miesto umožní zákazníkom prezrieť si celú ponuku modelov oboch značiek – v rôznych farbách a výbavách. Bude tu trvalo vystavených viac ako osem vozidiel BMW a 6 vozidiel Mini. Súčasťou ponuky bude aj široká paleta jazdených automobilov do určitého veku a značkový servis schopný vykonávať údržbu až na 11 vozidlách súčasne.

Nové obchodno-servisné stredisko ponesie názov Auto Palace Bratislava, čím vyjadruje svoju príslušnosť k skupine Auto Palace Group, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už od roku 1991. Do plnej prevádzky vstúpi nové predajné a servisné miesto od 14. júna 2013.

Nové autorizované dílerstvo značiek BMW a Mini na Vajnorskej ulici bude vybavené jedinečným interaktívnym zákazníckym systémom skupiny BMW Group, ktorý zákazníkovi umožní prispôsobiť si nové vozidlo svojim individuálnym potrebám pomocou zariadení ako iPad či ďalších interaktívnych technológií.

V nových priestoroch budú pre zákazníkov k dispozícii kompletné produktové rady značiek BMW a Mini, vrátane najnovších modelov. Chýbať tu nebude napríklad nové BMW Z4 po facelifte, BMW M6 Grand Coupé, nové BMW 3 Gran Turismo, nový rad BMW 5 facelift vrátane modelov Sedan, Touring, Gran Turismo, M Sedan, BMW 4 Coupé, nové BMW X5 či Mini Paceman.

Pre nového predajcu BMW a Mini bude podľa riaditeľa prevádzky Auto Palace Bratislava Miroslava Tikla prvoradým cieľom nová kvalita služieb. Tá sa bude vzťahovať tak na predaj nových automobilov, ako aj na servis a odbornosť opráv. Novou stratégiou spoločnosti bude predaj jazdených áut. Cieľom bude dať kupujúcemu správnu kvalitu a preverené auto. Najmä však to, aby zákazník pri kúpe jazdeného auta mal rovnaký pocit ako by kupoval nový automobil.

Nová obchodná aktivita spoločností BMW Group a spoločnosti Auto Palace, dcérskej spoločnosti AutoBinck Holding, má napomôcť rozvoju trhového podielu značiek BMW a Mini na Slovensku.

1 DSC 0021 2 DSC 0008 3 DSC 0020 4 DSC 0013 5 DSC 0012 6 DSC 0022
Autor: J. Goldberger
Foto: jg
Pridať komentár
Bleskovky
Mazda-cx30
Mazda CX-30 získala ocenenie Zlatý volant 2019 v kategórii SUV/crossover pre vozidlá do dĺžky 4,4 m. Úplne nové kompaktné SUV tak získava svoje vôbec prvé ocenenie v jednej z najdôležitejších čitateľských súťaží. Cenu odovzdali včera v Berlíne prezidentovi Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyamaovi. Pre Mazdu je to historicky piate ocenenie v kategórii Zlatý volant. Prvé získala Mazda 323 v rokoch 1985 a 1989, potom Mazda 626 v roku 1992 a Mazda2 v roku 2014.
skoda-octavia
Automobilka Škoda predstavila novú generáciu modelu Octavia. Štvrtá generácia najpredávanejšieho modelu českej automobilky má nové dimenzie, emotívnejší vzhľad, je priestrannejšia, bezpečnejšia a ponúka väčšie možností konektivity. Je tiež dlhšia a širšia než predchádzajúce generácie a ponúka aj väčší batožinový priestor. Vďaka novému dizajnovému jazyku značky Škoda pôsobí Octavia ešte emotívnejšie. Nový koncept interiéru kombinuje väčšiu funkčnosť a ponuku priestoru s kvalitnými materiálmi a novými dizajnovými prvkami. Moderné možnosti konektivity a nové asistenčné systémy zaisťujú väčšiu úroveň bezpečnosti a komfortu. Svetová premiéra štvrtej generácie Škody Octavia sa konala netradične v pražskej Národnej galérii.
Igor-Drotár
Tradičné podujatie po skončení sezóny Setkání mistrů v českej Sosnovej neďaleko Českej Lípy,na ktorom nechýbal ani slovenský automobilový pretekár Igor Drotár, sa konalo už po osemnásty raz. Ani nepriazeň jesenného počasia neodradila davy fanúšikov, aby zaplnili priestor okolo sosnovskej arény. Tradičné podujatie otvárajú paralelné vyraďovacie preteky vždy dvoch áut. Z približne päťdesiatky zúčastnených pretekárov skončil Drotár v silnej konkurencii aj profesionálnych jazdcov na výbornom šiestom mieste. Igor Drotár: "V prvej jazde som zajazdil piaty najrýchlejší čas. Čakal som, že v druhej jazde sa zlepším, no pokazil som znovu štart a napokon som skončil šiesty, čo je z 50-ky skvelých jazdcov výborný výsledok."