BMW Slovakia s novým šéfom

Sobota, 08 august 2009

V týchto dňoch došlo k zmene na najvyššom poste slovenského dovozcu automobilov BMW a MINI. Doterajšieho generálneho manažéra Petra Kramára nahradí Josef Reiter, ktorý na Slovensko prichádza z rakúskej a juhokórejskej predajnej pobočky BMW Group, kde zastával pozície v oblasti predaja a marketingu. Doterajší generálny manažér Peter Kramár odchádza do BMW Group v Mníchove.

Josef Reiter

Spoločnosť BMW Group Slovakia funguje na Slovensku od júla 2006 ako zástupca BMW Group, kedy prevzala zodpovednosť za import automobilov BMW a MINI na Slovensko a riadenie autorizovaných predajných miest, popredajný servis, marketing a podnikovú komunikáciu.

Doterajší šéf zastúpenia BMW na Slovensku Peter Kramár riadil novú organizáciu od jej založenia. Počas ôsmich rokov činnosti na poste generálneho manažéra pre bývalého importéra a neskôr pre BMW Group Slovakia prispel v rokoch 2002 až 2008 k nárastu objemu predaja vozidiel o 660 % a dílerskú sieť rozšíril z troch na deväť existujúcich predajných miest. Peter Kramár prevezme nové aktivity v BMW Group v Mníchove ako Corporate a Fleet Sales Manager pre región strednej a východnej Európy.

Dr. Josef Reiter má 16ročné skúsenosti z rôznych riadiacich postov v BMW Group. Pred príchodom na Slovensko zastával pozície v oblasti predaja a marketingu v rakúskej a juhokórejskej predajnej pobočke BMW Group, pozíciu generálneho manažéra predaja a marketingu európskeho predajného regiónu v centrále BMW Group v Mníchove a ako Project leader v rámci programu rentability v BMW Group.

Pri uvádzaní do funkcie sa vyjadril, že nová pozícia je pre neho veľkou výzvou. Chce dosiahnuť, aby BMW a MINI zaujalo úspešné miesto na nadštandardnom slovenskom trhu, ktorý je pre skupinu BMW jedným z najdôležitejších v strednej a východnej Európe.

Autor: J. Goldberger
Foto: BMW
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.