ContiRoadAttack 3: Nové eso Continentalu

Pondelok, 28 august 2017

Nemecký výrobca pneumatík Continental uvádza na slovenský trh novú univerzálnu motocyklovú pneumatiku ContiRoadAttack 3 určenú pre športov- turistickú triedu motocyklov.

1 ContiRoadAttack 3
Nová motocyklová pneumatika ContiRoadAttack 3 pre športovo-turistickú triedu

Nová pneumatika ponúkne zlepšenú priľnavosť na mokrej vozovke vďaka optimalizovanej zmesi pneumatiky. Revolučný povrch behúňa Traction skin umožňuje extrémne bezpečné a krátke brzdenie. Zároveň ponúka maximálne využitie výkonu motocykla ihneď po obutí novej pneumatiky vďaka špeciálnemu obrúseniu povrchu a postupu pri vulkanizácii.

Technológia EasyHandling zabezpečuje lineárne ovládanie a udržiavanie rovnováhy v zákrutách. Výrazne tiež zlepšuje presnosť ovládania vo všetkých jazdných situáciách. Vďaka vysokej kvalite výroby poskytuje vyvážené charakteristiky počas celej doby životnosti. Technológia MultiGrip umožňuje dosiahnutie rovnomernej priľnavosti vďaka riadenej teplote vytvrdzovania pneumatiky počas výrobného procesu.

2 ContiRoadAttack 3 - najvyššie štandardy
Moderné technológie použité pri výrobe novej pneumatiky ContiRoadAttack 3

Kvalitu novej pneumatiky potvrdilo viacero nezávislých testov. V jednom z nich podrobila redakcia renomovaného nemeckého motoristického časopisu testu šesť rôznych športovo-cestovných pneumatík veľkostí 120/70 ZR 17 (predná) a 180/55 ZR 17 (zadná). Hlavné hodnotiace kritériá zahŕňali ovládateľnosť, správanie v hraničných podmienkach a na mokru, priľnavosť pri zrýchlení a v naklonenej polohe, presnosť ovládania, jazdu v zákrute a stabilitu na rovnej dráhe.

Za jednoznačného víťaza označili testovací jazdci pneumatiku ContiRoadAttack 3. Vyzdvihli presvedčivú výkonnosť tejto pneumatiky a jej správanie v mokrých podmienkach. Ocenili aj nové sofistikované riešenia založené na exkluzívnych technológiách MultiGrip, TractionSkin, ZeroDegree, RainGrip a EasyHandling.

Autor: J. Goldberger
Foto: Continental
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.