Dunlop predstavuje TrailmaxMeridian

Štvrtok, 19 september 2019

Dunlop predstavil pneumatiky TrailmaxMeridian ako začiatok novej éry adventure. Vyvinul ich so zámerom, aby boli ešte nad oceňovanými pneumatikami TrailSmart Max, pre kategóriu najmodernejších motocyklov adventure.

Dunlop-Meridian

Nové Dunlop TrailmaxMeridian pre veľké turistické motocykle: pre jazdu za sucha, mokra i v teréne, oproti konkurencii o 15 % dlhší kilometrový výkon

Spoločnosť Dunlop pri uvádzaní na trh novej pneumatiky Trailmax Meridian vyzdvihuje jej extrémne úžitkové vlastnosti pre veľké cestné turistické motorky, pochvaľuje dezén pneumatiky ako si mimoriadne dobre poradí s jazdou za sucha, za mokra i v teréne, oceňuje úžitkové vlastnosti po celý čas životnosti a o 15 % väčší kilometrový výkon.

Podľa Dunlopu odbyt on/offroad, teda adventure motoriek, ako sú napríklad BMW GS, Honda AfricaTwin, Suzuki V-Strom alebo Triumph Tiger rastie rýchlejšie ako celkový trh s motocyklami, a jazdci od týchto strojov a ich pneumatík očakávajú čo najväčšiu všestrannosť.

Dunlop sa teší z predĺženého kilometrového výkonu aj pri energickej jazde. Pneumatiky TrailmaxMeridian na zadnom kolese preukázali v porovnávacom teste oproti najlepšiemu konkurenčnému výrobku o 6 % dlhší kilometrový výkon pri jazde na rovnej trati a tento rozdiel narástol až na 15 % pri jazde pri náklone 40%.

Výrazný dezén pneumatík TrailmaxMeridian je vysoko efektívny. Navrhli ho tak, aby pri rýchlej jazde účinne odpudzoval vodu, ale si zachovával vysokú priľnavosť aj na suchom povrchu.

Pneumatiky pre zadné kolesá sa vyznačujú novou stredovou zmesou, ktorá je pretiahnutá až pod ramennú zmes. To pomáha zvýšiť celkovú tuhosť zadných pneumatík a prepožičiava im športovú ovládateľnosť a lepší záber pri akcelerácii.

Ešte väčší pokrok zaznamenal kilometrový výkon pri predných pneumatikách, čo prináša dodatočnú výhodu v tom, že sa synchronizuje moment predpokladanej výmeny pneumatík pre obe kolesá, takže výmena môže prebehnúť súčasne a nie na dvakrát.

Pneumatiky TrailmaxMeridian sa vyrábajú v štyroch rozmeroch predných a troch rozmeroch zadných pneumatík a pokrývajú široký rad modelov vrátane BMW GS, Honda AfricaTwin a Crosstourer, KTM Adventure, Suzuki V-Strom, Triumph Tiger a YamahaTenere či Super Tenere.

(jGold)
Foto: Dunlop
Pridať komentár
Bleskovky
skoda-scala-monte-carlo
Škoda rozširuje ponuku nového kompaktného modelu Scala a mestského crossoveru Kamiq o verziu Monte Carlo. Monte Carlo odkazuje na úspešnú pretekársku históriu značky Škoda. Výrazné čierne dizajnové prvky a čierny nápis Škoda na zadnej strane dodávajú vozidlám ešte športovejší vzhľad. Nová Škoda Scala vo verzii Monte Carlo začína na cene 18 100 eur a cena kompaktného SUV Kamig Monte Carlo sa odvíja od ceny 19 690 eur. Záujemcovia si môžu model Scala a Kamiq vo verzii Monte Carlo nakonfigurovať online, alebo si ho objednať u predajcov. V Škode veria, že verzie Monte Carlo zdôraznia športový a dynamický charakter vozidiel modelov Scala a Kamiq, tiež že veľké kolesá a zvučný názov oslovia zákazníkov, ktorí ocenia štýl a emocionálny a lifestylový dizajn oboch modelov.
World-Endurance
Goodyear bude od úvodných pretekov sezóny 2020 dodávať pre Svetový pohár cestovných automobilov najnovšiu generáciu svojich pretekárskych pneumatík Goodyear Eagle F1 SuperSport vo verziách bez dezénu i do dažďa. Značka Goodyear je tak oficiálnym dodávateľom pneumatík pre World Touring Car Cup (WTCR). Na základe oficiálneho výberového konania FIA bude Goodyear partnerom seriálu po dobu najbližších troch rokov, v sezónach 2020 až 2022. V sezóne 2020 bude desať pretekov na troch svetadieloch – v Maroku, Maďarsku, Nemecku, Slovensku, Portugalsku, Španielsku, Číne, Južnej Kórei a Macau. Záverečné preteky sezóny sa uskutočnia v Malajzii. Každé podujatie pozostáva z troch samostatných pretekov, takže spolu bude súčasťou pretekárskeho kalendára sezóny tridsať napínavých pretekov.
Auto-komunikuje
Budem mať na najbližšom semafore zelenú ak budem pokračovať v jazde touto rýchlosťou? Odpoveď na túto otázku už od technológie, ktorú pripravuje SEAT-u v spolupráci s ministerstvom dopravy, magistrátom Barcelony a spoločnosťou ETRA úspešne prepája vozidlá so semaformi a centrálnym dispečingom riadenia premávky, takže vodiči dostávajú informácie o aktuálnej situácii. Projekt okrem toho umožňuje informácie o nehodách na diaľniciach zasielať rovno do vozidiel bez nutnosti využívať na to premenlivé informačné tabule. Automobily a infraštruktúra sú navzájom prepojené pomocou cloudu mobilným dátovým pripojením s reakčnou dobou 300 milisekúnd. Projekt prepája vozidlá so semaformi a informačnými panelmi prostredníctvom platformy DGT 3.0 a vodiči dostávajú v predstihu upozornenie o statuse najbližších semaforov, aby mohli podľa toho prispôsobiť rýchlosť jazdy. Dopravné informácie sa zobrazujú v reálnom čase na displejoch v automobiloch.