Dunlop predstavuje TrailmaxMeridian

Štvrtok, 19 september 2019

Dunlop predstavil pneumatiky TrailmaxMeridian ako začiatok novej éry adventure. Vyvinul ich so zámerom, aby boli ešte nad oceňovanými pneumatikami TrailSmart Max, pre kategóriu najmodernejších motocyklov adventure.

Dunlop-Meridian

Nové Dunlop TrailmaxMeridian pre veľké turistické motocykle: pre jazdu za sucha, mokra i v teréne, oproti konkurencii o 15 % dlhší kilometrový výkon

Spoločnosť Dunlop pri uvádzaní na trh novej pneumatiky Trailmax Meridian vyzdvihuje jej extrémne úžitkové vlastnosti pre veľké cestné turistické motorky, pochvaľuje dezén pneumatiky ako si mimoriadne dobre poradí s jazdou za sucha, za mokra i v teréne, oceňuje úžitkové vlastnosti po celý čas životnosti a o 15 % väčší kilometrový výkon.

Podľa Dunlopu odbyt on/offroad, teda adventure motoriek, ako sú napríklad BMW GS, Honda AfricaTwin, Suzuki V-Strom alebo Triumph Tiger rastie rýchlejšie ako celkový trh s motocyklami, a jazdci od týchto strojov a ich pneumatík očakávajú čo najväčšiu všestrannosť.

Dunlop sa teší z predĺženého kilometrového výkonu aj pri energickej jazde. Pneumatiky TrailmaxMeridian na zadnom kolese preukázali v porovnávacom teste oproti najlepšiemu konkurenčnému výrobku o 6 % dlhší kilometrový výkon pri jazde na rovnej trati a tento rozdiel narástol až na 15 % pri jazde pri náklone 40%.

Výrazný dezén pneumatík TrailmaxMeridian je vysoko efektívny. Navrhli ho tak, aby pri rýchlej jazde účinne odpudzoval vodu, ale si zachovával vysokú priľnavosť aj na suchom povrchu.

Pneumatiky pre zadné kolesá sa vyznačujú novou stredovou zmesou, ktorá je pretiahnutá až pod ramennú zmes. To pomáha zvýšiť celkovú tuhosť zadných pneumatík a prepožičiava im športovú ovládateľnosť a lepší záber pri akcelerácii.

Ešte väčší pokrok zaznamenal kilometrový výkon pri predných pneumatikách, čo prináša dodatočnú výhodu v tom, že sa synchronizuje moment predpokladanej výmeny pneumatík pre obe kolesá, takže výmena môže prebehnúť súčasne a nie na dvakrát.

Pneumatiky TrailmaxMeridian sa vyrábajú v štyroch rozmeroch predných a troch rozmeroch zadných pneumatík a pokrývajú široký rad modelov vrátane BMW GS, Honda AfricaTwin a Crosstourer, KTM Adventure, Suzuki V-Strom, Triumph Tiger a YamahaTenere či Super Tenere.

(jGold)
Foto: Dunlop
Pridať komentár
Bleskovky
Land-cruise
Podľa amerického portálu iSeeCars.com je Toyota Land Cruiser najspoľahlivejším autom na americkom trhu. Portál analyzoval z hľadiska životnosti 15,8 milióna jazdených áut. Ukázalo sa, že Toyota Land Cruiser poskytuje najväčšiu záruku, že auto prekoná minimálne 320 000 km. Toľko malo na tachometri až 15,7 % jazdených áut tohto modelu. Druhé miesto patrí modelu Sequoia (9,2 %), čo je terénne vozidlo väčšie ako je Land Cruiser postavené na platforme pick-upu Tundra. Prvé miesto má Toyota aj medzi všetkými preverovanými značkami. Na druhom mieste medzi značkami je Honda s podielom 1,6 %. Na ďalších sú americké GMC, Chevrolet a Ford. Land Cruiser navrhli tak, aby vydržal najmenej 25 rokov.
Šikyňa-Holandsko
Po úvodných pretekoch seriálu majstrovstiev sveta v motokrose v Anglicku sa pretekári so svojimi tímami presunuli do holandského Valkenswaardu, dejiska druhého podujatia majstrovstiev sveta. Jediný slovenský jazdec Richard Šikyňa z MX Slovakia v Holandsku nebodoval. Zdravotný stav, ku ktorým sa v druhej jazde pridali aj technické problémy, mu neumožnili dokončiť ani jedny nedeľňajšie preteky a tak sa z Holandska vracia bez bodového zisku. V hodnotení seriálu klesol z priebežného 19. na 27. miesto. V najbližších dňoch bude najdôležitejšie, aby sa Richard Šikyňa vyliečil a stihol sa pripraviť na ďalšie preteky v Argentíne, ktoré budú už o dva týždne.
BMW-kopie
Značke BMW udelili slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council z programu Slovak Superbrands cenu Slovak Superbrands Award 2020. Automobilka tak potvrdila, že patrí do skupine elitných značiek. Ocenenie je potvrdením kvality a uistením priaznivcov a zákazníkov značky pri ich nákupných rozhodnutiach. Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.