Fiat 500 mieri na americký trh

Piatok, 06 august 2010

Fiat 500 sa môže chváliť skvelým dizajnom, štýlom i eleganciou. O jeho jedinečnosti sa budú môcť presvedčiť aj americkí zákazníci. Päťstovka koncom roku 2010 plánuje expanziu za oceán a na oslavu tejto udalosti sa Fiat Yamaha Team, ako ho poznáme z majstrovstiev sveta Moto GP, obliekol už na podujatí v Laguna Seca do úplne nového kabáta.

Fiat 500
Dvaja v súčasnosti určite najrýchlejší motocykloví pretekári sveta – Lorenzo a Rossi

Prvou príležitosťou obdivovať nové kombinézy i dizajn pretekárskych motocyklov Fiat Yamaha Teamu mali fanúšikovia počas predposledného júlového víkendu na okruhu Laguna Seca v Kalifornii. Dizajnéri Fiat Yamaha Teamu boli opäť originálni. Do tvorby nového dizajnu totiž zapojili samotných fanúšikov, ktorí pomocou internetovej aplikácie posielali svoje fotografie. Fotky 500 rozžiarených tvárí teraz zdobia pretekárske motocykle oboch hlavných hviezd stajne Fiat Yamaha, Valentina Rossiho i Jorgeho Lorenza.

Táto iniciatíva sa stretla s nebývalou odozvou. Už v priebehu prvých 15 minút od spustenia webových stránok pre zasielanie fotografií bolo všetkých 500 miest na pretekárskom stroji Valentina Rossiho ozdobených úsmevmi nadšencov. Motocykel Jorge Lorenza príliš nezaostal a po niekoľkých minútach i jeho motocykel vyzeral úplne inak.

Úsmevy nadšených fanúšikov sa však nevynímajú len na motorkách, ale sú nimi ozdobené i kombinézy oboch pretekárov a uniformy celého tímu. Na kombinézach je okrem usmiatych tvárí i nové logo Fiat 500 posiate tvárami amerických hviezd a pruhmi a navrhnuté špeciálne pri príležitosti uvedenia tohto modelu na severoamerický trh.

Fiat Yamaha Team týmto krokom potvrdil svoju dlhodobú stratégiu priblíženia sa k svojim fanúšikom a našiel ďalší zaujímavý spôsob, ako ich zapojiť do rozhodovania o dizajne či o komunikácii a propagácii vlastných produktov.

Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500
Autor: J. Goldberger
Foto: Fiat
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.