Honda pozýva na jesennú servisnú kampaň

Streda, 27 október 2010

Potrebujete pred zimou poriadne prezrieť svoje vozidlo a sami si s tým neviete rady. Nevešajte hlavy, pretože na majiteľov automobilov značky Honda čaká príjemné prekvapenie. Importér Honda Slovakia spolu s predajcami značky Honda a ich autoservismi pripravili pre svojich zákazníkov milú akciu. Jej náplňou je práve komplexná prehliadka ich automobilov pred nastávajúcim zimným obdobím.

Honda CR-Z
Tak ako vyzerá, môže aj v sťažených zimných podmienkach po dobrej príprave slúžiť

V období od 18. októbra do 19. novembra tohto roku budú vykonávajú všetky autorizované servisy Honda prehliadku vozidiel tejto značky pred zimnou sezónou. Poplatok za túto službu je skôr symbolický a činí 3 eurá. Obsah prác zahŕňa širokú škálu úkonov, ktoré pripravia vozidlo na sťažené podmienky v zimnej prevádzke. Technici v servisoch Honda vykonajú záťažový test batérie, kontrolu kvality nemrznúcej zmesi, kontrolu kúrenia a klimatizácie, overia správnu funkciu stieračov, ostrekovačov a ďalšie.

Ústretovým krokom k svojim zákazníkom je aj skutočnosť, že autorizované servisy Honda budú v priebehu kampane ponúkať 15 %-nú zľavu na všetky originálne náhradné diely a 10 %-nú zľavu na originálne príslušenstvo. Ako pozornosť za vykonanie prehliadky si zákazníci odnesú darček od firmy Shell. Počas kampane si zákazníci môžu kúpiť aj asistenčné služby od Europ Assistance na zimné obdobie troch mesiacov od 1. decembra 2010 do 28. februára 2011 – tiež len za tri eurá.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.