Hyundai Night: stretnutie priateľov

Štvrtok, 01 december 2011

Spoločnosť Hyundai predstavila začiatkom tohto roka svoje nové logo, potom nový slogan značky "Hyundai – Nové myslenie. Nové možnosti." Usiluje sa o zmenu, ktorá sa začína skromnou myšlienkou: aby boli ľudia v autách značky Hyundai šťastnejší. Hyundai nechce byť len ďalším výrobcom automobilov. Chce viac, chce vytvárať pre svojich zákazníkov nové možnosti.

Hyundai Night
Hviezdou večera bola vlajková loď automobilky Hyundai – modely i40 sedan i kombi

Vďaka inovatívnemu mysleniu a vytváraniu nových možností prináša Hyundai najmodernejšie technické prvky a vysokú kvalitu za prijateľnú cenu. Približne v tomto duchu by sa mohlo charakterizovať smerovanie kórejskej spoločnosti. Takto sa Hyundai prezentoval aj na stretnutí s priateľmi a priaznivcami značky.

V duchu nového myslenia uvádzal Hyundai na trh aj svoje modely Veloster, Elantra a vlajkovú loď spoločnosti i40. V tomto duchu pripravila spoločnosť aj svoju oficiálne prvú a vraj nezabudnuteľnú noc – Hyundai Night, počas ktorej sa pozvaným hosťom predstavilo mnoho doposiaľ na Slovensku neznámych umelcov, ktorých tvorba a vystúpenia sú vysoko hodnotené najmä v zahraničí.

Hyundai Night
Miestom stretnutia Hyundai Nigth boli štýlové priestory Design Factory v Bratislave

Hyundai začal spolupracovať a podporovať jedinečného umelca Franka Jalšovského, ktorý v emigrácii dosiahol mnoho úspechov. V súčasnosti žije na Slovensku a svojou originálnou tvorbou sa úspešne etabloval na medzinárodnom poli výtvarného umenia. Svoje diela vystavoval v Amerike, Európe a Ázii a niektoré mohli obdivovať aj účastníci stretnutia Hyundai Night v Design Factory v Bratislave.

Vraví sa, že ku krásnym autám patria aj krásne ženy. Počas Hyundai Night to predviedla aj futuristická dizajnérka Ivana Kaňovská s kolekciou Tension. Krásne modely predviedli nádherné modelky a finalistky Schwarzkopf Elite Model Look 2011, ktoré boli na Slovensku po prvýkrát .

Hostí počas celého večera sprevádzal programom a novými autami moderátor Michal Hudák. Predstavil vlajkovú loď Hyundai i40 v oboch karosárskych verziách – ako elegantný sedan i uhladené kombi. Celý večer bola hosťom k dispozícii flotila desiatich modelov Hyundai i40, ktoré si mohli vyskúšať na testovacej jazde alebo sa nechať odviezť domov.

Modely Ivany Kaňovskej
Chvíle Hyundai Nigth spestrili aj modelky a finalistky Schwarzkopf Elite Model Look 2011

Príjemným zážitkom bolo aj odhalenie novej generácie Hyundai i30. Ako prvý niesol označenie "i" a odštartoval novú éru značky Hyundai v Európe. Bol prvým modelom navrhnutým a skonštruovaným v Európe, prvým modelom vyrobeným v českom závode a taktiež prvým modelom, ktorý získal najvyššie hodnotenie päť hviezdičiek v teste Euro NCAP.

Bodkou večera bolo vystúpenie českej skupiny Charlie Straight z Třinca, ktorá v toku 2010 získala cenu EMA televízie MTV ako Best Czech and Slovak Act a víťazstvo obhájila aj v tomto roku, keď Hyundai so svojim modelom Veloster bol jedným z hlavných partnerov MTV EMA.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.