Hyundai Night: stretnutie priateľov

Štvrtok, 01 december 2011

Spoločnosť Hyundai predstavila začiatkom tohto roka svoje nové logo, potom nový slogan značky "Hyundai – Nové myslenie. Nové možnosti." Usiluje sa o zmenu, ktorá sa začína skromnou myšlienkou: aby boli ľudia v autách značky Hyundai šťastnejší. Hyundai nechce byť len ďalším výrobcom automobilov. Chce viac, chce vytvárať pre svojich zákazníkov nové možnosti.

Hyundai Night
Hviezdou večera bola vlajková loď automobilky Hyundai – modely i40 sedan i kombi

Vďaka inovatívnemu mysleniu a vytváraniu nových možností prináša Hyundai najmodernejšie technické prvky a vysokú kvalitu za prijateľnú cenu. Približne v tomto duchu by sa mohlo charakterizovať smerovanie kórejskej spoločnosti. Takto sa Hyundai prezentoval aj na stretnutí s priateľmi a priaznivcami značky.

V duchu nového myslenia uvádzal Hyundai na trh aj svoje modely Veloster, Elantra a vlajkovú loď spoločnosti i40. V tomto duchu pripravila spoločnosť aj svoju oficiálne prvú a vraj nezabudnuteľnú noc – Hyundai Night, počas ktorej sa pozvaným hosťom predstavilo mnoho doposiaľ na Slovensku neznámych umelcov, ktorých tvorba a vystúpenia sú vysoko hodnotené najmä v zahraničí.

Hyundai Night
Miestom stretnutia Hyundai Nigth boli štýlové priestory Design Factory v Bratislave

Hyundai začal spolupracovať a podporovať jedinečného umelca Franka Jalšovského, ktorý v emigrácii dosiahol mnoho úspechov. V súčasnosti žije na Slovensku a svojou originálnou tvorbou sa úspešne etabloval na medzinárodnom poli výtvarného umenia. Svoje diela vystavoval v Amerike, Európe a Ázii a niektoré mohli obdivovať aj účastníci stretnutia Hyundai Night v Design Factory v Bratislave.

Vraví sa, že ku krásnym autám patria aj krásne ženy. Počas Hyundai Night to predviedla aj futuristická dizajnérka Ivana Kaňovská s kolekciou Tension. Krásne modely predviedli nádherné modelky a finalistky Schwarzkopf Elite Model Look 2011, ktoré boli na Slovensku po prvýkrát .

Hostí počas celého večera sprevádzal programom a novými autami moderátor Michal Hudák. Predstavil vlajkovú loď Hyundai i40 v oboch karosárskych verziách – ako elegantný sedan i uhladené kombi. Celý večer bola hosťom k dispozícii flotila desiatich modelov Hyundai i40, ktoré si mohli vyskúšať na testovacej jazde alebo sa nechať odviezť domov.

Modely Ivany Kaňovskej
Chvíle Hyundai Nigth spestrili aj modelky a finalistky Schwarzkopf Elite Model Look 2011

Príjemným zážitkom bolo aj odhalenie novej generácie Hyundai i30. Ako prvý niesol označenie "i" a odštartoval novú éru značky Hyundai v Európe. Bol prvým modelom navrhnutým a skonštruovaným v Európe, prvým modelom vyrobeným v českom závode a taktiež prvým modelom, ktorý získal najvyššie hodnotenie päť hviezdičiek v teste Euro NCAP.

Bodkou večera bolo vystúpenie českej skupiny Charlie Straight z Třinca, ktorá v toku 2010 získala cenu EMA televízie MTV ako Best Czech and Slovak Act a víťazstvo obhájila aj v tomto roku, keď Hyundai so svojim modelom Veloster bol jedným z hlavných partnerov MTV EMA.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.