Hyundai oficiálnym partnerom Miss Slovensko 2014

Pondelok, 17 február 2014

Hyundai je oficiálnym partnerom najprestížnejšej súťaže ženskej krásy na Slovensku – Miss Slovensko 2014. Držiteľku koruny kráľovnej krásy odmení slovenský zástupca kórejskej značky modelom Hyundai i10 novej generácie.

Finalistky Miss Slovensko
Finalistky Miss Slovensko. Z nich jedna, oficiálna víťazka, získa novučičký Hyundai i10.

Odmenou pre víťazku bude aktuálny držiteľ prestížneho ocenenia Autobest 2014. Spojením Miss Slovensko a Hyundai tak vyniknú spoločné črty oboch subjektov – šarmantnosť a elegancia ženy víťazky a krása a dynamika nového Hyundaia.

"Hyundai má za sebou veľmi úspešný rok, keď medziročne rástol najviac spomedzi lídrov na trhu. Spojenie s najprestížnejšou súťažou ženskej krásy je preto pre nás prirodzeným krokom. Komunikáciu značky Hyundai tak po výraznom raste jej popularity orientujeme aj na mladšie vekové kategórie, keďže je v našom záujme, aby si mladí ľudia vytvorili vzťah k nám ešte skôr, ako sa budú rozhodovať pre kúpu auta," uviedla PR a marketingová manažérka Marcela Divičanová.

Nový model i10 sa začal predávať v novembri 2013. Jeho dobré vyhliadky do budúcnosti potvrdzuje aj skutočnosť, že ide o aktuálneho víťaza Autobest 2014. Celkove je to už druhý raz za uplynulé tri roky, čo odborná porota udelila titul tento titul modelu spoločnosti Hyundai Motor.

Autor: PR – jg
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.