Hyundai otvoril svoj najväčší showroom

Nedeľa, 21 apríl 2013

Hyundai posilňuje svoju aktuálne tretiu pozíciu v počte registrovaných nových automobilov na slovenskom trhu. Robí tak aj rozširovaním a skvalitňovaním dílerskej siete, a tak v týchto dňoch otvoril svoj najväčší showroom na Slovensku. Otvoril ho predajca Autopolis ako svoju druhú prevádzku v Bratislave, tentoraz na Panónskej ceste v Petržalke.

Hyundai Autopolis
V Bratislave-Petržalke na Panónskej ceste vyrástlo najväčšie predajné stredisko Hyundai

S narastajúcim počtom klientov, rozširovaním modelového portfólia a vstupom do nových segmentov vnikla pre Hyundai potreba poskytovať služby v nových a prémiových showroomoch. Aj preto sa spoločnosť Autopolis rozhodla rozšíriť svoje pôsobenie a otvorila nové predajno-servisné stredisko značky Hyundai. Na Panónskej ceste v Bratislave tak vznikol rozlohou najväčší autosalón na Slovensku s predajnou plochou 622 m² a so servisnými dielňami s plochou viac ako 1 000 m².

Nové predajné stredisko je rozlohou najväčšie a zároveň aj najmodernejšie pre značku Hyundai na Slovensku. Má stanovovať nové kritériá a kvalitu poskytovaných služieb."Som presvedčený, že zákazníci tu získajú prémiové zázemie doplnené o prémiové služby. Verím, že spoločnosť čoskoro získa mnoho nových zákazníkov a podarí sa tak splniť ambiciózne ciele a naplniť našu víziu ,Žiť s Hyundaiom je úžasné'" povedal pri otvorení novej prevádzky Martin Saitz, generálny riaditeľ spoločnosti Hyundai Motor Slovakia.

Na Panónskej nájde zákazník všetky služby pod jednou strechou: autorizovaný predaj nových vozidiel, výkup a predaj jazdených vozidiel všetkých značiek; financovanie nákupu a poistenie vozidiel; možnosť prihlásenia vozidla, autorizovaný záručný a pozáručný servis, predaj náhradných dielov a príslušenstva; pneuservis, uskladnenie pneumatík; zmluvný pick-up servis (dovoz, odvoz áut a zákazníkov do a zo servisu, servis poistných udalostí, SOS nonstop linku a iné).

Slávnostné otvorenie nového predajného a servisného strediska sa konalo 18. apríla tohto roku.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.