Hyundai: V Európe sa kórejskej značke darí

Utorok, 22 apríl 2014

Spoločnosť Hyundai Motor zaznamenala ďalší rast na európskom automobilovom trhu v prvom štvrťroku 2014. Vďačí za to aj uvedeniu modelu Hyundai i10 novej generácie, ktorý si od začiatku predaja našiel mnoho nových zákazníkov.

Hyundai i10
Druhá generácia modelu Hyundai i10 zaujala svojim vzhľadom, výbavou i cenou

Na piatich najväčších európskych trhoch Hyundai v prvých troch mesiacoch roka zvýšil predaj súkromným a firemným flotilovým zákazníkom o 16, resp. 17 %, čo je viac ako zaznamenal rast automobilového trhu v príslušných segmentoch.

Rast predaja v prvom štvrťroku podporilo uvedenie nového modelu Hyundai i10, na ktorý predajcovia zaevidovali 58.000 objednávok. Zaujímavosťou je, že až 82 % zákazníkov si nový i10 objednáva v najvyššej verzii vybavenia.

Zákazníci značky Hyundai využili v prvom štvrťroku aj výhodné ponuky financovania, ktoré im značka poskytuje. Kupujúci sú teraz ochotní zaplatiť viac za automobily Hyundai vďaka komplexu hodnoty, ktorý kórejský výrobca poskytuje v celej Európe.

Podľa štatistických údajov zverejnených európskou asociáciou automobilových výrobcov ACEA, Hyundai dosiahol v prvom štvrťroku 2014 so 109.320 zaregistrovanými vozidlami trhový podiel 3,3 % na európskom trhu nových automobilov. Hyundai si takto buduje základy dlhodobého udržateľného rastu a smeruje k splneniu cieľa, ktorým je 5 % podiel na európskom trhu v roku 2020.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Mazda-cx30
Mazda CX-30 získala ocenenie Zlatý volant 2019 v kategórii SUV/crossover pre vozidlá do dĺžky 4,4 m. Úplne nové kompaktné SUV tak získava svoje vôbec prvé ocenenie v jednej z najdôležitejších čitateľských súťaží. Cenu odovzdali včera v Berlíne prezidentovi Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyamaovi. Pre Mazdu je to historicky piate ocenenie v kategórii Zlatý volant. Prvé získala Mazda 323 v rokoch 1985 a 1989, potom Mazda 626 v roku 1992 a Mazda2 v roku 2014.
skoda-octavia
Automobilka Škoda predstavila novú generáciu modelu Octavia. Štvrtá generácia najpredávanejšieho modelu českej automobilky má nové dimenzie, emotívnejší vzhľad, je priestrannejšia, bezpečnejšia a ponúka väčšie možností konektivity. Je tiež dlhšia a širšia než predchádzajúce generácie a ponúka aj väčší batožinový priestor. Vďaka novému dizajnovému jazyku značky Škoda pôsobí Octavia ešte emotívnejšie. Nový koncept interiéru kombinuje väčšiu funkčnosť a ponuku priestoru s kvalitnými materiálmi a novými dizajnovými prvkami. Moderné možnosti konektivity a nové asistenčné systémy zaisťujú väčšiu úroveň bezpečnosti a komfortu. Svetová premiéra štvrtej generácie Škody Octavia sa konala netradične v pražskej Národnej galérii.
Igor-Drotár
Tradičné podujatie po skončení sezóny Setkání mistrů v českej Sosnovej neďaleko Českej Lípy,na ktorom nechýbal ani slovenský automobilový pretekár Igor Drotár, sa konalo už po osemnásty raz. Ani nepriazeň jesenného počasia neodradila davy fanúšikov, aby zaplnili priestor okolo sosnovskej arény. Tradičné podujatie otvárajú paralelné vyraďovacie preteky vždy dvoch áut. Z približne päťdesiatky zúčastnených pretekárov skončil Drotár v silnej konkurencii aj profesionálnych jazdcov na výbornom šiestom mieste. Igor Drotár: "V prvej jazde som zajazdil piaty najrýchlejší čas. Čakal som, že v druhej jazde sa zlepším, no pokazil som znovu štart a napokon som skončil šiesty, čo je z 50-ky skvelých jazdcov výborný výsledok."