Kia Soul - duša, ktorá vchádza do ulíc

Štvrtok, 05 február 2009

Kia svojim modelom Soul chystá veľký útok na európskeho zákazníka, pričom bokom nie je ani Slovensko. Že to Kia myslí naozaj vážne, o tom svedčia úkazy z viacerých slovenských miest. Množstvo billboardov je predzvesťou, že Kia Soul je už za dverami.

Kia Soul

Slovenské mestá a ich ulice ožívajú street umením prostredníctvom graffiti. Značka Kia oslovila najvýznamnejších graffiti sprejerov, aby vyjadrili svoj postoj, odkryli svoju dušu a na veľkorozmerných plagátoch, billboardoch, prejavili svoju náklonnosť k značke a jej novému modelu. Umelci so sprejmi dostali billboardy a námet – uviesť a priblížiť verejnosti nový Kia Soul, ktorý bude v ponuke na Slovensku už od polovice februára 2009.

Hlavným benefitom nového mestského osobného auta Kia Soul je individualizácia, ktorá je nosná aj pre street umenie 21. storočia. Ako pojali stvárnenie Kia Soul slovenskí umelci, možno vidieť odteraz až do konca februára 2009. "Galérie" Soul graffiti sa nachádzajú v Bratislave na nábreží L. Svobodu pod Novým mostom, v Žiline na autobusovej stanici a v Košiciach pri hypermarkete na Trolejbusovej ulici.

Kia Soul

Cieľom spoločnosti Kia Slovensko bolo rozžiariť smutné múry, vystúpiť z davu preexponovaných reklám, zaujať okoloidúcich, potešiť ich a zároveň im odovzdať správu, že na Slovensko prichádza nový automobil, ktorý má dušu mesta, ponúka mnoho možností, zaujme na prvý pohľad a každý, kto je mladý srdcom, v ňom nájde kúsok seba.

"Používali sme veľa živých farieb, chceli sme tým vyzdvihnúť a zvýrazniť samotné auto, ako ho cítime a vnímame, ako si ho predstavujeme pri jazde mestom. Sme radi, že sa nám podarilo aspoň čiastočne oživiť ulice a ukázať, že graffiti je skutočné umenie a nie vandalizmus" – vyjadril sa ku kampani autor Soul graffiti, jeden z prvých autorov graffiti na Slovensku, ktorý vystupuje pod menom Cose.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
Mazda-cx30
Mazda CX-30 získala ocenenie Zlatý volant 2019 v kategórii SUV/crossover pre vozidlá do dĺžky 4,4 m. Úplne nové kompaktné SUV tak získava svoje vôbec prvé ocenenie v jednej z najdôležitejších čitateľských súťaží. Cenu odovzdali včera v Berlíne prezidentovi Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyamaovi. Pre Mazdu je to historicky piate ocenenie v kategórii Zlatý volant. Prvé získala Mazda 323 v rokoch 1985 a 1989, potom Mazda 626 v roku 1992 a Mazda2 v roku 2014.
skoda-octavia
Automobilka Škoda predstavila novú generáciu modelu Octavia. Štvrtá generácia najpredávanejšieho modelu českej automobilky má nové dimenzie, emotívnejší vzhľad, je priestrannejšia, bezpečnejšia a ponúka väčšie možností konektivity. Je tiež dlhšia a širšia než predchádzajúce generácie a ponúka aj väčší batožinový priestor. Vďaka novému dizajnovému jazyku značky Škoda pôsobí Octavia ešte emotívnejšie. Nový koncept interiéru kombinuje väčšiu funkčnosť a ponuku priestoru s kvalitnými materiálmi a novými dizajnovými prvkami. Moderné možnosti konektivity a nové asistenčné systémy zaisťujú väčšiu úroveň bezpečnosti a komfortu. Svetová premiéra štvrtej generácie Škody Octavia sa konala netradične v pražskej Národnej galérii.
Igor-Drotár
Tradičné podujatie po skončení sezóny Setkání mistrů v českej Sosnovej neďaleko Českej Lípy,na ktorom nechýbal ani slovenský automobilový pretekár Igor Drotár, sa konalo už po osemnásty raz. Ani nepriazeň jesenného počasia neodradila davy fanúšikov, aby zaplnili priestor okolo sosnovskej arény. Tradičné podujatie otvárajú paralelné vyraďovacie preteky vždy dvoch áut. Z približne päťdesiatky zúčastnených pretekárov skončil Drotár v silnej konkurencii aj profesionálnych jazdcov na výbornom šiestom mieste. Igor Drotár: "V prvej jazde som zajazdil piaty najrýchlejší čas. Čakal som, že v druhej jazde sa zlepším, no pokazil som znovu štart a napokon som skončil šiesty, čo je z 50-ky skvelých jazdcov výborný výsledok."