Najúspešnejší slovenský predajca škodoviek (ne)končí

Piatok, 04 apríl 2014

Najúspešnejší predajca nových automobilov Škoda na Slovensku, IMPA Bratislava, vo svojich petržalských priestoroch končí. Túto správu sme sa dozvedeli na tlačovej konferencii organizovanej samotným predajcom i slovenským zastúpením importéra značky Škoda. Priestory úspešného predajcu nových škodoviek je pripravená zaujať renomovaná značka s predajom záhradnej techniky, a to už od 1. apríla tohto roku. Pripravený bol zároveň aj výpredaj všetkých skladovýchg zásob.

1 IMPA Bratislava
Škoda prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Prvým dílerstvom na Slovensku v novom štýle je bratislavsko-petržalská IMPA, najúspešnejší slovenský predajca Škoda.

Takto to odznelo v úvode stretnutia novinárov so zástupcami spoločnosti IMPA a Škoda-Auto Slovensko z úst moderátora tlačovej konferencie. Predpokladali sme, že po zverejnení tejto správy kúpychtiví zákazníci frontálne zaútočia na predajné miesto IMPA v Petržalke a do konca týždňa sa všetko čo stojí na skladoch i okolo dílerstva rozpredá. Lenže – nestalo sa. Eufóru z kúpy enormne zlacnených nových škodoviek zmenilo to, čo prišlo po tomto oznámení moderátora a konci spoločnosti IMPA v Petržalke.

Na scénu prišiel najsilnejší muž zastúpenia Škoda Auto Slovensko Karel Sklenář. Zvesť o konci dírestva IMPA v Petržalke dementoval a označil ju za prvoaprílový žart. Také niečo, ako koniec pôsobenia najúspešnejšieho slovenského predajcu automobilov Škoda, povedal, predsa nemôže prichádzať do úvahy. Takže všetkých tým z prítomných na tlačovej konferencii, ktorí sa už chystali siahnuť pod vankúš a vytiahnuť svoje ušetrené zdroje a kúpiť si nový Rapid alebo Octaviu, padol hrebienok a môžu ďalej šetriť na nové auto.

Stretnutie u dílera IMPA nabralo potom iný smer, pretože jeho cieľom bolo oboznámiť verejnosť prostreníctvom médií s vynovenými a modernizovanými priestormi, ktoré zrealizoval predajca už dva razy vyhodnotený ako najúspešnejší na Slovensku.Výsledkom je, že IMPA Bratislava otvorila v Petržalke prvý modernizovaný showroom Škoda v novom korporátnom dizajne značky na Slovensku. V bratislavskej Petržalke tak nájdu zákazníci aktuálne najmodernejšie predajno-servisné stredisko Škoda na Slovensku. Obdobným redizajnom prejde do apríla 2015 celá predajná sieť značky Škoda na Slovensku.

"V rámci skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci nového sviežeho dizajnového jazyka značky Škoda, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké dnes predstavila spoločnosť IMPA Bratislava," povedal Karel Sklenář, konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

1 IMPA Bratislava 2 IMPA Bratislava 3 IMPA Bratislava 4 IMPA Bratislava 5 IMPA Bratislava 6 IMPA Bratislava
Autor: J. Goldberger
Foto: Autor
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.