Najúspešnejší slovenský predajca škodoviek (ne)končí

Piatok, 04 apríl 2014

Najúspešnejší predajca nových automobilov Škoda na Slovensku, IMPA Bratislava, vo svojich petržalských priestoroch končí. Túto správu sme sa dozvedeli na tlačovej konferencii organizovanej samotným predajcom i slovenským zastúpením importéra značky Škoda. Priestory úspešného predajcu nových škodoviek je pripravená zaujať renomovaná značka s predajom záhradnej techniky, a to už od 1. apríla tohto roku. Pripravený bol zároveň aj výpredaj všetkých skladovýchg zásob.

1 IMPA Bratislava
Škoda prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Prvým dílerstvom na Slovensku v novom štýle je bratislavsko-petržalská IMPA, najúspešnejší slovenský predajca Škoda.

Takto to odznelo v úvode stretnutia novinárov so zástupcami spoločnosti IMPA a Škoda-Auto Slovensko z úst moderátora tlačovej konferencie. Predpokladali sme, že po zverejnení tejto správy kúpychtiví zákazníci frontálne zaútočia na predajné miesto IMPA v Petržalke a do konca týždňa sa všetko čo stojí na skladoch i okolo dílerstva rozpredá. Lenže – nestalo sa. Eufóru z kúpy enormne zlacnených nových škodoviek zmenilo to, čo prišlo po tomto oznámení moderátora a konci spoločnosti IMPA v Petržalke.

Na scénu prišiel najsilnejší muž zastúpenia Škoda Auto Slovensko Karel Sklenář. Zvesť o konci dírestva IMPA v Petržalke dementoval a označil ju za prvoaprílový žart. Také niečo, ako koniec pôsobenia najúspešnejšieho slovenského predajcu automobilov Škoda, povedal, predsa nemôže prichádzať do úvahy. Takže všetkých tým z prítomných na tlačovej konferencii, ktorí sa už chystali siahnuť pod vankúš a vytiahnuť svoje ušetrené zdroje a kúpiť si nový Rapid alebo Octaviu, padol hrebienok a môžu ďalej šetriť na nové auto.

Stretnutie u dílera IMPA nabralo potom iný smer, pretože jeho cieľom bolo oboznámiť verejnosť prostreníctvom médií s vynovenými a modernizovanými priestormi, ktoré zrealizoval predajca už dva razy vyhodnotený ako najúspešnejší na Slovensku.Výsledkom je, že IMPA Bratislava otvorila v Petržalke prvý modernizovaný showroom Škoda v novom korporátnom dizajne značky na Slovensku. V bratislavskej Petržalke tak nájdu zákazníci aktuálne najmodernejšie predajno-servisné stredisko Škoda na Slovensku. Obdobným redizajnom prejde do apríla 2015 celá predajná sieť značky Škoda na Slovensku.

"V rámci skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci nového sviežeho dizajnového jazyka značky Škoda, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké dnes predstavila spoločnosť IMPA Bratislava," povedal Karel Sklenář, konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

1 IMPA Bratislava 2 IMPA Bratislava 3 IMPA Bratislava 4 IMPA Bratislava 5 IMPA Bratislava 6 IMPA Bratislava
Autor: J. Goldberger
Foto: Autor
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.