Nissan mení ceny: zlacňuje

Utorok, 13 október 2009

Nissan rozbieha jesennú kampaň, v ktorej ponúka výrazné zľavy na vybrané modely. Kampaň potrvá do konca roka 2009. Na automobily kúpené od začiatku októbra až do konca decembra sa vzťahuje zľava až do 3000 eur. Na modely Micra a Note získajú zákazníci so zarátaním šrotovného zľavu do výšky 1200 eur.

Nissan Qashqai
Výhodne kúpiť v jesennej kampani Nissanu možno aj atraktívny model Qashqai

Cena najmenšieho modelu Micra a modelu Note (vo výbave Visia) sa v jesennej kampani pri pretrvávajúcom šrotovnom znížila o tisíc eur. Novú modelovú verziu Nissan Micra I-Way, špeciálnu edíciu k 25. výročiu a všetky verzie modelu Note získajú záujemcovia so zľavou až 1200 eur. Na Nissan Tiida je zľava tritisíc eur.

Pri týchto zľavám je možné získať modely Nissan Micra od 7999 eur a Nissan Note od 9990 eur. Cena Nissanu Tiida sa začína od 12 440 eur. Crossover Nissan Qashqai akoaj jeho rodinná verzia Qashqai+2 sú v rámci jesennej kampane lacnejšie o dvetisíc eur. Qashqai si môžu záujemcovia kúpiť za cenu od 16 490 eur a Qashqai+2 od 18 490 eur.

Zníženie cien v rámci jesennej kampane Nissanu sa vzťahujú aj na model X-Trail, ktorý sa predáva o tisíc eur lacnejšie – za 22 700 eur. Zľavy neobišli ani model Pathfinder. Teraz ho zákazník môže mať za cenu nižšiu o 2500 eur, od 31 000 eur. Na pick-up Nissan Navara sa vzťahuje zľava 12%, takže môže byť váš už za 29 200 eur.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.
Goodyear-Eagle-F1-SuperSport
Nové pneumatiky Eagle F1 SuperSport spoločnosti Goodyear obsadili prvé miesto v teste veľmi vysoko výkonných pneumatík Ultra Ultra High Performance. Test sa konal na skúšobnom okruhu spoločnosti Continental v texaskom Uvalde. Hodnotili sa pneumatiky ôsmich rôznych výrobcov, vrátane značiek Continental a Michelin na vozidle BMW M2 s pneumatikami rozmeru 245/35 R19 na prednej náprave a 265/35 R19 vzadu. Pokrýval všetky hlavné disciplíny obvyklé v testoch pneumatík, vrátane hodnotenia ovládateľnosti za sucha i mokra, brzdných vlastností na suchom i mokrom povrchu, sklonu k aquaplaningu, valivého odporu, hlučnosti a pohodlia pre vodiča.