Nissan na Slovensku rozširuje záruku

Sobota, 24 december 2011

Nissan uvádza na slovenský trh možnosť rozšírenia záruky na nové vozidlá z bežných troch rokov garantovaných výrobcom na 4 roky alebo 100 000 km alebo na 5 rokov a 150 000 km. Rozšírená záruka je nový poistný produkt, ktorý poskytuje spoločnosť Nissan International Insurance zákazníkom značky Nissan prostredníctvom jej dílerov.

Nissan Micra
Rozšírená ponuka záruky sa vzťahuje na všetky modely Nissan, vrátane malej Micry

Rozšírenú záruku si môžu zakúpiť majitelia všetkých vozidiel značky Nissan – od Micry až po úžitkové NV200, ktoré sú kryté bežnou zárukou výrobcu a nie sú staršie ako 35 mesiacov. Vozidlá musia mať najazdených menej ako 100 000 kilometrov, pričom záruka sa počíta od dátumu prvej registrácie.

Zákazník tak získa po dobu trvania záruky dodatočné krytie mechanických a elektrických porúch, nárok žiadať bezplatnú výmenu náhradných dielov, originálne náhradné diely a službu Nissan Roadside Assistance. V prípade poruchy nie je potrebná žiadna platba za záručné opravy. Rozšírená záruka je v prípade predaja vozidla prenosná na nového majiteľa. Za tento produkt zaplatí zákazník pri kúpe vozidla od 197 eur za 1 rok a od 496 eur za 2 roky.

"Nissan rozšírenou zárukou deklaruje pokračujúcu snahu o čo najvyššiu spokojnosť zákazníka. Vyrovnáva sa ponuke poskytovanej vo vybraných krajinách Európy a upevňuje si tak svoju pozíciu v rámci slovenského trhu," povedal Karol Guľa, nový šéf zastúpenia značky Nissan na Slovensku.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.
Goodyear-Eagle-F1-SuperSport
Nové pneumatiky Eagle F1 SuperSport spoločnosti Goodyear obsadili prvé miesto v teste veľmi vysoko výkonných pneumatík Ultra Ultra High Performance. Test sa konal na skúšobnom okruhu spoločnosti Continental v texaskom Uvalde. Hodnotili sa pneumatiky ôsmich rôznych výrobcov, vrátane značiek Continental a Michelin na vozidle BMW M2 s pneumatikami rozmeru 245/35 R19 na prednej náprave a 265/35 R19 vzadu. Pokrýval všetky hlavné disciplíny obvyklé v testoch pneumatík, vrátane hodnotenia ovládateľnosti za sucha i mokra, brzdných vlastností na suchom i mokrom povrchu, sklonu k aquaplaningu, valivého odporu, hlučnosti a pohodlia pre vodiča.