Nissan pre podporu elektromobility

Streda, 11 apríl 2012

Automobilka Nissan si dala za úlohu priviesť milión ľudí k elektrickej mobilite a jedno mesto zároveň odmení vylepšením dobíjacej infraštruktúry.

Nissan Leaf
Plne elektrický Nissan LEAF prejde na jedno nabitie 175 km, má 5hviezdiek od Euro NCAP, bezemisnú prevádzku a je víťazom ankety Európske a Svetové auto roka 2011

Ako to chce urobiť? Vyzve mestá po celej Európe, aby prijali elektrickú mobilitu a zároveň chce povzbudiť jednotlivé komunity k podpore kampane Nissan s názvom The Big Turn On (Veľké zapnutie). Na oplátku ponúka výhru v podobe 30 rýchlonabíjacích staníc. Tie sú súčasťou širšej iniciatívy, v rámci ktorej sa automobilka Nissan snaží získať milión užívateľov na stranu elektromobility, a to len za 100 dní.

Ťažiskom kampane "The Big Turn On" je zapojiť do akcie verejnosť, ktorá potom bude podporovať jednotlivé mesta v snahe získať od spoločnosti Nissan novú infraštruktúru pre elektromobily.

Tieto stanice urýchlia nabíjanie elektromobilov a zlepšia infraštruktúru pre budúcnosť s nulovými emisiami. Rýchlonabíjacie stanice kompatibilné s medzinárodným systémom ChAdeMO umožňujú nabiť prázdnu batériu na 80 % kapacity len za 30 minút. Bežnému typu nabíjacej jednotky to obvykle trvá približne osem hodín.

Ku koncu roku 2012 Nissan rozdá viac ako 400 rýchlonabíjacích staníc lokálnym úradom a partnerom s cieľom vytvoriť sieť obsahujúcu tisícky nabíjacích staníc a vytvoriť tak sieť diaľnic pre elektromobily, ktoré prepoja európske mestá.

"Automobilka Nissan začala ako prvý výrobca so sériovou výrobou stopercentne elektrického vozidla - modelu Nissan LEAF. Uvedomuje si ako dôležitá je budúcnosť v mene nulových emisií. Nastal čas, aby sme Európu zoznámili so všetkými výhodami a preukázali, že Nissan LEAF je reálnou alternatívou. Presne to je cieľom kampane "The Big Turn On", hovorí o cieli akcie Paul Wilcox, senior viceprezident pre predaj a marketing Nissan Europe.

Kampaň Nissanu má vyvrátiť aj mýty, ktoré panujú v súvislosti s elektromobilmi. Elektromobil Nissan LEAF, víťaz ankety európske a svetové auto roku 2011, vykazuje 95 % spokojnosť zákazníkov a získal 5hviezdičkové hodnotenie organizácie Euro NCAP. Iniciatíva Nissanu má preukázať, že elektromobily majú veľmi ekonomickú prevádzku, že Nissan LEAF je bezpečný a že jeho dojazd stačí na väčšinu každodenných jázd. LEAF má dojazd 175 km, čo zodpovedá viac ako 90 % jázd, ktoré európski vodiči uskutočnia počas všedných dní.

Účelom kampane je získať jeden milión fanúšikov elektromobilov. Tento cieľ chce dosiahnuť kombináciou osvety a priameho oslovenia spotrebiteľom prostredníctvom masívnej digitálnej a sociálnej kampane. Podporu stačí poskytnúť jedným kliknutím - spotrebitelia môžu vyjadriť svoju podporu elektromobilov tým, že kliknú na tlačidlo "Turn on" (zapnúť) na webovej stránke kampane The Big Turn On (http://www.thebigturnon.com/) alebo prostredníctvom sociálnych sietí.

Autor: gold-niss
Pridať komentár
Bleskovky
bmw-group
BMW Group, nemecký výrobca prémiových vozidiel, chce pokračovať v raste svojej produkcie i v tomto fiškálnom roku. Motivuje ho k tomu úspešný rok 2023, v ktorom jeho prémiový segment dodal na trh historicky najviac vozidiel a zaznamenal najvyššie predaje. Modelmi, ktoré majú produkciu bavorského producenta najviac potiahnuť na požadovanú úroveň, majú byť aj v roku 2024 čisto elektrické vozidlá a modely z vyššieho prémiového segmentu, vrátane modelov BMW radu 7, BMW X7 a luxusné Rolls-Royce s čisto elektrickým pohonom Rolls-Royce Spectre. V oboch týchto segmentoch verí skupina BMW vo výrazný dvojciferný rast. Očakáva sa, že prispejú k tomu aj modely BMW radu 5, BMW i5, ale aj elektrické kombi Touring i5.
matador
V prieskume spotrebiteľskej dôvery Slováci po ôsmy raz volili značky, ktorým dôverujú najviac. Zúčastnila sa ho reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú najsilnejšími na slovenskom trhu. V kategórii výrobcov pneumatík získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2023 tradičný výrobca pneumatík Matador, ktorý je súčasťou koncernu Continental. Matador tak potvrdil povesť spoľahlivosti a kvality za rozumnú cenu. Značka s viac ako 115 rokmi skúseností je najdôveryhodnejšia pre 20,6 % respondentov. Na druhom mieste sa umiestnila značka Continental. Roman Moško, komunikačný manažér Continental Barum: "Sme hrdí, že značka Matador je medzi slovenskými vodičmi vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Má dlhoročnú tradíciu, široké portfólio a spoľahlivú kvalitu.”Matador Hectorra 5
lexus-lbx-venezia
Lexus sa už po siedmy raz vracia ako oficiálne vozidlo medzinárodného filmového festivalu v Benátkach a potvrdzuje, že je patrí k svetu svetovej kinematografie. Nový kompaktný crossover LBX bude súčasťou flotily elektrifikovaných vozidiel Lexus pre luxusnú prepravu VIP účastníkov festivalu. Medzi hercami, ktorí sa objavia na červenom koberci, budú okrem iných Zendaya (Spider Man: Bez domova), Mike Faist (West Side Story), Josh O’Connor (Koruna) či Caroline Murino (Casino Royale). V poradí 80. ročník festivalu sa bude konať na benátskom Lide od 30. augusta do 9. septembra.