Nissan pre podporu elektromobility

Streda, 11 apríl 2012

Automobilka Nissan si dala za úlohu priviesť milión ľudí k elektrickej mobilite a jedno mesto zároveň odmení vylepšením dobíjacej infraštruktúry.

Nissan Leaf
Plne elektrický Nissan LEAF prejde na jedno nabitie 175 km, má 5hviezdiek od Euro NCAP, bezemisnú prevádzku a je víťazom ankety Európske a Svetové auto roka 2011

Ako to chce urobiť? Vyzve mestá po celej Európe, aby prijali elektrickú mobilitu a zároveň chce povzbudiť jednotlivé komunity k podpore kampane Nissan s názvom The Big Turn On (Veľké zapnutie). Na oplátku ponúka výhru v podobe 30 rýchlonabíjacích staníc. Tie sú súčasťou širšej iniciatívy, v rámci ktorej sa automobilka Nissan snaží získať milión užívateľov na stranu elektromobility, a to len za 100 dní.

Ťažiskom kampane "The Big Turn On" je zapojiť do akcie verejnosť, ktorá potom bude podporovať jednotlivé mesta v snahe získať od spoločnosti Nissan novú infraštruktúru pre elektromobily.

Tieto stanice urýchlia nabíjanie elektromobilov a zlepšia infraštruktúru pre budúcnosť s nulovými emisiami. Rýchlonabíjacie stanice kompatibilné s medzinárodným systémom ChAdeMO umožňujú nabiť prázdnu batériu na 80 % kapacity len za 30 minút. Bežnému typu nabíjacej jednotky to obvykle trvá približne osem hodín.

Ku koncu roku 2012 Nissan rozdá viac ako 400 rýchlonabíjacích staníc lokálnym úradom a partnerom s cieľom vytvoriť sieť obsahujúcu tisícky nabíjacích staníc a vytvoriť tak sieť diaľnic pre elektromobily, ktoré prepoja európske mestá.

"Automobilka Nissan začala ako prvý výrobca so sériovou výrobou stopercentne elektrického vozidla - modelu Nissan LEAF. Uvedomuje si ako dôležitá je budúcnosť v mene nulových emisií. Nastal čas, aby sme Európu zoznámili so všetkými výhodami a preukázali, že Nissan LEAF je reálnou alternatívou. Presne to je cieľom kampane "The Big Turn On", hovorí o cieli akcie Paul Wilcox, senior viceprezident pre predaj a marketing Nissan Europe.

Kampaň Nissanu má vyvrátiť aj mýty, ktoré panujú v súvislosti s elektromobilmi. Elektromobil Nissan LEAF, víťaz ankety európske a svetové auto roku 2011, vykazuje 95 % spokojnosť zákazníkov a získal 5hviezdičkové hodnotenie organizácie Euro NCAP. Iniciatíva Nissanu má preukázať, že elektromobily majú veľmi ekonomickú prevádzku, že Nissan LEAF je bezpečný a že jeho dojazd stačí na väčšinu každodenných jázd. LEAF má dojazd 175 km, čo zodpovedá viac ako 90 % jázd, ktoré európski vodiči uskutočnia počas všedných dní.

Účelom kampane je získať jeden milión fanúšikov elektromobilov. Tento cieľ chce dosiahnuť kombináciou osvety a priameho oslovenia spotrebiteľom prostredníctvom masívnej digitálnej a sociálnej kampane. Podporu stačí poskytnúť jedným kliknutím - spotrebitelia môžu vyjadriť svoju podporu elektromobilov tým, že kliknú na tlačidlo "Turn on" (zapnúť) na webovej stránke kampane The Big Turn On (http://www.thebigturnon.com/) alebo prostredníctvom sociálnych sietí.

Autor: gold-niss
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.