Nissan zbrojí: V Bratislave otvoril nový komplex

Štvrtok, 13 február 2014

Nissan na Slovensku, zrejme inšpirovaný poslednou akceleráciou materskej japonskej automobilky, tlačí na pílku a chce predávať viac. Aj preto otvára v bratislavskej Petržalke svoj nový stánok.

1 Nissan ANRAcar
Prírastok do rodiny Nissanu, tentoraz nie nový model, ale predajno-servisný komplex

Nový autorizovaný predajca Nissan je na Panónskej ceste 45 v Bratislave-Petržalke. Prevádzkovať ho bude firma ANRAcar, ktorá už má dlhoročné skúsenosti s predajom a servisom nových áut. Nový komplex nájdeme pri ceste od Mosta SNP v smere na Rusovce. V prevádzke je od začiatku februára. Nový komplex je pripravený predávať, opravovať a poskytovať servis novým i starším modelom Nissan.

Pre ANRAcar je podľa manažmentu firmy i republikového zastúpenia importéra značky Nissan slovenský trh veľkou výzvou. Hneď na začiatok ponúka pre nových zákazníkov uvádzaciu kampaň 3, 2, 1... Štart a v nej až šesť výnimočných benefitov v podobe výrazných zliav na servis, originálne náhradné diely a príslušenstvo.

Pri kúpe nového auta neodíde nový majiteľ z ANRAcaru s "prázdnou", pretože ďalším bonusom je plná nádrž nafty alebo benzínu v kúpenom aute. Navyše majitelia nových Nissanov budú mať v rámci štartovacej kampane netradičnú možnosť stráviť dve noci v exkluzívnom päťhviezdičkovom hoteli Boutique Hotel & Spa by L'occitane Chateau Herálec na českej Vysočine.

Spoločnosť ANRAcar si v novom podnikaní verí. Vychádza aj z údaju, že približne každé tretie nové auto, ktoré sa predá na Slovensku, sa predá v lokalite Bratislavského kraja. Preto prítomnosť nového silného predajcu v kvalitnej predajnej sieti v tomto regióne iba posilní značku Nissan.

Spoločnosť ANRAcar pôsobí na Slovensku od novembri 1997. Od začiatku sa venuje predaju, opravám a servisnej činnosti motorových vozidiel. Za ten čas si získala povesť nielen spoľahlivého predajcu nových automobilov, ale dobré referencie má aj v oblasti popredajných a servisných služieb. Dobré renomé si podľa spolumajiteľa spoločnosti Juraja Hanajíka chce udržať aj ako nový zástupca značky Nissan.

"Nissan vždy posúval hranice v automobilovom priemysle tam, kde sa žiaden iný výrobca nikdy pred nami neodvážil. Prináša automobily plné vzrušujúcich inovácií dostupných pre každého. Bratislava je pre nás významným predajným miestom v rámci Slovenska, preto som rád, že práve vďaka novému partnerovi ANRAcar sa dostupnosť vozidiel Nissan v rámci Bratislavského kraja pre zákazníkov výrazne zlepší," hovorí Karol Guľa, Country Manager značky Nissan na Slovensku.

"Spojenie so značkou Nissan je pre nás významným krokom v smerovaní našej spoločnosti. Pevne verím, že dokážeme ponúknuť novým, súčasným, ako aj majiteľom starších vozidiel Nissan vysoký štandard predajných a popredajných služieb a pomôžeme tak posilniť pozíciu značky Nissan nielen v rámci Bratislavy, ale celého Slovenska", uviedol pri stretnutí s novinármi spolumajiteľ spoločnosti ANRAcar Juraj Hanajík.

1 Nissan ANRAcar 2 Nissan ANRAcar 3 Nissan ANRAcar 4 Nissan ANRAcar 5 Nissan ANRAcar 6 Nissan ANRAcar
Autor: janGold
Foto: jg
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.