Nové Audi a Porsche centrum

Štvrtok, 19 jún 2008

Malé Slovensko sa už môže považovať za veľkého hráča v tíme Audi a Porsche, keďže v Bratislave otvorili najväčšie Porsche a Audi salóny v Európe, podobné ako sú v máji tohto roku otvorené podobné centrá v rakúskom Linzi.

Audi a Porsche centrum Audi a Porsche centrum

Odteraz má Audi a Porsche v Bratislave tri prevádzky, stoja na ploche 90 tisíc štvorcových metrov a pracuje v nich 600 zamestnancov, ktorí odvedú ročne 300 tisíc produktívnych hodín. Z nich najväčšie je na Dolnozemskej ceste v Bratislave, kde sa ročne predá okolo 2500 nových automobilov. Salón, predaj a servis na Vajnorskej je druhý najväčší v Bratislave i na Slovensku. Tu sa predá ročne približne dve tisíc nových áut. Nové centrum pri Zlatých pieskoch na okraji Bratislavy ráta s ročným predajom okolo tisíc nových automobilov Audi a salón Porsche by mal predať približne dvesto automobilov tejto výnimočnej značky.

Audi a Porsche centrum Audi a Porsche centrum

Nové centrum Audi a Porsche je postavené podľa najnovších štandardov. Audi má showroom pre 14 vystavených automobilov, čo predstavuje súčasný modelový rad značky. Servisná a opravárenská časť má dvanásť technicky moderne vybavených pracovných miest, z ktorých každé má vlastný zdvihák. V salóne Porsche je výstavných miest sedem, čo rovnako korešponduje s kompletným modelovým radom. V servise je šesť pracovných miest s najmodernejším technickým vybavením.

Takže jeden z dvoch najväčších Porsche a Audi salónov v Európe máme v Bratislave na Ceste na Senec 1/2a pri Zlatých Pieskoch. Otvorenie tohto luxusného výstavného centra pre značky Audi a Porsche je reakciou na zvyšujúci sa záujem o tieto značky. Prekvapujúcim počtom predaných automobilov by sa mohol zdať predaj modelov Porsche, ktorý za posledné dva roky vzrástol na Slovensku viac ako dvojnásobne. Práve rast záujmu o Porsche i Audi podmienil aj investíciu na výstavbu nového spoločného centra pre obe značky.

Audi a Porsche centrum Audi a Porsche centrum

"Vybudovaním nového moderného centra nám išlo aj o to, aby naši zákazníci, ktorým automobily Porsche a Audi poskytujú najvyššiu kvalitu a luxus, mali aj pocit štýlovosti a výnimočnosti", - dôvodil konateľ spoločnosti Porsche Inter Auto Slovakia Christian Reiter.

Autor: J. Goldberger
Foto: autor
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.