Opel posilňuje aj na Slovensku

Sobota, 03 apríl 2010

Do novej motoristickej sezóny vstupuje slovenské zastúpenie značky Opel s niekoľkými novými osobnosťami na kľúčových pozíciách.

Opel Insignia
Insignia bola prvým modelom Opla, ktorý odštartoval novú úspešnú éru značky

Novovytvorenú funkciu predajného riaditeľa značky Opel pre ČR a SR obsadzuje Pavel Šilha, ktorý doteraz pôsobil ako riaditeľ slovenského zastúpenia značky Kia. Predtým riadil české zastúpenie značky SEAT a pôsobil i vo vedení českého zastúpenia značky Mazda.

Z pozície riaditeľa českého zastúpenia značiek Cadillac, Corvette a Hummer prichádza na post marketingového riaditeľa Opla pre ČR a SR Andrej Barčák, ktorý predtým pôsobil ako marketingový manažér zastúpenia značky Mitsubishi pre ČR a SR a marketingový manažér značky Mazda pre ČR a SR.

Slovenskú kanceláriu značky Opel posilnil Juraj Vydarený, ktorý bude ako marketingový manažér pre Slovensko zodpovedný za všetky marketingové aktivity Opla v krajine. Juraj Vydarený pôsobil v minulosti na Slovensku ako marketingový manažér pre značky Jaguar a Land Rover, v rovnakej funkcii pracoval i pre slovenské zastúpenie značky Kia a riadil aj marketingové a PR aktivity značky Ford.

Autor: J. Goldberger
Foto: Opel
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-SX4-S-Cross
V rebríčku počtu predaných osobných áut na Slovensku v roku 2019 sa Suzuki medzi 39 značkami umiestnila s počtom 3709 predaných vozidiel na veľmi peknom jedenástom mieste. Pričinili sa o to hlavne modely SUV Vitara a SX4 S-Cross. Modernizovaná Vitara v segmente SUV obsadila podľa štatistiky registrácií Zväzu automobilového priemyslu šieste a SX4 S-Cross ôsme miesto. O úspech v celkovej predajnosti modelov Suzuki v roku 2019 sa postarali tiež modely Swift a Ignis. Novou posilou značky v roku 2020 budú nový hit, malý off-road Jimny, a trvalka značky Swift.
Benzina-Tank
Benzina rozširuje svoje služby na Slovensku o Tank Kartu Business. Umožní firmám a podnikateľom okrem čerpania pohonných látok využívať aj rad benefitov, a to od zvýhodnenej ceny až po jednoduché vyúčtovanie a správu tankovacích kariet. Je to ďalší krok v stratégii Benziny, ktorá sa po rokoch vrátila znovu na Slovensko a má vo svojej sieti už desať čerpacích staníc. V pláne má tiež zavedenie karty Tank Karta Easy pre bežných motoristov. Marek Zouvala, riaditeľ siete čerpacích staníc Benzina: "Firmy a podnikatelia potrebujú šetriť každý cent. Preto sme pre nich pripravili nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov aj administratívy. Tank Karta Business je nielen efektívnym riešením pre pohodlné tankovanie so zľavou, ale tiež vhodným nástrojom ako si ušetriť starosti a zjednodušiť účtovníctvo."
Elektrické-roznášky
Spoločnosť DPD začala doručovať zásielky v centre hlavného mesta prostredníctvom cyklokuriéra. Ide o pilotný projekt, ktorý má šancu rozšíriť sa aj do iných miest. Spoločnosť tiež výrazne rozširuje svoje doručovanie zásielok flotilou elektrických dodávkových automobilov, a to nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku. Doručovanie elektrickou dopravou v mestách je jedným zo spôsobov, ako spoločnosť DPD podporuje svoj záväzok doručovať všetky zásielky do cieľa bez uhlíkovej stopy.