Opel posilňuje aj na Slovensku

Sobota, 03 apríl 2010

Do novej motoristickej sezóny vstupuje slovenské zastúpenie značky Opel s niekoľkými novými osobnosťami na kľúčových pozíciách.

Opel Insignia
Insignia bola prvým modelom Opla, ktorý odštartoval novú úspešnú éru značky

Novovytvorenú funkciu predajného riaditeľa značky Opel pre ČR a SR obsadzuje Pavel Šilha, ktorý doteraz pôsobil ako riaditeľ slovenského zastúpenia značky Kia. Predtým riadil české zastúpenie značky SEAT a pôsobil i vo vedení českého zastúpenia značky Mazda.

Z pozície riaditeľa českého zastúpenia značiek Cadillac, Corvette a Hummer prichádza na post marketingového riaditeľa Opla pre ČR a SR Andrej Barčák, ktorý predtým pôsobil ako marketingový manažér zastúpenia značky Mitsubishi pre ČR a SR a marketingový manažér značky Mazda pre ČR a SR.

Slovenskú kanceláriu značky Opel posilnil Juraj Vydarený, ktorý bude ako marketingový manažér pre Slovensko zodpovedný za všetky marketingové aktivity Opla v krajine. Juraj Vydarený pôsobil v minulosti na Slovensku ako marketingový manažér pre značky Jaguar a Land Rover, v rovnakej funkcii pracoval i pre slovenské zastúpenie značky Kia a riadil aj marketingové a PR aktivity značky Ford.

Autor: J. Goldberger
Foto: Opel
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.