Opel štartuje Horúci týždeň

Streda, 02 jún 2010

Pre tých, čo sa chystajú kúpiť si nové auto, pripravil Opel kampaň Horúci týždeň Opel! Lákavé sú zľavy, ktoré čakajú na kupujúcich. A nie sú malé – až do výšky 7000 eur. Lákavou je aj možnosť získať financovanie podľa schémy 50:50. Ak si auto značky Opel kúpite, získate na všetky osobné modely aj šesťročnú záruku.

Opel Insignia
Insignia (na obr. verzia ST) je jednou z tých, ktoré Opel ponúka v akcii

Aktuálne počasie tomu veľmi nenapovedá, ale isté je, že kampaň Horúce leto Opel! je tu aj tento rok! Začína sa tento týždeň, práve dnes, v stredu 2. júna. Druhý júnový deň totiž začína kampaň importéra automobilov Opel. Ak ste teda potenciálny záujemca o nové auto a páčia sa vám modely Opel, je tu šanca ušetriť až 7000 eur.

Ponuka kampane Horúci týždeň Opel! zahŕňa modelové rady Corsa, Meriva, Astra, Insignia, Zafira, Antara, Combo, Vivaro i Movano. Svoje auto si teda určite vyberú zákazníci s najrozličnejšími požiadavkami a prioritami. Príťažlivosť celej akcie zvyšuje i možnosť financovania vozidla systémom "50:50 %".

"Princíp akcie je v tom, že zákazník môže pri podpise zmluvy uhradiť iba polovicu ceny vozidla a zvyšnú polovicu uhradí prostredníctvom jednej splátky až o rok," vysvetľuje zaujímavú možnosť financovania Andrej Barčák, marketingový riaditeľ slovenského a českého zastúpenia značky Opel.

Akcia Horúci týždeň Opel! potrvá do stredy 9. júna. Podrobnejšie informácie môžu záujemcovia získať aj na telefonickej linke 0800 101 101, ale najmä u ktoréhokoľvek autorizovaného predajcu automobilov Opel.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.