Opel štartuje Horúci týždeň

Streda, 02 jún 2010

Pre tých, čo sa chystajú kúpiť si nové auto, pripravil Opel kampaň Horúci týždeň Opel! Lákavé sú zľavy, ktoré čakajú na kupujúcich. A nie sú malé – až do výšky 7000 eur. Lákavou je aj možnosť získať financovanie podľa schémy 50:50. Ak si auto značky Opel kúpite, získate na všetky osobné modely aj šesťročnú záruku.

Opel Insignia
Insignia (na obr. verzia ST) je jednou z tých, ktoré Opel ponúka v akcii

Aktuálne počasie tomu veľmi nenapovedá, ale isté je, že kampaň Horúce leto Opel! je tu aj tento rok! Začína sa tento týždeň, práve dnes, v stredu 2. júna. Druhý júnový deň totiž začína kampaň importéra automobilov Opel. Ak ste teda potenciálny záujemca o nové auto a páčia sa vám modely Opel, je tu šanca ušetriť až 7000 eur.

Ponuka kampane Horúci týždeň Opel! zahŕňa modelové rady Corsa, Meriva, Astra, Insignia, Zafira, Antara, Combo, Vivaro i Movano. Svoje auto si teda určite vyberú zákazníci s najrozličnejšími požiadavkami a prioritami. Príťažlivosť celej akcie zvyšuje i možnosť financovania vozidla systémom "50:50 %".

"Princíp akcie je v tom, že zákazník môže pri podpise zmluvy uhradiť iba polovicu ceny vozidla a zvyšnú polovicu uhradí prostredníctvom jednej splátky až o rok," vysvetľuje zaujímavú možnosť financovania Andrej Barčák, marketingový riaditeľ slovenského a českého zastúpenia značky Opel.

Akcia Horúci týždeň Opel! potrvá do stredy 9. júna. Podrobnejšie informácie môžu záujemcovia získať aj na telefonickej linke 0800 101 101, ale najmä u ktoréhokoľvek autorizovaného predajcu automobilov Opel.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.