Opel za výhodnejšie ceny

Utorok, 29 jún 2010

Ceny nosných modelov nižšie až o 970 eur, Corsa pod hranicou 8000 eur, Astra Classic od 9480 eur, výhodné financovanie modelu Corsa za menej ako 150 eur mesačne – to sú najnovšie tromfy Opla v ponuke osobných áut.

Opel Insignia
Do programu zvýhodnených cien zaradil Opel aj model Insignia, európske Auto roka 2009

Opel razantne precenil väčšinu modelov, znížil ceny o viac ako 950 eur vďaka čomu sú ceny modelov plne konkurencieschopné, v mnohých prípadoch aj omnoho výhodnejšie ako u priamej konkurencie, najmä pri porovnaní akčných cien.

Vstupná cena modelu Corsa sa začína na 7990 eurách, pričom už v základnej výbave má napríklad ABS, čelné airbagy, posilňovač riadenia a centrálne zamykanie. Za 8290 eur sa dá kúpiť trojdverová Corsa Essentia 1,0 12V/65 k, ktorá má navyše klimatizáciu a autorádio.

Najžiadanejšia Corsa s motorom 1,2 16V/86 k, ktorá má už aj tempomat, kožou potiahnutý volant, palubný počítač, stabilizačný systémom ESP, bočné airbagy a svetlá do hmly, má akčnú cenu 9270 eur, čím kupujúci ušetrí 700 eur.

Za akčnú cenu 9480 eur je teraz päťdverová Astra Classic 1,4 16V/90 k, vybavená okrem iného s ABS, čelnými a bočnými airbagmi, diaľkovo ovládaným centrálnym zamykaním, elektrickým ovládaním predných okien a výškovo nastaviteľným sedadlom vodiča. Rovnaký model, vybavený navyše klimatizáciou a rádiom, môže zákazník v rámci akčnej ponuky získať za 10 380 eur. Kombi Astra Classic Caravan 1,4 16V/100 k sa začína na akčnej cene 10 480 eur.

Za zvýhodnenú cenu o 550 eur sa dá získať i nová Astra. Základný model Essentia 1,4 16V/100 k, vybavený napríklad klimatizáciou, stabilizačným systémom ESP, štyrmi airbagmi, autorádiom s CD prehrávačom, elektricky ovládanými oknami a spätnými zrkadlami sa ponúka za akčnú cenu 12 760 eur.

Akčná cena sedemmiestnej Zafiry začína vďaka preceneniu už na sume 14 690 eur, bohato vybavený model Zafira Enjoy so zážihovým motorom 1,6 16V/115 k sa ponúka za 16 690 eur, čo je o 970 eur menej ako doteraz.

Pri financovaní s Opel Finance môže zákazník získať Corsu pri nulovej akontácii za mesačnú splátku 150 eur. Táto ponuka číní Corsu vcelku ľahko dostupnou pre širší okruh zákazníkov, aj tých, ktorí by o kúpe nového auta neuvažovali. Podobne financovaná Astra Classic môže mať oproti Corse len mierne vyššiu akontáciu pri rovnakej mesačnej splátke 150 eur.

Ďalšou možnosťou financovania je program "50:50", kde zákazník pri prevzatí nového vozidla zaplatí iba polovicu ceny a druhú doplatí až o rok, a to bez navýšenia. Pre novú Astru je pripravený aj lízing s klasickým nulovým navýšením.

Do programu nižších cien zaradil Opel aj Insigniu, ktorá je držiteľom prestížneho európskeho titulu Auto roka 2009. V rámci akčnej ponuky ju možno získať za 21 060 eur.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.