Porazila elitu a má Opel Vivaro

Pondelok, 14 december 2015

Všetko prebehlo veľmi rýchlo. Na svahu v nórskom Aare dvadsaťročná Slovenka Petra Vlhová nechala už v prvom kole za sebou kompletnú svetovú slalomársku elitu okrem absentujúcej zranenej Američanky Shiffrinovej, v druhom potvrdila svoju rýchlosť i istotu a vyhrala slalom svetového pohára. Nezaváhal ani Opel a víťaznej lyžiarke ponúkol model Vivaro, aby sa k lyžiarskym svahom dostávala ľahšie.

1 Petra Vlhová
Petra Vlhová vo chvíli, keď preletela cieľom druhého kola zjazdu v nórskom Aare

Opel to vraj mal k spolupráci s výraznými športovými osobnostiam vždy blízko. Vzhliadal k hviezdam a nadväzoval s nimi spoluprácu. Teraz si vzal na mušku svetový lyžiarsky talent zo Slovenska. Vo víťaznom rytme preletela cieľom druhého kola a Opel oznámil správu, že Petra Vlhová bude pre Opel jeho novou ambasádorkou.

"Moje prvé pódium vo svetovom pohári a hneď víťazstvo" – povedala mladá Liptáčka. Pre Petru má víťazstvo v nórskom Aare aj novú príchuť, pretože značka Opel oznamuje spoluprácu s úspešnou slovenskou zjazdárkou Petrou Vlhovou. Sme nadšení z víkendového víťazstva Petry Vlhovej a držíme jej palce do ďalších bojov! – hlási Opel.

"Je to skvelá správa. Petra senzačne vyhrala slalom Svetového pohára žien v alpskom lyžovaní a stabilne obsadzuje popredné priečky tejto prestížnej súťaže najlepších lyžiarov sveta. Značka Opel mala vždy k športu veľmi blízko a štýl jazdy Petry Vlhovej presne vystihuje aj dravosť a agilitu našich vozidiel" povedal Pavel Šilha, riaditeľ slovenského zastúpenia značky Opel.

2 Opel Vivaro
S novým Vivarom si Petra Vlhová bude určite rozumieť. Tak, ako s lyžiarskymi svahmi.

Na základe dohody o spolupráci dostáva Petra Vlhová a jej tím Opel Vivaro upravený špeciálne podľa jej požiadaviek."Skutočnosť, že práve Vivaro vyhovuje veľmi osobitým požiadavkám vrcholového športovca akým je Petra Vlhová, dokazuje jeho vysokú variabilitu a prispôsobivosť pre akékoľvek potreby kladené na úžitkové auto" vraví sa v prehlásení zástupcu značky Opel.

Autor: J. Goldberger
Foto: Opel
Pridať komentár
Bleskovky
Land-cruise
Podľa amerického portálu iSeeCars.com je Toyota Land Cruiser najspoľahlivejším autom na americkom trhu. Portál analyzoval z hľadiska životnosti 15,8 milióna jazdených áut. Ukázalo sa, že Toyota Land Cruiser poskytuje najväčšiu záruku, že auto prekoná minimálne 320 000 km. Toľko malo na tachometri až 15,7 % jazdených áut tohto modelu. Druhé miesto patrí modelu Sequoia (9,2 %), čo je terénne vozidlo väčšie ako je Land Cruiser postavené na platforme pick-upu Tundra. Prvé miesto má Toyota aj medzi všetkými preverovanými značkami. Na druhom mieste medzi značkami je Honda s podielom 1,6 %. Na ďalších sú americké GMC, Chevrolet a Ford. Land Cruiser navrhli tak, aby vydržal najmenej 25 rokov.
Šikyňa-Holandsko
Po úvodných pretekoch seriálu majstrovstiev sveta v motokrose v Anglicku sa pretekári so svojimi tímami presunuli do holandského Valkenswaardu, dejiska druhého podujatia majstrovstiev sveta. Jediný slovenský jazdec Richard Šikyňa z MX Slovakia v Holandsku nebodoval. Zdravotný stav, ku ktorým sa v druhej jazde pridali aj technické problémy, mu neumožnili dokončiť ani jedny nedeľňajšie preteky a tak sa z Holandska vracia bez bodového zisku. V hodnotení seriálu klesol z priebežného 19. na 27. miesto. V najbližších dňoch bude najdôležitejšie, aby sa Richard Šikyňa vyliečil a stihol sa pripraviť na ďalšie preteky v Argentíne, ktoré budú už o dva týždne.
BMW-kopie
Značke BMW udelili slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council z programu Slovak Superbrands cenu Slovak Superbrands Award 2020. Automobilka tak potvrdila, že patrí do skupine elitných značiek. Ocenenie je potvrdením kvality a uistením priaznivcov a zákazníkov značky pri ich nákupných rozhodnutiach. Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.