Renault má nového riaditeľa

Nedeľa, 24 jún 2007

Nového generálneho riaditeľa má slovenský importér automobilov Renault. Richard Evanson nahradil na tomto poste Sylvaina Coursimaulta, ktorý po dvoch rokoch strávených na Slovensku odchádza do Turecka na pozíciu marketingového a obchodného riaditeľa spoločnosti Renault MAIS.

Richard Evanson

Richard Evanson je absolventom Vysokej školy ekonomickej v Prahe a pracuje v spoločnosti Renault od roku 1996. Do roku 2001 pracoval ako produktový manažér, potom ako manažér marketingového tímu Renault Česká republika. Neskôr zastával post Country Managera v centrále Renaultu v Paríži. Pred príchodom na Slovensko, kde posledné dva roky pôsobil vo funkcii obchodného riaditeľa, pracoval v Renault Česká republika vo funkcii marketingového riaditeľa. Má skúsenosti z riadenia dílerskej siete a z rozvoja obchodnej politiky značky Renault na Slovensku.

Ciele nového generálneho riaditeľa Richarda Evansona súvisia s dynamikou a vývojom automobilového trhu na Slovensku. K nim patrí aj upevnenie pozície značiek Renault a Dacia na Slovensku, rozvoj existujúcej siete, efektívnosť a kvalitu služieb ponúkaných zákazníkom, ako aj uvedenie množstva nových modelov na trh v blízkom období, čo by malo viesť k posilneniu imidžu značky a skupiny Renault na Slovensku.

Komentáre
Dobrý deň pani generálny riaditeľ Evanson.
Dovoľte mi aj Vas informovať o mojej reklamáciu na výmenu rozvodov na RENAULT CLIO 1,2 TCE. Uvedenú reklámciu už riešim rok s AUTO MARKET a Vašou spoločnosťou. Stále len samé výhovorky .Preto Vás žiadam ,ako riaditeľa pomôžťe mi uvedený problém vyriešiť.

Zväčšené vibrácie svojho auta som niekoľko krát reklamoval servise AUTO MARKET , s.r.o. už som to spomínal

v predchádzajúcich emailov. Na vašu spoločnosť som sa obrátil , preto aby ste mi pomohli uvedený problém


vyriešiť. V AUTO MARKET Žilina to riešili 8 mesiacov. Vaša spoločnosť to rieši 4 mesiace. Odpoveď zo dňa 8.3.2017 je

Veríme, že vzniknutú situáciu sa podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti.

V druhej odpovedi všetko zamietate len preto ,že som si dovolil zvýšiť hlas,lebo to už naťahujete 1 rok.

V odpovedi zo dňa 2.5.2017 už konštatujete že sa s uvedeným problémom nedá nič robiť. Ak ste skutočne robili
meranie vibrácii môjho motora - tak mi láskavo pošlite namerané hodnoty vibrácii. Už 1 rok žiadam o reklamáciu,
ak to neviete odstrániť vtedy ste povinní oprieť to o znalecký posudok. Ja som sa spojil s Vašou spoločnosťou hlavne
preto , že ste zástupcom RENAULT na Slovensku a , že máte priamy kontakt v RENAULT Francia - tvrdíte, že všetky
hovory sú zaznamenávane aj vo Francii. Preto som si myslel, že ak nastal takýto prípad tak to budete konzultovať s
kolegami vo Francii.Ja som si dal meniť rozvody po 100 000 km. Po výmene rozvodov začal motor abnormálne vibrovať.
Ako dôkaz Vám posielam krátke 4 videa môjho motora, na ktorom je dokázané , že celý motor vibruje tak silno, že sa trasie
všetko čo je spojene s motorom - všetko sa prenáša do vnútra kabíny na volant sedačky dvere. Pre porovnanie si môžete
pozrieť na YouTube chod motora Clio III 1,2 TCe - adresa - Sonido motor-Renault ClioIII 1,2 - from YouTube ,ďalej Clio
1,2 tce Engine - YouTube ,kde sa motor
ani nepohne-žiadne vibrácie , trasie sa len jedna hadička. Podobných videí je na YouTube niekoľko.
V zimných mesiacoch pri štarte z môjho motora vychádzajú kovové hrozne zvuky. Podľa mňa je už motor trvale poškodený.
Reklamácie sa bežne vybavujú do 1 mesiaca.

4 videa Vám posielam samostatne lebo poštou môžem poslať len 25 GB.
Ak Vám toto nepostačuje môžem doviesť auto k Vám. emám Vašu emailovu
adresu,taktiež nemám na Vás telefón.

S Vašim posledným vyjadrením nesúhlasím ,lebo Vy sa len domnievate , že vozidlo sa sprava štandardne.

S profesionálneho prístupu a dobrého imidžu firmy RENAULT Vás žiadam prehodnotíť svoje stanovisko a poraďte
svojim kolegom v Automarkete Žilina aby mi už konečne opravili moje auto.

S uvedeného vyplýva že motor 1,2 TCe po 100 000 km je zrelý do šrotu. To potom pre RENAULT je veľmi zlá reklama.


Ak tak neurobíte budem nútený využiť všetky dostupné prostriedky , ktoré môže zákazník využiť. Dal som
Vám 1 rok na vyriešenie vysokých vibrácii na mojom motore.

S pozdravom Berger
Pridal Ing. Ján BERGER Tel. 0911 708 520 vo štvrtok 11 mája 2017 o 10:57
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-SX4-S-Cross
V rebríčku počtu predaných osobných áut na Slovensku v roku 2019 sa Suzuki medzi 39 značkami umiestnila s počtom 3709 predaných vozidiel na veľmi peknom jedenástom mieste. Pričinili sa o to hlavne modely SUV Vitara a SX4 S-Cross. Modernizovaná Vitara v segmente SUV obsadila podľa štatistiky registrácií Zväzu automobilového priemyslu šieste a SX4 S-Cross ôsme miesto. O úspech v celkovej predajnosti modelov Suzuki v roku 2019 sa postarali tiež modely Swift a Ignis. Novou posilou značky v roku 2020 budú nový hit, malý off-road Jimny, a trvalka značky Swift.
Benzina-Tank
Benzina rozširuje svoje služby na Slovensku o Tank Kartu Business. Umožní firmám a podnikateľom okrem čerpania pohonných látok využívať aj rad benefitov, a to od zvýhodnenej ceny až po jednoduché vyúčtovanie a správu tankovacích kariet. Je to ďalší krok v stratégii Benziny, ktorá sa po rokoch vrátila znovu na Slovensko a má vo svojej sieti už desať čerpacích staníc. V pláne má tiež zavedenie karty Tank Karta Easy pre bežných motoristov. Marek Zouvala, riaditeľ siete čerpacích staníc Benzina: "Firmy a podnikatelia potrebujú šetriť každý cent. Preto sme pre nich pripravili nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov aj administratívy. Tank Karta Business je nielen efektívnym riešením pre pohodlné tankovanie so zľavou, ale tiež vhodným nástrojom ako si ušetriť starosti a zjednodušiť účtovníctvo."
Elektrické-roznášky
Spoločnosť DPD začala doručovať zásielky v centre hlavného mesta prostredníctvom cyklokuriéra. Ide o pilotný projekt, ktorý má šancu rozšíriť sa aj do iných miest. Spoločnosť tiež výrazne rozširuje svoje doručovanie zásielok flotilou elektrických dodávkových automobilov, a to nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku. Doručovanie elektrickou dopravou v mestách je jedným zo spôsobov, ako spoločnosť DPD podporuje svoj záväzok doručovať všetky zásielky do cieľa bez uhlíkovej stopy.