Šanca vyhrať a cestovať na futbal do Brazílie

Nedeľa, 15 december 2013

Futbalové majstrovstvá sveta sú za dverami. Budú vo vzdialenej a exotickej Brazílii, kolíske futbalu. Jedným z divákov môžete byť aj vy, ak sa zúčastníte hry, ktorú pripravil koncern Continental. Stačí zapojiť sa, hrať a mať aj trošku šťastia. Veď aj futbal je často o šťastí.

ContiRioKick App
Hru pre smartfóny o zájazdy na futbalové majstrovstvá sveta pripravil Continental

Koncern Continental vyvinul pre podporu sponzoringu MS vo futbale 2014 v Brazílii hru ContiRioKick, v ktorej môžete súťažiť aj vy o VIP zájazd na futbalové majstrovstvá sveta do Rio de Janeiro. Výhra obsahuje letenky, ubytovanie a vstupenky. Hrá sa aj o oficiálnu loptu majstrovstiev adidasBrazuca, ale aj o pneumatiky Continental a rôzne reklamné predmety. Jeden z fanúšikov zo Slovenska už teraz získal dva lístky na zápas v Brazílii.

Continental AG ako oficiálny sponzor majstrovstiev pripravil hru pre mobilné telefóny s platformami iOS aj Android. Princíp spočíva v nahrávaní virtuálnych futbalových prihrávok medzi známymi a kamarátmi, ale aj ostatnými účastníkmi zapojenými do hry, ktoré nájde hráč pomocou funkcie "radar". Tá zobrazuje 11 spoluhráčov z blízkeho okolia. Prihrávku možno do 90 sekúnd od jej prijatia buď vrátiť späť rovnakému hráčovi, alebo poslať na ďalšieho, vytvárať tak reťazec prihrávok a zbierať bonusové body. Tie je možné získať aj za "špeciálne prihrávky ", napríklad do cudzích krajín alebo pozvaním priateľov do hry

Každý hráč sa musí na štarte zaregistrovať pomocou voliteľných údajov alebo facebookového profilu. Hrá sa v mesačných kolách a vždy na začiatku nového mesiaca sa všetky dosiahnuté body a úspechy nulujú. Každý mesiac sa teda rovná novej šanci pre všetkých. Prvých 11 hráčov s najvyšším skóre sa automaticky kvalifikuje do žrebovania o ceny. Navyše je náhodne vybraných ďalších 11 hráčov s nižším skóre, ktorí budú do žrebovania tiež zaradení.

Hra pobeží do mája 2014. Podrobnejšie informácií prináša webová stránka www.continental.sk.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Kona-Electric
Hyundai Kona Electric prekročil ku koncu júna tohto roku hranicu stotisíc predaných kusov tohto elektrického modelu. Predajný úspech kompaktného elektrického SUV podčiarkujú aj mnohé významné ocenenia, ktoré Kona EV od uvedenia na trh v roku 2018 získal. Kórejská automobilka plánuje do roku 2025 predávať ročne 560 000 elektrických modelov a zužitkovať tak globálny úspech modelu Kona Electric.
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.