Škoda na Slovensku s novým šéfom predaja

Utorok, 17 apríl 2018

Na pozícii vedúceho predaja v spoločnosti Škoda Auto Slovensko dochádza k zmene. Novým šéfom predaja je od 1. apríla Jiří Brokeš. Vo funkcii vystrieda Petra Berného, ktorý odchádza do Škoda Auto v Rusku a krajinách Strednej Ázie.

1 Škoda Superb Combi
Nová Škoda Super Combi, vlajková loď mladoboleslavskej automobilky

Jiři Brokeš v spoločnosti Škoda pracuje od roku 1999, kde pracoval na viacerých oddeleniach produktového marketingu, projektového manažmentu a cenovej stratégie predaja. V rokoch 2006–2007 pôsobil v Číne. Od roku 2014 viedol predajný región v Rusku a krajinách strednej Ázie - Kazachstane, Bielorusku, Arménsku, Gruzínsku, Azerbajdžane, Kirgizsku, Uzbekistane, Tadžikistane, Turkmenistane a Mongolsku.

"Slovensko považujem za druhý domov značky Škoda. V dohľadnom čase prinesieme na trh zaujímavé novinky, ktoré slovenských zákazníkov určite potešia. Som rád, že som dostal možnosť byť pri tom," hovorí Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko.

2 Jirí Brokeš - vedúci predaja
Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko

Zároveň v spoločnosti Škoda Auto dochádza aj k zmene na poste PR manažéra, na ktorý nastupuje Lenka Kalafut Lendacká. Nahradila Romana Rajtára, ktorý odišiel na oddelenie medzinárodného marketingu v centrále spoločnosti Škoda Auto.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Mazda-cx30
Mazda CX-30 získala ocenenie Zlatý volant 2019 v kategórii SUV/crossover pre vozidlá do dĺžky 4,4 m. Úplne nové kompaktné SUV tak získava svoje vôbec prvé ocenenie v jednej z najdôležitejších čitateľských súťaží. Cenu odovzdali včera v Berlíne prezidentovi Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyamaovi. Pre Mazdu je to historicky piate ocenenie v kategórii Zlatý volant. Prvé získala Mazda 323 v rokoch 1985 a 1989, potom Mazda 626 v roku 1992 a Mazda2 v roku 2014.
skoda-octavia
Automobilka Škoda predstavila novú generáciu modelu Octavia. Štvrtá generácia najpredávanejšieho modelu českej automobilky má nové dimenzie, emotívnejší vzhľad, je priestrannejšia, bezpečnejšia a ponúka väčšie možností konektivity. Je tiež dlhšia a širšia než predchádzajúce generácie a ponúka aj väčší batožinový priestor. Vďaka novému dizajnovému jazyku značky Škoda pôsobí Octavia ešte emotívnejšie. Nový koncept interiéru kombinuje väčšiu funkčnosť a ponuku priestoru s kvalitnými materiálmi a novými dizajnovými prvkami. Moderné možnosti konektivity a nové asistenčné systémy zaisťujú väčšiu úroveň bezpečnosti a komfortu. Svetová premiéra štvrtej generácie Škody Octavia sa konala netradične v pražskej Národnej galérii.
Igor-Drotár
Tradičné podujatie po skončení sezóny Setkání mistrů v českej Sosnovej neďaleko Českej Lípy,na ktorom nechýbal ani slovenský automobilový pretekár Igor Drotár, sa konalo už po osemnásty raz. Ani nepriazeň jesenného počasia neodradila davy fanúšikov, aby zaplnili priestor okolo sosnovskej arény. Tradičné podujatie otvárajú paralelné vyraďovacie preteky vždy dvoch áut. Z približne päťdesiatky zúčastnených pretekárov skončil Drotár v silnej konkurencii aj profesionálnych jazdcov na výbornom šiestom mieste. Igor Drotár: "V prvej jazde som zajazdil piaty najrýchlejší čas. Čakal som, že v druhej jazde sa zlepším, no pokazil som znovu štart a napokon som skončil šiesty, čo je z 50-ky skvelých jazdcov výborný výsledok."