Škoda na Slovensku s novým šéfom predaja

Utorok, 17 apríl 2018

Na pozícii vedúceho predaja v spoločnosti Škoda Auto Slovensko dochádza k zmene. Novým šéfom predaja je od 1. apríla Jiří Brokeš. Vo funkcii vystrieda Petra Berného, ktorý odchádza do Škoda Auto v Rusku a krajinách Strednej Ázie.

1 Škoda Superb Combi
Nová Škoda Super Combi, vlajková loď mladoboleslavskej automobilky

Jiři Brokeš v spoločnosti Škoda pracuje od roku 1999, kde pracoval na viacerých oddeleniach produktového marketingu, projektového manažmentu a cenovej stratégie predaja. V rokoch 2006–2007 pôsobil v Číne. Od roku 2014 viedol predajný región v Rusku a krajinách strednej Ázie - Kazachstane, Bielorusku, Arménsku, Gruzínsku, Azerbajdžane, Kirgizsku, Uzbekistane, Tadžikistane, Turkmenistane a Mongolsku.

"Slovensko považujem za druhý domov značky Škoda. V dohľadnom čase prinesieme na trh zaujímavé novinky, ktoré slovenských zákazníkov určite potešia. Som rád, že som dostal možnosť byť pri tom," hovorí Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko.

2 Jirí Brokeš - vedúci predaja
Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko

Zároveň v spoločnosti Škoda Auto dochádza aj k zmene na poste PR manažéra, na ktorý nastupuje Lenka Kalafut Lendacká. Nahradila Romana Rajtára, ktorý odišiel na oddelenie medzinárodného marketingu v centrále spoločnosti Škoda Auto.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Alessandro Dambrosio
Spoločnosť Mitsubishi vymenovala do pozície nového šéfa dizajnu Alessandra Dambrosia. Stane sa novým výkonným riaditeľom pre pokročilý dizajn. Povedie tímy v troch návrhárskych štúdiách Mitsubishi - v Japonsku v Okazaki a Tokiu, a v nemeckom Frankfurte. Do Mitsubishi prichádza v čase, keď automobilka usilovne pracuje na koncepciách štylistického stvárnenia budúcich modelov. Jeho chápanie hodnôt značky má byť mimoriadne cenným prínosom do návrhárskeho tímu Mitsubishi. Dambrosio, pôvodom z Milána, začal svoju profesionálnu kariéru v automobilke Fiat v Centro Stile Lancia, kde pôsobil ako hlavný návrhár značky Alfa Romeo. Následne viedol dizajnérov značky Maserati Design. Potom nastúpil do koncernu Volkswagen ako vedúci dizajnérskeho štúdia Audi Concept Design v Mníchove.
Israeli-start-up-Anagog
Škoda Auto kúpila v izraelskom technologickom startupe Anagog menšinový vlastnícky podiel. Izraelská spoločnosť založená v roku 2010 vyvíja technológie v oblasti umelej inteligencie, ktoré už fungujú vo viac ako stovke rôznych aplikácií pre smartfóny. Bernhard Maier, predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Auto"Strategickou účasťou v technologickom startupe Anagog rozširujeme svoje schopnosti a získavame prístup k novým technológiám. Umelá inteligencia v oblasti mobility hrá dôležitú úlohu." K tomu dodáva:"Vďaka technológii Anagogu sme schopní lepšie porozumieť našim zákazníkom a ponúknuť im riešenia šité na mieru." Generálny riaditeľ Anagog Ofer Tziperman:"Sme hrdí na to, že máme príležitosť spolupracovať s takým silným partnerom, akým je Škoda Auto."Bernhard Maier a Ofer Tziperman pri podpise zmluvy
Opel Crossland
Automobilka Opel sa vracia do čiernych čísiel a za prvý polrok tohto roku vykázala prevádzkový zisk vo výške 502 miliónov eur a prevádzkovú maržu vo výške 5,0 %. Na tieto údaje pozitívne reagujú popredné ekonomické médiá, al6e aj akciové trhy. Akcie skupiny PSA, do ktorej sa Opel pred rokom začlenil, výrazne posilňujú. "Ide o najvýraznejší obrat k ziskovosti aký som v automobilové branži zažil za dlhé roky" – uvádza v komentári analytik spoločnosti JP Morgan. Britský denník The Times zasa v palcovom titulku píše, že Vauxhall môže oslavovať ako v roku 1999. Nemecký denník Allgemeine Zeitung píše o pozoruhodnom obrate k lepšiemu. A nakoniec: Zázrak! – lakonicky zhŕňa situáciu okolo Opla francúzsky ekonomický titul Les Echos.Opel Crossland, úspešné kompaktné SUV či mestský crossover