Utorok, 17 apríl 2018
Na pozícii vedúceho predaja v spoločnosti Škoda Auto Slovensko dochádza k zmene. Novým šéfom predaja je od 1. apríla Jiří Brokeš. Vo funkcii vystrieda Petra Berného, ktorý odchádza do Škoda Auto v Rusku a krajinách Strednej Ázie.
![1 Škoda Superb Combi](/img/2018-04/c1_Skoda_Superb_Combi1.jpg)
Jiři Brokeš v spoločnosti Škoda pracuje od roku 1999, kde pracoval na viacerých oddeleniach produktového marketingu, projektového manažmentu a cenovej stratégie predaja. V rokoch 2006–2007 pôsobil v Číne. Od roku 2014 viedol predajný región v Rusku a krajinách strednej Ázie - Kazachstane, Bielorusku, Arménsku, Gruzínsku, Azerbajdžane, Kirgizsku, Uzbekistane, Tadžikistane, Turkmenistane a Mongolsku.
"Slovensko považujem za druhý domov značky Škoda. V dohľadnom čase prinesieme na trh zaujímavé novinky, ktoré slovenských zákazníkov určite potešia. Som rád, že som dostal možnosť byť pri tom," hovorí Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko.
![2 Jirí Brokeš - vedúci predaja](/img/2018-04/c2_Jiri_Brokes__veduci_predaja.jpg)
Zároveň v spoločnosti Škoda Auto dochádza aj k zmene na poste PR manažéra, na ktorý nastupuje Lenka Kalafut Lendacká. Nahradila Romana Rajtára, ktorý odišiel na oddelenie medzinárodného marketingu v centrále spoločnosti Škoda Auto.
Autor: jGold