Škoda na Slovensku s novým šéfom predaja

Utorok, 17 apríl 2018

Na pozícii vedúceho predaja v spoločnosti Škoda Auto Slovensko dochádza k zmene. Novým šéfom predaja je od 1. apríla Jiří Brokeš. Vo funkcii vystrieda Petra Berného, ktorý odchádza do Škoda Auto v Rusku a krajinách Strednej Ázie.

1 Škoda Superb Combi
Nová Škoda Super Combi, vlajková loď mladoboleslavskej automobilky

Jiři Brokeš v spoločnosti Škoda pracuje od roku 1999, kde pracoval na viacerých oddeleniach produktového marketingu, projektového manažmentu a cenovej stratégie predaja. V rokoch 2006–2007 pôsobil v Číne. Od roku 2014 viedol predajný región v Rusku a krajinách strednej Ázie - Kazachstane, Bielorusku, Arménsku, Gruzínsku, Azerbajdžane, Kirgizsku, Uzbekistane, Tadžikistane, Turkmenistane a Mongolsku.

"Slovensko považujem za druhý domov značky Škoda. V dohľadnom čase prinesieme na trh zaujímavé novinky, ktoré slovenských zákazníkov určite potešia. Som rád, že som dostal možnosť byť pri tom," hovorí Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko.

2 Jirí Brokeš - vedúci predaja
Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko

Zároveň v spoločnosti Škoda Auto dochádza aj k zmene na poste PR manažéra, na ktorý nastupuje Lenka Kalafut Lendacká. Nahradila Romana Rajtára, ktorý odišiel na oddelenie medzinárodného marketingu v centrále spoločnosti Škoda Auto.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.