Škoda: Trofej pre najužitočnejšieho hokejistu majstrovstiev sveta

Piatok, 18 máj 2018

Hokejové majstrovstvá v Dánsku vrcholia, už o dva dni spoznáme nového majstra sveta. Po finálovom zápase budeme vedieť, kto je najužitočnejším hráčom celého šampionátu. Pre neho je pripravená exkluzívna trofej z krištáľového skla s označením "designed by Škodsa Design".

SKODA Design creates trophy
Trofej s kryštalickými prvkami je určená pre najužitočnejšieho hráča hokejových majstrovstiev sveta v Dánsku a nesie prvky českých výrobcov krištáľového skla

Trofej najužitočnejšiemu hráčovi majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2018 odovzdá po skončení majstrovstiev predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Auto Bernhard Maier, hlavný predstaviteľ automobilky, ktorá je už 26 rokov oficiálnym hlavným sponzorom a automobilovým partnerom turnaja a zároveň najdlhším hlavným sponzorom majstrovstiev sveta.

Tento rok je trofej po prvý raz dielom tímu z oddelenia Škoda Design. Umelecky spracované ocenenie vzniklo v Čechách. Spĺňa najvyššie nároky na kvalitu a je poctou dlhej histórii českého umenia výroby krištáľového skla. Trofej je 33 centimetrov vysoká, 21,5 centimetrov široká a váži 7 kilogramov. Zaujímavú kryštalickú štruktúru možno nájsť aj na modeloch značky Škoda, napríklad na svetlometoch alebo zadných skupinových svetlách.

V úlohe oficiálneho hlavného sponzora IIHF Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji sa česká automobilka angažuje od roku 1993. Rok predtým poskytla svetovému šampionátu prvýkrát oficiálne automobily. Na majstrovstvách sveta v Dánsku je tak značka Škoda zastúpená už dvadsiaty šiesty raz.

V roku 2017 Guinessova kniha rekordov obnovila zápis za celosvetovo najdlhší hlavný sponzoring MS v dejinách športu. Spoločnosť Škoda Auto predĺžila zároveň partnerstvo s IIHF do roku 2021.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
Alessandro Dambrosio
Spoločnosť Mitsubishi vymenovala do pozície nového šéfa dizajnu Alessandra Dambrosia. Stane sa novým výkonným riaditeľom pre pokročilý dizajn. Povedie tímy v troch návrhárskych štúdiách Mitsubishi - v Japonsku v Okazaki a Tokiu, a v nemeckom Frankfurte. Do Mitsubishi prichádza v čase, keď automobilka usilovne pracuje na koncepciách štylistického stvárnenia budúcich modelov. Jeho chápanie hodnôt značky má byť mimoriadne cenným prínosom do návrhárskeho tímu Mitsubishi. Dambrosio, pôvodom z Milána, začal svoju profesionálnu kariéru v automobilke Fiat v Centro Stile Lancia, kde pôsobil ako hlavný návrhár značky Alfa Romeo. Následne viedol dizajnérov značky Maserati Design. Potom nastúpil do koncernu Volkswagen ako vedúci dizajnérskeho štúdia Audi Concept Design v Mníchove.
Israeli-start-up-Anagog
Škoda Auto kúpila v izraelskom technologickom startupe Anagog menšinový vlastnícky podiel. Izraelská spoločnosť založená v roku 2010 vyvíja technológie v oblasti umelej inteligencie, ktoré už fungujú vo viac ako stovke rôznych aplikácií pre smartfóny. Bernhard Maier, predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Auto"Strategickou účasťou v technologickom startupe Anagog rozširujeme svoje schopnosti a získavame prístup k novým technológiám. Umelá inteligencia v oblasti mobility hrá dôležitú úlohu." K tomu dodáva:"Vďaka technológii Anagogu sme schopní lepšie porozumieť našim zákazníkom a ponúknuť im riešenia šité na mieru." Generálny riaditeľ Anagog Ofer Tziperman:"Sme hrdí na to, že máme príležitosť spolupracovať s takým silným partnerom, akým je Škoda Auto."Bernhard Maier a Ofer Tziperman pri podpise zmluvy
Opel Crossland
Automobilka Opel sa vracia do čiernych čísiel a za prvý polrok tohto roku vykázala prevádzkový zisk vo výške 502 miliónov eur a prevádzkovú maržu vo výške 5,0 %. Na tieto údaje pozitívne reagujú popredné ekonomické médiá, al6e aj akciové trhy. Akcie skupiny PSA, do ktorej sa Opel pred rokom začlenil, výrazne posilňujú. "Ide o najvýraznejší obrat k ziskovosti aký som v automobilové branži zažil za dlhé roky" – uvádza v komentári analytik spoločnosti JP Morgan. Britský denník The Times zasa v palcovom titulku píše, že Vauxhall môže oslavovať ako v roku 1999. Nemecký denník Allgemeine Zeitung píše o pozoruhodnom obrate k lepšiemu. A nakoniec: Zázrak! – lakonicky zhŕňa situáciu okolo Opla francúzsky ekonomický titul Les Echos.Opel Crossland, úspešné kompaktné SUV či mestský crossover