SKODAriskovat - Škoda vyzýva Slovákov

Štvrtok, 26 marec 2020

Ostaňte doma a neriskujte zdravie ani ostatných, takto oslovuje občanov Slovenska, hlavne vodičov motorových vozidiel, zástupca mladoboleslavskej automobilky na Slovensku v situácii, keď nielen u nás, ale v celom svete zúri koronavínus. Nabáda ľudí, aby radšej zostali doma, nejazdili, nechodili medzi ľudí a tak chránili svoje zdravie aživot, ale aj ostatných ľudí.

skodasm

Škoda Auto Slovensko prichádza s iniciatívou "SKODAriskovat" a vyzýva občanov, aby svoje auto nechali doma. Spoločnosť sa rozhodla podporiť zodpovedné správanie, pridáva sa k aktivitám ako sú "ostandoma", "ruskoniejehanba" a motivuje ľudí, aby nejazdili ak to nie je nevyhnutné a neohrozovali tak seba i ostatných. Tí, ktorí sa do výzvy zapoja, budú mať možnosť zapožičať si automobily značky Škoda na týždeň a k tomu dostanú aj dovolenkovú kartu. Môžu to využiť v čase, keď bude už cestovanie bezpečné.

Solidárny voči sebe i ostatným

Marek Růžička, konateľ Škoda Auto Slovensko: "V aktuálnej situácii je naozaj škoda riskovať. Najlepší nápad je ostať solidárny voči sebe, aj ľuďom vo svojom okolí. Doprajte sebe a aj svojím autám oddych a keď nemusíte, nikam nejazdite. Starajte sa o seba a svojich blízkych. A keď už niekam ísť potrebujete, dodržiavajte správne hygienické pravidlá a vždy voľte čo najjednoduchší a najbezpečnejší spôsob prepravy."

Škoda odmení zodpovedných

Ten, kto sa zodpovedne postará o seba a svojich blízkych, sa stará aj o budúcnosť. Škoda Auto Slovensko preto odmení nielen vodičov, ale aj všetkých ostatných, ktorí neriskujú a správajú sa zodpovedne. Stačí, aby publikovali na sociálnych sieťach fotografie z každodenného života a ukázali ostatným, že neriskujú zbytočne.

Pre zapojenie sa do súťaže o palivové karty či požičanie vozidiel značky Škoda s plnou nádržou v čase, keď bude bezpečné cestovaťnielen po Slovensku, ale i po svete, je potrebné použiť hashgaty "SKODAriskovat" a "jazdizodpovedne". Keď sa situácia zlepší, desať najzodpovednejších bude môcť využiť auto značky Škoda a dovolenkovú kartu dostane k tomu.

Rada lekárky

Jana Parmová, vedúca lekárka Škoda Auto: "Keď už sa styku s ďalšími osobami nevyhnete a je nevyhnutné cestovanie autom, venujte sa intenzívne preventívnym hygienickým opatreniam. Všetky povrchy, ktorých sa dotknete dezinfikujte pred jazdou aj po jazde, obzvlášť pokiaľ s niekým auto zdieľate alebo ste niekoho viezli. Proti koronavírusu zaberá najmenej sedemdesiat percentný roztok alkoholu, napríklad isopropylalkohol neublíži žiadnemu z bežných povrchov v aute. Alkoholom je možné utrieť čalúnenie sedadiel i ďalšie povrchy vo vozidle."

(jGold, Zdroj Škoda Auto)
Pridať komentár
Bleskovky
Land-cruise
Podľa amerického portálu iSeeCars.com je Toyota Land Cruiser najspoľahlivejším autom na americkom trhu. Portál analyzoval z hľadiska životnosti 15,8 milióna jazdených áut. Ukázalo sa, že Toyota Land Cruiser poskytuje najväčšiu záruku, že auto prekoná minimálne 320 000 km. Toľko malo na tachometri až 15,7 % jazdených áut tohto modelu. Druhé miesto patrí modelu Sequoia (9,2 %), čo je terénne vozidlo väčšie ako je Land Cruiser postavené na platforme pick-upu Tundra. Prvé miesto má Toyota aj medzi všetkými preverovanými značkami. Na druhom mieste medzi značkami je Honda s podielom 1,6 %. Na ďalších sú americké GMC, Chevrolet a Ford. Land Cruiser navrhli tak, aby vydržal najmenej 25 rokov.
Šikyňa-Holandsko
Po úvodných pretekoch seriálu majstrovstiev sveta v motokrose v Anglicku sa pretekári so svojimi tímami presunuli do holandského Valkenswaardu, dejiska druhého podujatia majstrovstiev sveta. Jediný slovenský jazdec Richard Šikyňa z MX Slovakia v Holandsku nebodoval. Zdravotný stav, ku ktorým sa v druhej jazde pridali aj technické problémy, mu neumožnili dokončiť ani jedny nedeľňajšie preteky a tak sa z Holandska vracia bez bodového zisku. V hodnotení seriálu klesol z priebežného 19. na 27. miesto. V najbližších dňoch bude najdôležitejšie, aby sa Richard Šikyňa vyliečil a stihol sa pripraviť na ďalšie preteky v Argentíne, ktoré budú už o dva týždne.
BMW-kopie
Značke BMW udelili slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council z programu Slovak Superbrands cenu Slovak Superbrands Award 2020. Automobilka tak potvrdila, že patrí do skupine elitných značiek. Ocenenie je potvrdením kvality a uistením priaznivcov a zákazníkov značky pri ich nákupných rozhodnutiach. Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.