Slovakia Ring má vlastný hotel

Pondelok, 16 máj 2011

Ak ste doteraz pri viacdňovej návšteve motoristického pretekárskeho okruhu v Orechovej Potôni museli hľadať ubytovanie napríklad v blízkej Dunajskej Strede či vzdialenejšej Bratislave, potom problém s nocľahom pri návšteve Slovakia Ringu už mať nebudete. Poskytnú vám ho priamo v areáli, kde 12. mája otvorili nový trojhviezdičkový hotel s výstižným názvom Hotel Ring.

Slovakia Ring

Hotel Ring***sa nachádza pri dedinke Orechová Potôň a je súčasťou areálu prvého slovenského motoristického okruhu Slovakia Ring. Má výhodnú polohu pre návštevníkov, ktorí majú radi spojenie motoristického športu s oddychom. Hotel Ring*** je novostavba, ktorá sa začala realizovať na jar roku 2010 a zavŕšila sa presne po roku.

Ubytovanie hotel ponúka na troch poschodiach 47 izieb, z toho 39 dvojposteľových Standard, štyri dvojposteľové De luxe, tri apartmány Classic a jeden apartmán Superior. Celková kapacita ubytovania je 94 pevných lôžok a 18 prísteliek. Všetky izby sú komfortne zariadené moderným nábytkom, samostatnou kúpeľňou a WC, TV, s možnosťou bezplatného internetového pripojenia, telefónom a rádiom.

Pre všetkých hostí je v ponuke aj wellness centrum. Zrelaxovať unavené telo a načerpať potrebnú energiu môžete v štyroch saunách – parnej, bylinkovej, fínskej a infra, ale aj v relaxačnom bazéne s protiprúdom, vírivej vani, tepidáriu, či na rôznych masážach.

Hotel Ring

Hosťom je počas dňa k dispozícii na prízemí štýlovo zariadená reštaurácia s kapacitou 80 miest. Počas leta je súčasťou reštaurácie aj letná terasa, na ktorej sa môže občerstviť ďalších 40 hostí. Reštaurácia ponúka bohatý výber slovenských i národných špecialít. Svoju obľúbenú šálku kávy si môžete vychutnať v lobby bare, ktorý ponúka veľký výber nealko i alkoholických nápojov, kávy a chutných dezertov.

V priestoroch Hotela Ring*** sídli aj prvé profesionálne Centrum bezpečnej jazdy na Slovensku, v ktorom skúsený tím inštruktorov učí jednotlivcov i firemných vodičov techniku jazdy a zvládanie nečakaných krízových situácií. Výcvik je určený pre vodičov motocyklov, osobných vozidiel, ľahkých i ťažkých nákladných vozidiel.

Parkovanie pre hotelových hostí je zabezpečené priamo pri hoteli, celodenne pod ochranou kamerového systému.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.