Uznanie pre Peugeot a Citroën

Pondelok, 25 apríl 2016

Dvom horúcim francúzskym novinkám Peugeot Traveller a Citroën Space Tourer, ktoré boli len prednedávnom predstavené na autosalóne v Ženeve vo svetovej premiére a teraz aj na autosalóne v Bratislave, sa dostala ďalšia pocta, keď sa oba modely stanú oficiálnymi automobilmi slovenského predsedníctva v Rade Európskej únie.

1 Peugeot Traveller
Peugeot Traveller bude súčasťou flotily vozidiel určených pre zahraničných delegátov

Významné partnerstvo francúzskych automobiliek a ich nových modelov s Ministerstvom zahraničných vecí SR spečatili pri slávnostnom odhalení týchto nových modelov počas prvého dňa na autosalóne v Bratislave Pavol Sýkorčin z úradu MZV SR a Matúš Paľa, generálny riaditeľ značiek Peugeot, Citroën, DS Slovensko.

Spoločnosti Peugeot Slovakia a Citroën Slovakia poskytnú pre potreby MZV SR celkom 40 vozidiel – 20 automobilov Peugeot Traveller a 20 Citroën SpaceTourer. Oba modely budú slúžiť na prepravu osôb pri všetkých oficiálnych podujatiach MZV SR súvisiacich s naším predsedníctvom v Rade EÚ.

Peugeot Traveller a Citroën Space Tourer predstavujú pre obe značky významný vstup do sveta Combispace a Navette VIP. Z modelov Peugeot Traveller vyžaruje výrazný dizajn, komfort i elegancia. Oba modely majú priestranný interiér, sú praktické a veľmi pohodlné, čo zodpovedá najnovším požiadavkám užívateľov.

2 Citroen Space Tourer
Súčasťou flotily pre prepravu delegátov Rady EU v Bratislave je aj Citroën Space Tourer

Motory BlueHDi Euro 6 oboch modelov sú vybavené najefektívnejšou technológiou redukcie znečisťujúcich látok s SCR umiestneným pred FAP filtrom. Táto technológia, ktorá je od roku 2013 už overená, kombinuje jazdné vlastnosti a výkon až 180 koní a krútiaci moment 400 Nm. Umožňujú obom modelom dosiahnuť najnižšie emisie CO2 (140 g/km a spotrebu 5,4 l/100 km) v segmente.

Jazdné vlastnosti vozidiel Peugeot Traveller a Citroen Space Tourer sú adekvátne know how oboch značiek a poskytujú pokojné cestovanie, luxusné prostredie a komfort. Ponúkajú viacero konfigurácií, až do 9 miest na sedenie a výbavu jedinečnú v segmente. Z pohľadu bezpečnosti získali tak Peugeot Traveller ako aj Citroen Space Tourer päť hviezdičiek v testoch Euro NCAP.

Autor: J. Goldberger
Foto: Peugeot
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-SX4-S-Cross
V rebríčku počtu predaných osobných áut na Slovensku v roku 2019 sa Suzuki medzi 39 značkami umiestnila s počtom 3709 predaných vozidiel na veľmi peknom jedenástom mieste. Pričinili sa o to hlavne modely SUV Vitara a SX4 S-Cross. Modernizovaná Vitara v segmente SUV obsadila podľa štatistiky registrácií Zväzu automobilového priemyslu šieste a SX4 S-Cross ôsme miesto. O úspech v celkovej predajnosti modelov Suzuki v roku 2019 sa postarali tiež modely Swift a Ignis. Novou posilou značky v roku 2020 budú nový hit, malý off-road Jimny, a trvalka značky Swift.
Benzina-Tank
Benzina rozširuje svoje služby na Slovensku o Tank Kartu Business. Umožní firmám a podnikateľom okrem čerpania pohonných látok využívať aj rad benefitov, a to od zvýhodnenej ceny až po jednoduché vyúčtovanie a správu tankovacích kariet. Je to ďalší krok v stratégii Benziny, ktorá sa po rokoch vrátila znovu na Slovensko a má vo svojej sieti už desať čerpacích staníc. V pláne má tiež zavedenie karty Tank Karta Easy pre bežných motoristov. Marek Zouvala, riaditeľ siete čerpacích staníc Benzina: "Firmy a podnikatelia potrebujú šetriť každý cent. Preto sme pre nich pripravili nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov aj administratívy. Tank Karta Business je nielen efektívnym riešením pre pohodlné tankovanie so zľavou, ale tiež vhodným nástrojom ako si ušetriť starosti a zjednodušiť účtovníctvo."
Elektrické-roznášky
Spoločnosť DPD začala doručovať zásielky v centre hlavného mesta prostredníctvom cyklokuriéra. Ide o pilotný projekt, ktorý má šancu rozšíriť sa aj do iných miest. Spoločnosť tiež výrazne rozširuje svoje doručovanie zásielok flotilou elektrických dodávkových automobilov, a to nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku. Doručovanie elektrickou dopravou v mestách je jedným zo spôsobov, ako spoločnosť DPD podporuje svoj záväzok doručovať všetky zásielky do cieľa bez uhlíkovej stopy.