Volvo otvorilo nový predajno-servisný komplex

Pondelok, 18 december 2017

Volvo má v Bratislave nový autorizovaný zákaznícky komplex, ktorý oficiálne otvorila spoločnosť T.O.P. Auto na bratislavských Boroch. Zákazník tu nájde najmodernejšie predajné a servisné služby pre automobily značky Volvo. Ide o prvý showroom postavený podľa nových štandardov škandinávskej spoločnosti.

1 Volvo - Bory
Nový areál na bratislavských Boroch už slúži majiteľom automobilov Volvo

Spoločnosť T.O.P. Auto Bratislava pôsobí na Slovensku od roku 1994. Pre zákazníkov svojich prémiových produktov postavila a dala do užívania nový predajno-servisný komplex na poskytovanie služieb v prémiových priestoroch v lokalite Bory pri Lamači. Areál, ktorý teraz uviedla spoločnosť do prevádzky, začali stavať v januári tohto roku.

Jedným z cieľov spoločnosti T.O.P. Auto v nových priestoroch na Boroch je, že chce zvýšiť rast predaja automobilov Volvo. Pre značku je to dôležité hlavne preto, že automobilka intenzívne rozširuje svoju modelovú paletu a uvádza na trh s nové modely.

Na celkovej ploche 9613 m2 ponúka svojim klientom služby s novým štandardom. Vzťahuje sa to na kúpu nových vozidiel, popredajné služby, ale tiež na unikátny program predaja a výkupu jazdených vozidiel. V príprave je program Volvo DiplomaticSales, ktoré T.O.P. Auto Bratislava ponúkne ako prvý a zároveň jediný predajca na Slovensku.

2 Volvo - Bory
Ilustračná snímka – Volvo

Komplexné servisné stredisko pre osobné automobily značky Volvo ponúka individuálny osobný prístup v oblasti popredajných služieb – Volvo PersonalService. Tento koncept služieb ponúkne zákazníkovi priamy prístup k oprave vozidla za prítomnosti osobného servisného technika. Zákazník bude môcť vďaka tejto službe sledovať opravu svojho vozidla priamo v priestoroch dielne alebo z pohodlia showroomu za sklenenou stenou.

Podľa Eduarda Klöcklera, generálneho riaditeľa T.O.P. Auto Bratislava, rozhodnutiu postaviť nové predvádzacie priestory predchádzali predajné výsledky za posledné roky. "Predávame prémiové vozidlá, zákazníkom chceme ponúknuť rovnako kvalitné služby a prvotriedny servis. Nový showroom je tak logickým krokom pri rozširovaní nášho dílerstva," – dodáva.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Dunlop MotoGP1
Seriál severoeurópskeho pohára ADAC, jeden z popredných európskych šampionátov, má od svojho tretieho ročníku nového výhradného dodávateľa pneumatík – spoločnosť Dunlop. Bude sa jazdiť na pneumatikách rovnakej úrovne ako jazdci seriálu MotoGP tried Moto3 a Moto2. Seriál pohára ADAC pre rok 2018 odštartuje úvodný tréning na okruhu v Misane 24. marca. Prvé preteky budú 11. mája v Anderstorpe. Ďalšie potom v júni v Oscherslebene, v júli na Sachsenringu, začiatkom augusta v Brne, v septembri na Silverstone a záverečné v Holandsku v Assene. Partnerstvo s Dunlopom prinesie pretekárom hmatateľné výhody. Prví traja v každých pretekoch získajú sadu pneumatík Dunlop a všetkým pretekárom prispeje Dunlop sumou 300 eur na registračné poplatky.
Nissan Leaf
Vo svete najpredávanejší elektromobil Nissan Leaf vstupuje svojou druhou generáciou do výroby. Z výrobných liniek v britskom Sunderlande už schádzajú prvé vozidlá modelu Leaf a prví zákazníci už môžu počítať dni, keď si budú môcť vo februári prevziať svoj z elektrickej zásuvky nabíjateľný automobil a odviesť si ho domov. Úplne nový model, ktorý stelesňuje firemnú víziu Inteligentnej mobility Nissan a zbiera vo svete ocenenia za inovácie a technológie. Má od svojho predchodcu na nepoznanie vylepšený vzhľad, ponúka dlhší dojazd, dynamický dizajn, vyspelé jazdné asistenčné technológie a rozšírenú konektivitu.
paris
V oblasti Paríža nainštalovali na niektorých prechodoch pre chodcov zaujímavé zariadenie. Keď niekto prechádza na červenú, ozve sa zvuk silne brzdiaceho auta. Súčasne urobí snímku chodca a fotografia jeho vydesenej tváre sa zobrazí na paneli vedľa prechodu s upozornením, že riskuje život. Zaujímavý nápad by určite pomohol aj v slovenských mestách.