Volvo otvorilo nový predajno-servisný komplex

Pondelok, 18 december 2017

Volvo má v Bratislave nový autorizovaný zákaznícky komplex, ktorý oficiálne otvorila spoločnosť T.O.P. Auto na bratislavských Boroch. Zákazník tu nájde najmodernejšie predajné a servisné služby pre automobily značky Volvo. Ide o prvý showroom postavený podľa nových štandardov škandinávskej spoločnosti.

1 Volvo - Bory
Nový areál na bratislavských Boroch už slúži majiteľom automobilov Volvo

Spoločnosť T.O.P. Auto Bratislava pôsobí na Slovensku od roku 1994. Pre zákazníkov svojich prémiových produktov postavila a dala do užívania nový predajno-servisný komplex na poskytovanie služieb v prémiových priestoroch v lokalite Bory pri Lamači. Areál, ktorý teraz uviedla spoločnosť do prevádzky, začali stavať v januári tohto roku.

Jedným z cieľov spoločnosti T.O.P. Auto v nových priestoroch na Boroch je, že chce zvýšiť rast predaja automobilov Volvo. Pre značku je to dôležité hlavne preto, že automobilka intenzívne rozširuje svoju modelovú paletu a uvádza na trh s nové modely.

Na celkovej ploche 9613 m2 ponúka svojim klientom služby s novým štandardom. Vzťahuje sa to na kúpu nových vozidiel, popredajné služby, ale tiež na unikátny program predaja a výkupu jazdených vozidiel. V príprave je program Volvo DiplomaticSales, ktoré T.O.P. Auto Bratislava ponúkne ako prvý a zároveň jediný predajca na Slovensku.

2 Volvo - Bory
Ilustračná snímka – Volvo

Komplexné servisné stredisko pre osobné automobily značky Volvo ponúka individuálny osobný prístup v oblasti popredajných služieb – Volvo PersonalService. Tento koncept služieb ponúkne zákazníkovi priamy prístup k oprave vozidla za prítomnosti osobného servisného technika. Zákazník bude môcť vďaka tejto službe sledovať opravu svojho vozidla priamo v priestoroch dielne alebo z pohodlia showroomu za sklenenou stenou.

Podľa Eduarda Klöcklera, generálneho riaditeľa T.O.P. Auto Bratislava, rozhodnutiu postaviť nové predvádzacie priestory predchádzali predajné výsledky za posledné roky. "Predávame prémiové vozidlá, zákazníkom chceme ponúknuť rovnako kvalitné služby a prvotriedny servis. Nový showroom je tak logickým krokom pri rozširovaní nášho dílerstva," – dodáva.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-SX4-S-Cross
V rebríčku počtu predaných osobných áut na Slovensku v roku 2019 sa Suzuki medzi 39 značkami umiestnila s počtom 3709 predaných vozidiel na veľmi peknom jedenástom mieste. Pričinili sa o to hlavne modely SUV Vitara a SX4 S-Cross. Modernizovaná Vitara v segmente SUV obsadila podľa štatistiky registrácií Zväzu automobilového priemyslu šieste a SX4 S-Cross ôsme miesto. O úspech v celkovej predajnosti modelov Suzuki v roku 2019 sa postarali tiež modely Swift a Ignis. Novou posilou značky v roku 2020 budú nový hit, malý off-road Jimny, a trvalka značky Swift.
Benzina-Tank
Benzina rozširuje svoje služby na Slovensku o Tank Kartu Business. Umožní firmám a podnikateľom okrem čerpania pohonných látok využívať aj rad benefitov, a to od zvýhodnenej ceny až po jednoduché vyúčtovanie a správu tankovacích kariet. Je to ďalší krok v stratégii Benziny, ktorá sa po rokoch vrátila znovu na Slovensko a má vo svojej sieti už desať čerpacích staníc. V pláne má tiež zavedenie karty Tank Karta Easy pre bežných motoristov. Marek Zouvala, riaditeľ siete čerpacích staníc Benzina: "Firmy a podnikatelia potrebujú šetriť každý cent. Preto sme pre nich pripravili nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov aj administratívy. Tank Karta Business je nielen efektívnym riešením pre pohodlné tankovanie so zľavou, ale tiež vhodným nástrojom ako si ušetriť starosti a zjednodušiť účtovníctvo."
Elektrické-roznášky
Spoločnosť DPD začala doručovať zásielky v centre hlavného mesta prostredníctvom cyklokuriéra. Ide o pilotný projekt, ktorý má šancu rozšíriť sa aj do iných miest. Spoločnosť tiež výrazne rozširuje svoje doručovanie zásielok flotilou elektrických dodávkových automobilov, a to nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku. Doručovanie elektrickou dopravou v mestách je jedným zo spôsobov, ako spoločnosť DPD podporuje svoj záväzok doručovať všetky zásielky do cieľa bez uhlíkovej stopy.