Volvo prichádza so službou On Call

Pondelok, 05 december 2016

Viete si predstaviť, že ráno zaparkujete svoje auto v práci, a keď idete večer domov, máte ho umyté, natankované a skontrolované servisným technikom. Práve takéto služby chce Volvo priniesť svojim zákazníkom. Prieskum uskutočnený Volvom totiž ukazuje, že ľudia trávia vybavovaním týchto drobných záležitostí celé hodiny. Namiesto toho automobilka chce, aby sa mohli radšej venovať niečomu zmysluplnejšiemu.

1 Volvo S90 a recepcné služby
Osobné služby Concierge zavádza Volvo v americkom San Franciscu. Do dvoch rokov má byť služba pomoci majiteľom áut Volvo dostupná v jednoduchšej verzii aj na Slovensku.

Výrobca luxusných automobilov sľubuje, že nebudete musieť zastavovať na čerpacej stanici, ísť do umyvárne áut, či odviezť svoj automobil do servisu. Volvo totiž uvádza na trh osobné služby Concierge, ktoré budú integrovanou súčasťou mobilnej platformy Volvo On Call a v San Franciscu spúšťa pilotný program, ktorý je zameraný na tri stovky majiteľov áut Volvo XC90 a luxusného sedanu S90 a chce im takto uľahčiť život.

Prieskum spoločnosti Volvo totiž ukázal, že viac ako 70 percent zákazníkov by chcelo mať na dosah ruky služby tankovania vozidla, 56 percent si želá, aby bolo ich vozidlo vyzdvihnuté na bežnú údržbu a 49 percent opýtaných by uvítalo, keby mali v prípade potreby možnosť nechať si vozidlo premiestniť na iné miesto.

Cieľom spoločnosti Volvo je uľahčiť vodičom život prostredníctvom technológií súvisiacich s konektivitou v podobe jednoduchej aplikácie pre smartfóny. Má v tomto smere otvorený a pružný prístup, ktorý sa viaže na spoluprácu s partnermi, ktorí ponúkajú nové a inovačné služby v oblasti spotrebiteľskej konektivity.

2 Volvo Concierge aplikácia
Jednoduché. Pomocou inteligentného telefónu sa spoločnosť Volvo postará o vaše auto. Dotankuje palivo, dá ho umyť, odvezie do servisu na údržbu a pristaví kam len chcete.

Majitelia vozidiel značky Volvo zapojení do pilotného programu môžu využívať pilotnú aplikáciu na vyhľadanie osobných služieb Concierge dostupných vo svojom bezprostrednom okolí a objednať si ich prostredníctvom svojho inteligentného telefónu. Ich požiadavka sa odošle autorizovanému poskytovateľovi služieb, ktorý im následne natankuje vozidlo, vezme ho k osobnému servisnému asistentovi a vykoná plánovanú údržbu alebo akúkoľvek ďalšiu požadovanú službu.

Aplikácia poskytne digitálny kľúč na jedno použitie, ktorý je presne určený pre konkrétne miesto a čas, a odošle ho do autorizovaného servisu. Keď je požadovaná služba dokončená, vozidlo sa uzamkne a platnosť digitálneho kľúča vyprší. Vozidlo možno vrátiť namiesto, kde ho zákazník nechal, alebo doručiť na úplne nové miesto podľa želania zákazníka.

Vzhľadom na stupňovitý charakter platformy Volvo On Call je možné bez problémov pridávať nové služby a v konečnom dôsledku tak ponúkať širokú škálu služieb, ktoré majiteľovi auta šetria čas.

Na Slovensku by mala byť dostupná zjednodušená verzia služby Volvo On Call koncom roku 2018.

Autor: J. Goldberger
Foto: Volvo
Pridať komentár
Bleskovky
Mazda-cx30
Mazda CX-30 získala ocenenie Zlatý volant 2019 v kategórii SUV/crossover pre vozidlá do dĺžky 4,4 m. Úplne nové kompaktné SUV tak získava svoje vôbec prvé ocenenie v jednej z najdôležitejších čitateľských súťaží. Cenu odovzdali včera v Berlíne prezidentovi Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyamaovi. Pre Mazdu je to historicky piate ocenenie v kategórii Zlatý volant. Prvé získala Mazda 323 v rokoch 1985 a 1989, potom Mazda 626 v roku 1992 a Mazda2 v roku 2014.
skoda-octavia
Automobilka Škoda predstavila novú generáciu modelu Octavia. Štvrtá generácia najpredávanejšieho modelu českej automobilky má nové dimenzie, emotívnejší vzhľad, je priestrannejšia, bezpečnejšia a ponúka väčšie možností konektivity. Je tiež dlhšia a širšia než predchádzajúce generácie a ponúka aj väčší batožinový priestor. Vďaka novému dizajnovému jazyku značky Škoda pôsobí Octavia ešte emotívnejšie. Nový koncept interiéru kombinuje väčšiu funkčnosť a ponuku priestoru s kvalitnými materiálmi a novými dizajnovými prvkami. Moderné možnosti konektivity a nové asistenčné systémy zaisťujú väčšiu úroveň bezpečnosti a komfortu. Svetová premiéra štvrtej generácie Škody Octavia sa konala netradične v pražskej Národnej galérii.
Igor-Drotár
Tradičné podujatie po skončení sezóny Setkání mistrů v českej Sosnovej neďaleko Českej Lípy,na ktorom nechýbal ani slovenský automobilový pretekár Igor Drotár, sa konalo už po osemnásty raz. Ani nepriazeň jesenného počasia neodradila davy fanúšikov, aby zaplnili priestor okolo sosnovskej arény. Tradičné podujatie otvárajú paralelné vyraďovacie preteky vždy dvoch áut. Z približne päťdesiatky zúčastnených pretekárov skončil Drotár v silnej konkurencii aj profesionálnych jazdcov na výbornom šiestom mieste. Igor Drotár: "V prvej jazde som zajazdil piaty najrýchlejší čas. Čakal som, že v druhej jazde sa zlepším, no pokazil som znovu štart a napokon som skončil šiesty, čo je z 50-ky skvelých jazdcov výborný výsledok."