Maco Racing na 24-hodinovke v Belgicku

Štvrtok, 09 jún 2022

Na slávny belgický okruh Spa-Francorchamps sa po takmer dvoch desaťročiach vrátili vytrvalostné 24-hodinové motocyklové preteky. Nechýbal na nich ani slovenský tím Maco Racing.

1-Maco-Racing

Po 24hod v Le Mans boli preteky na belgickom okruhu druhým podujatím vytrvalostných majstrovstiev sveta FIM Endurance. Nechýbal na nich ani slovenský tím Maco Racing, ktorý sem prišiel ako desiaty najlepší tím priebežného hodnotenia šampionátu.

Na tímovej Yamahe sa striedali Austrálčan Anthony West, Francúz Enzo Boulom a Čech Ladislav Chmelík, ktorí v kvalifikácii obsadili štrnáste miesto. Po štarte pretekov sa jazdec slovenského tímu prebojoval do prvej desiatky, ale doplatil na pády súperov na trati, neskôr na problém s elektronikou a aj na zdravotný stav jedného pretekára.

Napriek problémom, s ktorými slovenský tím musel v pretekoch bojovať, cieľom jazdec tímu Maco Racing prešiel na štrnástom miesto a na desiatom v triede EWC. Tím Maco Racing si tak aj po pretekoch v Belgicku udržal desiate miesto v priebežnom hodnotení šampionátu.

Martin Kuzma, majiteľ tímu Maco Recing: "Pretekársky okruh v Belgicku je veľmi náročný na jazdu a nastavenie motocykla, takže práve na tom sme museli stále čo to vylepšovať. Po kvalifikácii nám patrilo štrnáste miesto na štartovom rošte. Po štarte sme sa prebojovali do top 10 a všetko išlo podľa plánu. Problémom bolo, že sa šlo dvakrát za safety carom, čo nás posunulo nižšie. Nato mal Anthony žalúdočné problémy. V noci sme mali problém s elektronikou, ale to sa nám podarilo odstrániť. Podstatné pre nás je, že v celkovom hodnotení sme si udržali desiatu priečku."

1-Maco-Racing 2-Maco-Racing
(jGold)
Pridať komentár
Bleskovky
goodyear-compact
Goodyear uvádza na trh nový rad pneumatík Powerload, ktoré zvyšujú produktivitu práce, majú dlhšiu životnosť a znižujú prevádzkové náklady. Doplnené sú o významné moderné technológie, ktoré boli špeciálne navrhnuté pre kompaktné kolesové nakladače a malé grejdre. Využívajú sa v stavebníctve, pri nakládke materiálov, v logistickej podpore, v poľnohospodárstve a aj pri úpravách terénu. Pneumatiky Goodyear Powerload zahŕňajú novú technológiu Smooth Guard, vrátane extra silnej a hladkej vrstvy gumy v oblasti ramien a bočnice. Tá pneumatikám nového radu prepožičiava maximálnu robustnosť a zvyšuje odolnosť proti rezným ranám a poškodeniu kostry, zároveň posilňuje konštrukciu bočníc, zvyšuje stabilitu a uľahčuje ovládateľnosť strojov. Dezén behúňa je inšpirovaný osvedčeným Goodyear TL-3A+. Pre Powerload bol upravený pre rozmer 18" a 20".
AAA-AUTO
Spoločnosť Aures, do ktorej siete patria AAA Auto Mototechna, Auto Diskont a Driverama, ponúka takmer 160 voľných pracovných pozícií. Nové personálne posily potrebuje vzhľadom na vysoký dopyt po jazdených autách a rekordný predaj v celej sieti svojich pobočiek. V prvom štvrťroku tohto roku sa v celom holdingu Aures predalo najviac vozidiel v porovnaní s rovnakým období roka počas 30-ročnej existencie spoločnosti. Nových pracovníkov si vyžaduje aj rozvoj pobočkovej siete spoločnosti Driverama, ktorá obchoduje online s jazdenými vozidlami v Nemecku. Aures spustil tiež vlastný talentový program, ktorého cieľom je hľadať nových manažérov priamo medzi vlastnými zamestnancami.
mini
Priaznivci a majitelia prémiových kompaktných automobilov značky Mini a starších klasických Mini sa počas posledného víkendu stretli na 29. ročníku Slovenského zrazu značky a užívali si tri dni príťažlivého programu v príjemnej rodinnej atmosfére a dobrej nálade. Spestrila ho aj navigačná rallye a turistické prechádzky cez unikátne Jánošíkove diery. Zraz majiteľov Mini sa konal v okolí Autocampingu Belá-Nižné Kamence, neďaleko Terchovej v malebnom Jánošíkovom kraji. Zúčastnilo sa ho 75 "miníkov" novej i pôvodnej staršej generácie zo Slovenska, Českej republiky a Maďarska. Najvzdialenejší účastník bol z Maďarska a najstarším modelom Mini Marcos z 1968.