Podporte mladého Homolu do WTCC

Piatok, 17 október 2014

Matej Homola je vo svojich 20-tich rokoch so svojim BMW jedným z najúspešnejších automobilových jazdcov u nás a môže byť prvým pretekárom zo Slovenska, ktorý má potenciál jazdiť majstrovstvá sveta cestovných automobilov pod značkou FIA.

Maťo Homola
Matej Homola na trati pretekov ETCC na talianskom okruhu Pergusa

Začiatkom septembra absolvoval mladý Homola úspešné WTCC testy na okruhu Catalunya pri Barcelone. Bol suverénne najrýchlejší, čo mu opäť o čosi viac priblížilo dvere do svetového šampionátu. Viacerí odborníci a vedúci pretekárskych tímov, ale aj osobnosti WTCC a Eurosportu sledujú jeho jazdecké napredovanie a predpovedajú mu úspešnú budúcnosť.

Homola je už dvojnásobným vicemajstrom v európskom šampionáte v pretekoch cestovných automobilov FIA ETCC a tak ďalším krokom v jeho kariére by bola práve účasť v majstrovstvách sveta cestovných automobilov. Štart vo FIA WTCC, ktoré počas 12 pretekov budúceho roka zavíta na štyri kontinenty, vrátane nášho Slovakia Ringu, je finančne náročný. Poskladať rozpočet si vyžaduje veľa práce a silnú fanúšikovskú základňu, ktorá motivuje k spolupráci ďalších potenciálnych sponzorov.

Teraz prišiel čas na podporovateľov Mateja Homolu. Pomôžme dostať prvého Slováka do seriálu majstrovstiev sveta. Stačí dať like na fanstránke Maťa Homolu na facebooku. Ak by sa mu podarilo získať ďalších 100 tisíc fanúšikov, stal by sa tretím najpopulárnejším jazdcom seriálu WTCC. Navyše, za každých 10 tisíc likeov splní Maťo bláznivú výzvu fanúšikov a natočí o nej pre nich video. Link fanstránky Maťa Homolu sú na FB: https://www.facebook.com/homolamotorsport.

Autor: red
Pridať komentár
Bleskovky
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.
Goodyear-Eagle-F1-SuperSport
Nové pneumatiky Eagle F1 SuperSport spoločnosti Goodyear obsadili prvé miesto v teste veľmi vysoko výkonných pneumatík Ultra Ultra High Performance. Test sa konal na skúšobnom okruhu spoločnosti Continental v texaskom Uvalde. Hodnotili sa pneumatiky ôsmich rôznych výrobcov, vrátane značiek Continental a Michelin na vozidle BMW M2 s pneumatikami rozmeru 245/35 R19 na prednej náprave a 265/35 R19 vzadu. Pokrýval všetky hlavné disciplíny obvyklé v testoch pneumatík, vrátane hodnotenia ovládateľnosti za sucha i mokra, brzdných vlastností na suchom i mokrom povrchu, sklonu k aquaplaningu, valivého odporu, hlučnosti a pohodlia pre vodiča.