Nissan pre podporu elektromobility

Streda, 11 apríl 2012

Automobilka Nissan si dala za úlohu priviesť milión ľudí k elektrickej mobilite a jedno mesto zároveň odmení vylepšením dobíjacej infraštruktúry.

Nissan Leaf
Plne elektrický Nissan LEAF prejde na jedno nabitie 175 km, má 5hviezdiek od Euro NCAP, bezemisnú prevádzku a je víťazom ankety Európske a Svetové auto roka 2011

Ako to chce urobiť? Vyzve mestá po celej Európe, aby prijali elektrickú mobilitu a zároveň chce povzbudiť jednotlivé komunity k podpore kampane Nissan s názvom The Big Turn On (Veľké zapnutie). Na oplátku ponúka výhru v podobe 30 rýchlonabíjacích staníc. Tie sú súčasťou širšej iniciatívy, v rámci ktorej sa automobilka Nissan snaží získať milión užívateľov na stranu elektromobility, a to len za 100 dní.

Ťažiskom kampane "The Big Turn On" je zapojiť do akcie verejnosť, ktorá potom bude podporovať jednotlivé mesta v snahe získať od spoločnosti Nissan novú infraštruktúru pre elektromobily.

Tieto stanice urýchlia nabíjanie elektromobilov a zlepšia infraštruktúru pre budúcnosť s nulovými emisiami. Rýchlonabíjacie stanice kompatibilné s medzinárodným systémom ChAdeMO umožňujú nabiť prázdnu batériu na 80 % kapacity len za 30 minút. Bežnému typu nabíjacej jednotky to obvykle trvá približne osem hodín.

Ku koncu roku 2012 Nissan rozdá viac ako 400 rýchlonabíjacích staníc lokálnym úradom a partnerom s cieľom vytvoriť sieť obsahujúcu tisícky nabíjacích staníc a vytvoriť tak sieť diaľnic pre elektromobily, ktoré prepoja európske mestá.

"Automobilka Nissan začala ako prvý výrobca so sériovou výrobou stopercentne elektrického vozidla - modelu Nissan LEAF. Uvedomuje si ako dôležitá je budúcnosť v mene nulových emisií. Nastal čas, aby sme Európu zoznámili so všetkými výhodami a preukázali, že Nissan LEAF je reálnou alternatívou. Presne to je cieľom kampane "The Big Turn On", hovorí o cieli akcie Paul Wilcox, senior viceprezident pre predaj a marketing Nissan Europe.

Kampaň Nissanu má vyvrátiť aj mýty, ktoré panujú v súvislosti s elektromobilmi. Elektromobil Nissan LEAF, víťaz ankety európske a svetové auto roku 2011, vykazuje 95 % spokojnosť zákazníkov a získal 5hviezdičkové hodnotenie organizácie Euro NCAP. Iniciatíva Nissanu má preukázať, že elektromobily majú veľmi ekonomickú prevádzku, že Nissan LEAF je bezpečný a že jeho dojazd stačí na väčšinu každodenných jázd. LEAF má dojazd 175 km, čo zodpovedá viac ako 90 % jázd, ktoré európski vodiči uskutočnia počas všedných dní.

Účelom kampane je získať jeden milión fanúšikov elektromobilov. Tento cieľ chce dosiahnuť kombináciou osvety a priameho oslovenia spotrebiteľom prostredníctvom masívnej digitálnej a sociálnej kampane. Podporu stačí poskytnúť jedným kliknutím - spotrebitelia môžu vyjadriť svoju podporu elektromobilov tým, že kliknú na tlačidlo "Turn on" (zapnúť) na webovej stránke kampane The Big Turn On (http://www.thebigturnon.com/) alebo prostredníctvom sociálnych sietí.

Autor: gold-niss
Pridať komentár
Bleskovky
bmw-i5-touring-flash kopie
Šiesty ročník ankety Elektromobil roka 2024 o najlepšie elektrické a plug-in hybridné automobily na slovenskom trhu za rok 2024 pozná svojich víťazov. Automobily BMW získali tri pódiové umiestnenia: BMW i7 M70 prvé miesto v kategórii luxusný elektromobil, BMW XM v kategórii plug-in hybrid, a BMW radu 5 Touring druhé miesto v kategórii rodinných elektromobilov. Ankety sa zúčastnilo 8656 hlasujúcich, ktorí svojimi hlasmi na internetovom portáli mojelektromobil.sk vybrali tie najlepšie automobily na slovenskom trhu v troch kategóriách. O priazeň slovenskej verejnosti sa uchádzalo spolu 123 nominovaných vozidiel.BMW i5 Touring
bmw-group
BMW Group, nemecký výrobca prémiových vozidiel, chce pokračovať v raste svojej produkcie i v tomto fiškálnom roku. Motivuje ho k tomu úspešný rok 2023, v ktorom jeho prémiový segment dodal na trh historicky najviac vozidiel a zaznamenal najvyššie predaje. Modelmi, ktoré majú produkciu bavorského producenta najviac potiahnuť na požadovanú úroveň, majú byť aj v roku 2024 čisto elektrické vozidlá a modely z vyššieho prémiového segmentu, vrátane modelov BMW radu 7, BMW X7 a luxusné Rolls-Royce s čisto elektrickým pohonom Rolls-Royce Spectre. V oboch týchto segmentoch verí skupina BMW vo výrazný dvojciferný rast. Očakáva sa, že prispejú k tomu aj modely BMW radu 5, BMW i5, ale aj elektrické kombi Touring i5.
matador
V prieskume spotrebiteľskej dôvery Slováci po ôsmy raz volili značky, ktorým dôverujú najviac. Zúčastnila sa ho reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú najsilnejšími na slovenskom trhu. V kategórii výrobcov pneumatík získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2023 tradičný výrobca pneumatík Matador, ktorý je súčasťou koncernu Continental. Matador tak potvrdil povesť spoľahlivosti a kvality za rozumnú cenu. Značka s viac ako 115 rokmi skúseností je najdôveryhodnejšia pre 20,6 % respondentov. Na druhom mieste sa umiestnila značka Continental. Roman Moško, komunikačný manažér Continental Barum: "Sme hrdí, že značka Matador je medzi slovenskými vodičmi vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Má dlhoročnú tradíciu, široké portfólio a spoľahlivú kvalitu.”Matador Hectorra 5