Red Bull a Puma predstavili nový dizajn

Štvrtok, 18 február 2016

Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat predstavili v Londýne novú kolekciu tímu a dizajn monopostu pre rok 2016.

Red Bull & Puma
Tím Red Bull predstavil v Londýne dizajn monopostu i oblečenia pre rok 2016. Prvý zľava je austrálsky jazdec tímu Daniel Ricciardo, úplne vpravo stojí ruský jazdec Daniil Kvjat.

Stajňa Red Bull a Puma oznámili v Londýne nové partnerstvo a predstavili novú kolekciu. Súčasťou veľkolepej show bolo vystúpenie street dance tanečníkov, predstavenie produktov s pútavým dizajnom i nového dizajnu pretekárskeho monopostu F1 tímu Red Bull Racing. Zúčastnili sa na ňom aj jazdci Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat.

Ústredným motívom nových produktov od Pumy je grafika s rozzúrenými býkmi, ktorá je spoločná pre kolekcie pretekárskeho i tímového oblečenia, replík a lifestylovú kolekciu. Grafika má reprezentovať silu a odhodlanie tímu Red Bull Racing a dodáva mu odvážny vzhľad.

"Táto časť roku je v F1 vždy rušná a predstavenie nového dizajnu monopostu, pretekárskeho oblečenia a nového vzhľadu tímu je skvelým odštartovaním sezóny. Značka Puma nám rozumie, čo sa potom odráža i v dizajnových produktoch. Som pripravený na predsezónny tréning a potom na prvé preteky v Melbourne," povedal jazdec Daniel Ricciardo.

"Všetci sa tešíme na novú sezónu a táto show bola skvelým začiatkom. Nový dres tímu a lifestylový vzhľad, ktorý mu Puma dodala, je skvelý. Puma dodala pretekárskemu oblečeniu funkčnosť a pohodlnosť," dodal druhý jazdec tímu Red Bull Daniil Kvjat.

Autor: J. Goldberger
Foto: Red Bull
Pridať komentár
Bleskovky
Kona-Electric
Hyundai Kona Electric prekročil ku koncu júna tohto roku hranicu stotisíc predaných kusov tohto elektrického modelu. Predajný úspech kompaktného elektrického SUV podčiarkujú aj mnohé významné ocenenia, ktoré Kona EV od uvedenia na trh v roku 2018 získal. Kórejská automobilka plánuje do roku 2025 predávať ročne 560 000 elektrických modelov a zužitkovať tak globálny úspech modelu Kona Electric.
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.