Výsledky GP Monaka

Streda, 27 jún 2007

1.Fernando AlonsoMcLaren-Mercedes1:40:29,329
2.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes+4,09 s
3.Felipe MassaFerrari+1:09,11 min
4.Giancarlo FisichellaRenault-1 kolo
5.Robert KubicaBMW Sauber-1 kolo
6.Nick HeidfeldBMW Sauber-1 kolo
7.Alexander WurzWilliam – Toyota-1 kolo
8.Kimi RäikkönenFerrari-1 kolo
9.Scott SpeedToro Rosso – Ferrari-1 kolo
10.Rubens BarrichelloHonda-1 kolo
11.Jenson ButtonHonda-1 kolo
12.Nico RosbergWilliam – Toyota-1 kolo
13.Heikki KovalainenRenault-2 kolá
14.David CoulthardRed Bull – Renault-2 kolá
15.Jarno TrulliToyota-2 kolá
16.Ralf SchumacherToyota-2 kolá
17.Takuma SatoSuper Aguri – Honda-2 kolá
18.Anthony DavidsonSuper Aguri – Honda-2 kolá
19.Christian AlbersSpyker – Ferrari-8 kôl

Preteky nedokončili:

20.Adrian SutilSpyker – Ferrari-25 kôl
21.Mark WebberRed Bull – Renault-61 kôl
22.Vitantonio LiuzziToro Rosso – Ferrari-77 kôl
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.