Honda CRF250R 2018: Nový motor i podvozok

Nedeľa, 06 august 2017

Honda predstavila úplne nový model CRF250R. Navrhnutý a vyvinutý je podľa filozofie Absolute Holeshot (najrýchlejšia na štarte) ako väčší a veľmi úspešný model CRF450R. Nová "dvestopädesiatka" je žiadaný motokrosový model, ktorý ponúka množstvo aktualizácií zameraných na dosiahnutie čo najvyššieho výkonu a optimálneho ovládania.

Honda CRF250R 2018
Honda CRF250R je úplne nový špičkový motocykel pre motokrosové preteky

Nová Honda CRF250R pre rok 2018 prichádza s úplne novým motorom DOHC a výkonom vyšším o 9 % ako mal doterajší model. Zvýšený maximálny výkon dosiahne motor vo výrazne širšom rozmedzí otáčok a zvýšila sa aj hranica maximálnych otáčok. Novinkou nového modelu je elektrický štartér , ktorý je súčasťou štandardnej výbavy.

Model CRF250R 2018 zdieľa podvozok s maximálnou centralizáciou hmoty so svojím väčším súrodencom CRF450R, a to vrátane inverznej 49 mm prednej vidlice Showa s oceľovými pružinami.

V triede MX2 patrí nový model CRF250R k špičkovým strojom, ktoré v motocyklových pretekoch len ťažko nájdu väčšiu konkurenciu. V tejto triede sa Honda CRF250R dlhodobo osvedčuje ako účinná zbraň.

Nový CRF250R sa formou priebežných krokov vyvinul do platformy, z ktorej dokáže vyťažiť maximum tak amatérsky MX nadšenec, ako aj profesionálny jazdec.

Honda CRF250R by do predajnej siete v celej Európe mala doraziť už v lete tohto roku.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.
Goodyear-Eagle-F1-SuperSport
Nové pneumatiky Eagle F1 SuperSport spoločnosti Goodyear obsadili prvé miesto v teste veľmi vysoko výkonných pneumatík Ultra Ultra High Performance. Test sa konal na skúšobnom okruhu spoločnosti Continental v texaskom Uvalde. Hodnotili sa pneumatiky ôsmich rôznych výrobcov, vrátane značiek Continental a Michelin na vozidle BMW M2 s pneumatikami rozmeru 245/35 R19 na prednej náprave a 265/35 R19 vzadu. Pokrýval všetky hlavné disciplíny obvyklé v testoch pneumatík, vrátane hodnotenia ovládateľnosti za sucha i mokra, brzdných vlastností na suchom i mokrom povrchu, sklonu k aquaplaningu, valivého odporu, hlučnosti a pohodlia pre vodiča.