Honda CR-V s malým dieselovým motorom v predaji

Pondelok, 21 október 2013

Dnes vstupuje do predaja Honda CR-V s novým malým dieselovým motorom 1,6 i-DTEC. Ponúka praktickosť a vzhľad SUV a vďaka použitiu malého dieselového motora sa vyznačuje nízkymi prevádzkovými nákladmi a spotrebou len 4,5 l/100 km.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC
Honde CR-V pribudol k doteraz ponúkaným motorom menší a úspornejší turbodiesel

Vzhľad novinky si zachováva mimoriadnu praktickosť, k čomu prispieva aj mimoriadne priestranný batožinový priestor s objemom od 590 do 1670 litrov. Poteší aj tromi stupňami výbavy. Základnou Comfort i dvomi vyššími - Elegance a Lifestyle. V najnižšej výbave Comfort stojí Honda 1,6 i-DTEC 23 490 eur.

Model CR-V štvrtej generácie predstavila Honda na jar 2012 na autosalóne v Ženeve. V predaji na Slovensku je od konca minulého roka. Od roku 1995, odkedy sa vyrába, sa jej doteraz predalo na celom svete viac ako päť miliónov. Oproti predošlej generácii má nové CR-V vyššiu kvalitu, praktickosť a vycibrenosť. Stredne veľké SUV sa ponúkalo doteraz s benzínovým motorom s výkonom 156 koní v troch verziách - s pohonom len predných kolies alebo všetkých štyroch, a to buď so 6stupňovou prevodovkou s ručným radením, alebo 5stupňovým automatom.

Teraz začína Honda ponúkať model 1,6 i-DTEC. V akčnej ponuke so sadou originálneho príslušenstva v hodnote 2000 eur za cenu 200 eur dostane kupujúci strieborné predné a zadné kryty nárazníkov, bočné stúpačky, kryt hrany batožinového priestoru a strešný spojler vo farbe karosérie vozidla.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC
Honda CR-V je atraktívne stredne veľké SUV. Nový malý turbodiesel jej príde vhod.

V rámci tejto ponuky môžu zákazníci navyše využiť financovanie Honda Finance a získať zimné pneumatiky dostanú zdarma. Alebo si zvolia niektorý zo spôsobov financovania bez navýšenia splátok a dostanú sa tak k financovaniu na polovice, tretiny alebo štvrtiny.

Autor: J. Goldberger
Foto: Honda
Pridať komentár
Bleskovky
UltraGrip
Výsledky testov zimných pneumatík dlhodobo potvrdzujú kvalitu pneumatík radu Goodyear UltraGrip. Aj v najnovšom teste zimných pneumatík pre sezónu 2019 boli pneumatiky Goodyear UltraGrip Performance+ vyhlásené za víťaza testu. Rovnako ako Goodyear UltraGrip 9+ aj táto novinka ponúka tú správnu zmes. Špeciálny plastifikátor na báze živice a rastlinných olejov zaisťuje, že si pneumatiky uchovávajú pružnosť i za nízkych teplôt. To spolu so sofistikovaným dezénom a inovatívnymi 3D priečnymi drážkami zaisťuje, že zimné pneumatiky UltraGrip ponúkajú optimálnu priľnavosť a pohodlie za akýchkoľvek zimných podmienok - na snehu, na ľade, na mokrých i suchých komunikáciách.
Matej-Homola
Slovenský automobilový pretekár Matej Homola dokázal v talianskej Monze obsadiť v 13. pretekoch seriálu TCR veľmi pekné piate miesto, keď sa prepracoval zo 17. miesta na štarte na piatu priečku v cieli. Zviedol pre to niekoľko parádnych súbojov. Svoju rýchlosť z tréningu preniesol do pretekov, vďaka ktorej sa dostavil úspech. "Boli to parádne preteky, poriadne som si zapredbiehal, auto tento raz fungovalo výborne," neskrýval nadšenie po pretekoch slovenský jazdec. "Zobral som výborné body, uvidíme ako dopadne zajtra." Nedeľňajšie štrnáste preteky seriálu TCR však nepriniesli Homolovi želaný výsledok a po kontakte s Talianom Pantiaticcimim skončil s poškodenou prednou nápravou a riadením na 14. mieste.
Nové-Dunlop
Dunlop uvádza na trh nové pneumatiky pre motokros Geomax MX53, ktoré nahrádzajú doterajšie MX52 pre pevný terén. Nové MX53 ponúkajú jazdcom najvyššiu výkonnosť vo svojej triede na širšej škále rôznych povrchov, než akú pokrývala predchádzajúca generácia. V širokom portfóliu pneumatík Geomax značky Dunlop sa nachádzajú medzi MX71 určenými do extra tvrdý povrchy a veľmi všestrannými MX33. Nová technológia Dunlopu posúva úžitkové vlastnosti pneumatík na novú úroveň. Veľkou výhodou nových pneumatík je ich vysoká výkonnosť za rôznych terénnych podmienok. Dopĺňajú pneumatiky strednej kategórie Geomax MX33, ktoré pomáhajú jazdcom vyhrávať preteky MXGP a supercross.