Honda CR-V s malým dieselovým motorom v predaji

Pondelok, 21 október 2013

Dnes vstupuje do predaja Honda CR-V s novým malým dieselovým motorom 1,6 i-DTEC. Ponúka praktickosť a vzhľad SUV a vďaka použitiu malého dieselového motora sa vyznačuje nízkymi prevádzkovými nákladmi a spotrebou len 4,5 l/100 km.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC
Honde CR-V pribudol k doteraz ponúkaným motorom menší a úspornejší turbodiesel

Vzhľad novinky si zachováva mimoriadnu praktickosť, k čomu prispieva aj mimoriadne priestranný batožinový priestor s objemom od 590 do 1670 litrov. Poteší aj tromi stupňami výbavy. Základnou Comfort i dvomi vyššími - Elegance a Lifestyle. V najnižšej výbave Comfort stojí Honda 1,6 i-DTEC 23 490 eur.

Model CR-V štvrtej generácie predstavila Honda na jar 2012 na autosalóne v Ženeve. V predaji na Slovensku je od konca minulého roka. Od roku 1995, odkedy sa vyrába, sa jej doteraz predalo na celom svete viac ako päť miliónov. Oproti predošlej generácii má nové CR-V vyššiu kvalitu, praktickosť a vycibrenosť. Stredne veľké SUV sa ponúkalo doteraz s benzínovým motorom s výkonom 156 koní v troch verziách - s pohonom len predných kolies alebo všetkých štyroch, a to buď so 6stupňovou prevodovkou s ručným radením, alebo 5stupňovým automatom.

Teraz začína Honda ponúkať model 1,6 i-DTEC. V akčnej ponuke so sadou originálneho príslušenstva v hodnote 2000 eur za cenu 200 eur dostane kupujúci strieborné predné a zadné kryty nárazníkov, bočné stúpačky, kryt hrany batožinového priestoru a strešný spojler vo farbe karosérie vozidla.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC
Honda CR-V je atraktívne stredne veľké SUV. Nový malý turbodiesel jej príde vhod.

V rámci tejto ponuky môžu zákazníci navyše využiť financovanie Honda Finance a získať zimné pneumatiky dostanú zdarma. Alebo si zvolia niektorý zo spôsobov financovania bez navýšenia splátok a dostanú sa tak k financovaniu na polovice, tretiny alebo štvrtiny.

Autor: J. Goldberger
Foto: Honda
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.