Honda HR-V Sport bude mať motor 1,5 VTEC Turbo

Streda, 05 december 2018

Kompaktné SUV Honda HR-V v omladenom vyhotovení bude mať športovo orientovanú verziu označenú Sport. Objednať sa bude dať už teraz a prvý zákazníci si ju prevezmú na jar budúceho roka.

1 Honda HR-V Sport Turbo

Nová verzia malého SUV vybavená pokročilou technológiou Performance Damper bude mať pod kapotou benzínový motor 1,5 VTEC Turbo s výkonom 182 koní. Motor použitý v novej verzii HR-V Sport sa prvýkrát objavil v najnovšej generácii Hondy Civic. Poskytuje modelu HR-V Sport lepšie dynamické a jazdné vlastnosti, a záujemca ju môže vybrať so 6stupňovou mechanickou prevodovkou s ručným radením, alebo samočinnú CVT .

Honda uverejnila detaily HR-V Sport, ktorá je špeciálnou verziou upraveného modelu pre rok 2019. Okrem nového motora 1,5 VTEC Turbo má úpravy podvozku a odpruženia. Exteriér sa vyznačuje nového modelu sa vyznačuje sviežim štýlom a modernizovaný interiér s novými pridanými dizajnovými prvkami. Dynamický štýl exteriéru zvýrazňujú čierna maska chladiča namiesto chrómovanej a čierna farba je aj na 18-palcových zliatinových kolesách.

Honda HR-V Sport je pre zákazníkov, ktorí chcú s malým SUV dosiahnuť dynamickejší zážitok z jazdy. Súčasťou jej vybavenia je špeciálna technológia Performance Damper, kde systém tlmičov je integrovaný do prednej a zadnej časti automobilu a pôsobí proti relatívnemu pozdĺžnemu a torznému náklonu. V ostrých zákrutách zabraňuje nakláňaniu automobilu, zlepšuje stabilitu pri náhlych zmenách jazdných pruhov a znižuje vibrácie na nerovných cestách.

Nová Honda HR-V Sport má už v štandardnej výbave LED svetlomety s diaľkovými i stretávacími svetlami, LED indikátormi a denným LED svietením.

Začiatok výroby modelu Honda HR-V 2019 je naplánovaný na december 2018, prvé objednávky budú zákazníkom dodané na jar 2019.

1 Honda HR-V Sport Turbo 2 Honda HR-V Sport Turbo 3 Honda HR-V Sport Turbo
Autor: janGold
Foto: Honda
Pridať komentár
Bleskovky
UltraGrip
Výsledky testov zimných pneumatík dlhodobo potvrdzujú kvalitu pneumatík radu Goodyear UltraGrip. Aj v najnovšom teste zimných pneumatík pre sezónu 2019 boli pneumatiky Goodyear UltraGrip Performance+ vyhlásené za víťaza testu. Rovnako ako Goodyear UltraGrip 9+ aj táto novinka ponúka tú správnu zmes. Špeciálny plastifikátor na báze živice a rastlinných olejov zaisťuje, že si pneumatiky uchovávajú pružnosť i za nízkych teplôt. To spolu so sofistikovaným dezénom a inovatívnymi 3D priečnymi drážkami zaisťuje, že zimné pneumatiky UltraGrip ponúkajú optimálnu priľnavosť a pohodlie za akýchkoľvek zimných podmienok - na snehu, na ľade, na mokrých i suchých komunikáciách.
Matej-Homola
Slovenský automobilový pretekár Matej Homola dokázal v talianskej Monze obsadiť v 13. pretekoch seriálu TCR veľmi pekné piate miesto, keď sa prepracoval zo 17. miesta na štarte na piatu priečku v cieli. Zviedol pre to niekoľko parádnych súbojov. Svoju rýchlosť z tréningu preniesol do pretekov, vďaka ktorej sa dostavil úspech. "Boli to parádne preteky, poriadne som si zapredbiehal, auto tento raz fungovalo výborne," neskrýval nadšenie po pretekoch slovenský jazdec. "Zobral som výborné body, uvidíme ako dopadne zajtra." Nedeľňajšie štrnáste preteky seriálu TCR však nepriniesli Homolovi želaný výsledok a po kontakte s Talianom Pantiaticcimim skončil s poškodenou prednou nápravou a riadením na 14. mieste.
Nové-Dunlop
Dunlop uvádza na trh nové pneumatiky pre motokros Geomax MX53, ktoré nahrádzajú doterajšie MX52 pre pevný terén. Nové MX53 ponúkajú jazdcom najvyššiu výkonnosť vo svojej triede na širšej škále rôznych povrchov, než akú pokrývala predchádzajúca generácia. V širokom portfóliu pneumatík Geomax značky Dunlop sa nachádzajú medzi MX71 určenými do extra tvrdý povrchy a veľmi všestrannými MX33. Nová technológia Dunlopu posúva úžitkové vlastnosti pneumatík na novú úroveň. Veľkou výhodou nových pneumatík je ich vysoká výkonnosť za rôznych terénnych podmienok. Dopĺňajú pneumatiky strednej kategórie Geomax MX33, ktoré pomáhajú jazdcom vyhrávať preteky MXGP a supercross.