Honda: motocykle tried 500 a 750 pre rok 2016

Streda, 11 november 2015

Európska divízia spoločnosti Honda predstavuje tri modernizované modely z radu stredne veľkých motocyklov určených na denné jazdenie. Európsku výstavnú premiéru budú mať spolu s ďalšími modelmi tried 500 a 750 na výstave EICMA v Miláne v polovici novembra.

1 Honda CB500F
Modernizácia motocyklov Honda tried 500 a 750 sa dotkla dizajnu, ale aj motorov

Model Street bike CB500F pre rok 2016 má oproti doterajšiemu výraznejší dizajn, ktorý dodáva jeho univerzálnym vlastnostiam viac atraktivity. Novým na ňom je obnažený svalnatý vzhľad doplnený širokou ponukou šiestich výrazných farebných vyhotovení. Má nový LED svetlomet a zadné združené svetlo, väčšiu 16,7-litrovú palivovú nádrž, nastaviteľné predpätie prednej vidlice a brzdovej páčky, a nový ľahší tlmič výfuku.

Zmenami prešiel aj cenovo dostupný a atraktívny naháč NC750S. Zmeny na ňom pre modelový rok 2016 zahŕňajú nový LCD prístrojový panel s možnosťou zmeny farby podsvietenia, krátku päťuholníkovú koncovku výfuku, ktorá pridáva zvuku motora výraznejšie hlbšie tóny a tri úrovne športového režimu S (ak má dvojspojkovú prevodovku DCT), s ktorými sa stroj dokáže lepšie prispôsobiť rôznym štýlom a scenárom jazdy. Honda NC750S pridáva aj dve nové dvojfarebné vyhotovenia Special Edition s LED svetlami. Má tiež úspornejší radový dvojvalcový motor, ktorý spĺňa emisnú normu Euro 4.

2 Honda CB 500F
Honda CB500F uchváti čistým štýlom a jazdca poteší dokonalým pôžitkom z jazdy

Tretím inovovaným modelom Hondy pre rok 2016 je jedinečná Integra. Tento model spája v sebe dynamické výkony motocykla s komfortom a praktickosťou skútra. Prešiel množstvom zmien, ktoré teraz viac zvýrazňujú jeho prémiový charakter. Nové na ňom sú LED svetlá vpredu aj vzadu, má novú prednú vidlicu Showa s dvojitým prietokovým ventilom a LCD prístrojový panel s možnosťou zmeny farebného podsvietenia.

Integra podobne ako naháč NC 750S má tri úrovne športového režimu S (ak je vybavený dvojspojkovou prevodovkou DCT), s ktorými sa Integra dokáže lepšie prispôsobiť rôznym štýlom jazdy. Modernizovaný model pre rok 2016 má tiež úspornejší radový dvojvalcový motor, ktorý spĺňa emisnú normu Euro 4.

3 Honda CB500F
Motocykle Honda vynikajú špičkovou technikou, kultivovanými a výkonnými motormi

Viacero modelov Honda kategórií 500 cm³ a 750 cm³ bude tento japonský motocyklový výrobca vystavovať na veľtrhu EICMA v Miláne, ktorý sa bude konať od 17. do 22. novembra.

4 Honda CB500F
Motocykle Honda plnia túžby ľudí po vzrušujúcich zážitkoch z jazdy na dvoch kolesách

Autor: J. Goldberger
Foto: Honda
Pridať komentár
Bleskovky
Mazda-cx30
Mazda CX-30 získala ocenenie Zlatý volant 2019 v kategórii SUV/crossover pre vozidlá do dĺžky 4,4 m. Úplne nové kompaktné SUV tak získava svoje vôbec prvé ocenenie v jednej z najdôležitejších čitateľských súťaží. Cenu odovzdali včera v Berlíne prezidentovi Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyamaovi. Pre Mazdu je to historicky piate ocenenie v kategórii Zlatý volant. Prvé získala Mazda 323 v rokoch 1985 a 1989, potom Mazda 626 v roku 1992 a Mazda2 v roku 2014.
skoda-octavia
Automobilka Škoda predstavila novú generáciu modelu Octavia. Štvrtá generácia najpredávanejšieho modelu českej automobilky má nové dimenzie, emotívnejší vzhľad, je priestrannejšia, bezpečnejšia a ponúka väčšie možností konektivity. Je tiež dlhšia a širšia než predchádzajúce generácie a ponúka aj väčší batožinový priestor. Vďaka novému dizajnovému jazyku značky Škoda pôsobí Octavia ešte emotívnejšie. Nový koncept interiéru kombinuje väčšiu funkčnosť a ponuku priestoru s kvalitnými materiálmi a novými dizajnovými prvkami. Moderné možnosti konektivity a nové asistenčné systémy zaisťujú väčšiu úroveň bezpečnosti a komfortu. Svetová premiéra štvrtej generácie Škody Octavia sa konala netradične v pražskej Národnej galérii.
Igor-Drotár
Tradičné podujatie po skončení sezóny Setkání mistrů v českej Sosnovej neďaleko Českej Lípy,na ktorom nechýbal ani slovenský automobilový pretekár Igor Drotár, sa konalo už po osemnásty raz. Ani nepriazeň jesenného počasia neodradila davy fanúšikov, aby zaplnili priestor okolo sosnovskej arény. Tradičné podujatie otvárajú paralelné vyraďovacie preteky vždy dvoch áut. Z približne päťdesiatky zúčastnených pretekárov skončil Drotár v silnej konkurencii aj profesionálnych jazdcov na výbornom šiestom mieste. Igor Drotár: "V prvej jazde som zajazdil piaty najrýchlejší čas. Čakal som, že v druhej jazde sa zlepším, no pokazil som znovu štart a napokon som skončil šiesty, čo je z 50-ky skvelých jazdcov výborný výsledok."