Hyundai osedláva luxus menom Genesis

Piatok, 27 november 2015

Kórejská automobilka Hyundai už dávnejšie uvažovala o zavedení novej luxusnej značky v štýle Lexus (Toyota), Acura (Honda) či Infiniti (Nissan). Vidina sa teraz stáva realitou a Hyundai má novú odnož značky menom Genesis. Nová luxusná značka si do rodného listu napíše december 2015.

1 Genesis G90
Novému Genesisu, limuzíne G90, nemožno uprieť ladnosť tvarov a úžasnú eleganciu

Značka Genesis sa usiluje vytvoriť novú definíciu luxusu, ktorá poskytne novú platformu pre mobilitu budúcnosti koncentrovanú na človeka. Anticipáciou ľudských potrieb na každom kontaktnom bode budú modely Genesis zhmotňovať štyri kľúčové aspekty: inovácie sústredené na človeka, vycibrený a vyvážený výkon, atletickú eleganciu v dizajne a maximálnu bezstarostnosť pre zákazníka.

Modely Genesis sa majú vyznačovať vynikajúcou jazdnou dynamikou, elegantným dizajnom a inováciami prispôsobenými potrebám zákazníkov. Modely Genesis budú označené novým emblémom s krídlami, vytvoreným reštylizáciou verzie používanej na aktuálnej limuzíne.

2 Genesis G90
Už profil modelu G90 napovedá, že s aerodynamikou si jeho tvorcovia dokázali potykať

Hyundai zároveň zverejnil prvé kresby špičkovej luxusnej limuzíny G90, ktorá sa v Kórei začne predávať pod označením EQ900. Automobil s elegantným dizajnom, vybavený najmodernejšími technológiami naznačuje identitu dizajnu a budúce smerovanie novej luxusnej značky Genesis.

Nová veľká limuzína G90 bude špičkovým modelom značky. Predávať sa začne začiatkom decembra 2015 v Kórei.

3 Logo Genesis
Logo novej značky Genesis bude po prvý raz umiestnené na limuzíne Genesis G90

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.
Volvo-heng-du
Výrobný závod spoločnosti Volvo Cars v čínskom meste Čcheng-tu, jej najväčší v Číne, získava 100 percent svojej elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Celkový obnoviteľný energetický mix v celosvetovej výrobnej sieti spoločnosti tak dosiahol 80 percent. Stopercentný energetický mix z obnoviteľných zdrojov v čínskom závode Čcheng-tu je výsledkom čerstvo podpísanej zmluvy o dodávke elektrickej energie a prispeje k zníženiu emisií CO2 v závode o viac ako 11-tisíc ton ročne. Približne 65 percent vyrobenej elektriny pochádza z vodnej energie, zvyšná časť zo slnečnej a veternej energie a iných obnoviteľných zdrojov.
BMW5-digital-world-premie
Priaznivci a fanúšikovia bavorskej značky BMW sú v očakávaní premiéry modelov radu 5 Sedan a praktickejšieho kombi Touring. Avšak vzhľadom na stále platné cestovné obmedzenia na celom svete sa prezentácia nového BMW radu 5 Sedan, nového BMW radu 5 Touring a nového BMW radu 6 Gran Turismo uskutoční v digitálnej forme. Stane sa tak v stredu 27. mája a záujemcovia o internetovú premiéru týchto troch modelov ju môžu sledovať na internete o 08:00 hod. na www.live.bmwgroup.com/en a http://www.live.bmwgroup.com/en>.