Isuzu D-Max: Pick-up na zábavu i prácu

Sobota, 12 august 2017

Japonská automobilka Isuzu predstavila v júli tohto roku svoj nový model s tromi verziami kabín: Single Cab, Space Cab a Double Cab, pick-up so širokým spektrom použitia vhodným pre každodenné používanie v rodine, malej farme, ale aj pre profesionálov.

1 CREW CAB 4WD CREW CAB 2WD HIGH-RIDE
Isuzu D-Max so 4dverovou päťmiestnou kabínou a pohonom všetkých kolies AWD

Najstarší japonský výrobca automobilov, ktorý sa venuje predovšetkým výrobe nákladných automobilov, vyrába aj praktický pick-up a označuje ho ako osobný automobil. U nás je Isuzu málo rozšírená značky, takže o jeho nových produktoch sa príliš nepíše. Teraz prichádza s novinkou, ktorá obohatí trh s verziami vhodnými na prácu i zábavu, na stavbu a odvezie nás aj do divadla.

Nový Isuzu D-Max prichádza s verziami kabín Single Cab, Space Cab a Double Cab a úrovňami výbavy Basic, Custom, Premium a úplne novou Premium+. V ponuke je odteraz aj 6stupňová automatická prevodovka už aj v základnej výbave Basic. Z praktického hľadiska je nové aj 3,5 tonové ťahanie prívesu pri všetkých modeloch 4WD.

Výrobca uvádza, že novinka je ekologicky šetrná vďaka novému turbodieselovému motoru s priamym vstrekovaním common rail s objemom 1,9 litra. Dodáva tiež, že do paliva nie je nutné pridávať SCR -vodný roztok močoviny. Navyše výrobca ponúka aj hardtop a rôzne individuálne úpravy podľa priania zákazníkov.

2 EXTENDED CAB 4WD LS EU LHD
Isuzu D-Max Extended Cab 4WD LS s dvojdverovou kabínou a pohonom AWD

Pod kapotou D-Maxu je výkonný turbodiesel s objemom 1,9 litra s priamym vstrekovaním common rail s chladičom plniaceho vzduchu a výkonom 165 koní (120 kW) a najvyšším krútiacom momentom 360 Nm v rozsahu od 1800 do 3200 otáčok.

D-Max zvláda jazdy aj mimo spevnených ciest a vykazuje aj dobrú priechodnosť v náročných terénoch vďaka veľkej svetlej výške a maximálnemu bočnému náklon až 49° vo verziách 4WD s pripojiteľným pohonom predných kolies a redukčným prevodom.

Automobilka ručí aj za kvalitu svojho produktu, keď na všetky modely poskytuje záruku 5 rokov alebo do 100.000 najazdených kilometrov.

Nové Isuzu D-Max prichádza s novými výrazne nižšími cenami, ktorými chce osloviť zákazníkov pre široké pracovné i voľnočasové použitie.

Autor: J. Goldberger
Foto: Isuzu
Pridať komentár
Bleskovky
skoda-scala-monte-carlo
Škoda rozširuje ponuku nového kompaktného modelu Scala a mestského crossoveru Kamiq o verziu Monte Carlo. Monte Carlo odkazuje na úspešnú pretekársku históriu značky Škoda. Výrazné čierne dizajnové prvky a čierny nápis Škoda na zadnej strane dodávajú vozidlám ešte športovejší vzhľad. Nová Škoda Scala vo verzii Monte Carlo začína na cene 18 100 eur a cena kompaktného SUV Kamig Monte Carlo sa odvíja od ceny 19 690 eur. Záujemcovia si môžu model Scala a Kamiq vo verzii Monte Carlo nakonfigurovať online, alebo si ho objednať u predajcov. V Škode veria, že verzie Monte Carlo zdôraznia športový a dynamický charakter vozidiel modelov Scala a Kamiq, tiež že veľké kolesá a zvučný názov oslovia zákazníkov, ktorí ocenia štýl a emocionálny a lifestylový dizajn oboch modelov.
World-Endurance
Goodyear bude od úvodných pretekov sezóny 2020 dodávať pre Svetový pohár cestovných automobilov najnovšiu generáciu svojich pretekárskych pneumatík Goodyear Eagle F1 SuperSport vo verziách bez dezénu i do dažďa. Značka Goodyear je tak oficiálnym dodávateľom pneumatík pre World Touring Car Cup (WTCR). Na základe oficiálneho výberového konania FIA bude Goodyear partnerom seriálu po dobu najbližších troch rokov, v sezónach 2020 až 2022. V sezóne 2020 bude desať pretekov na troch svetadieloch – v Maroku, Maďarsku, Nemecku, Slovensku, Portugalsku, Španielsku, Číne, Južnej Kórei a Macau. Záverečné preteky sezóny sa uskutočnia v Malajzii. Každé podujatie pozostáva z troch samostatných pretekov, takže spolu bude súčasťou pretekárskeho kalendára sezóny tridsať napínavých pretekov.
Auto-komunikuje
Budem mať na najbližšom semafore zelenú ak budem pokračovať v jazde touto rýchlosťou? Odpoveď na túto otázku už od technológie, ktorú pripravuje SEAT-u v spolupráci s ministerstvom dopravy, magistrátom Barcelony a spoločnosťou ETRA úspešne prepája vozidlá so semaformi a centrálnym dispečingom riadenia premávky, takže vodiči dostávajú informácie o aktuálnej situácii. Projekt okrem toho umožňuje informácie o nehodách na diaľniciach zasielať rovno do vozidiel bez nutnosti využívať na to premenlivé informačné tabule. Automobily a infraštruktúra sú navzájom prepojené pomocou cloudu mobilným dátovým pripojením s reakčnou dobou 300 milisekúnd. Projekt prepája vozidlá so semaformi a informačnými panelmi prostredníctvom platformy DGT 3.0 a vodiči dostávajú v predstihu upozornenie o statuse najbližších semaforov, aby mohli podľa toho prispôsobiť rýchlosť jazdy. Dopravné informácie sa zobrazujú v reálnom čase na displejoch v automobiloch.