Mini Clubman Bond Street: atraktívna štýlovosť

Piatok, 01 február 2013

Na marcovom autosalóne v Ženeve predstaví MINI novú dizajnovú verziu s ambicióznou výbavou a farebnou kombináciou. Ďalšími novinkami MINI budú v Ženeve verzia Mini Hyde Park vo variantoch Mini a Mini Clubman.

Mini Clubman Bond Street
Mini Clubman Bond Street ako nová dizajnová verzia bude mať premiéru v Ženeve

Mini Clubman Bond Street nie je auto pre agenta 007, ale ukážka atraktívnej demonštrácie štýlovosti, špecifickej charizmy a prémiovej kvality, Mini s veľkorysou výbavou a citom pre exkluzívne detaily je šité na mieru tým najnáročnejším milovníkom štýlu. Mini Clubman Bond Street nesie meno najexkluzívnejšej nákupnej zóny v Londýne, ulice, ktorá dýcha klasickou tradíciou britského životného štýlu a zmyslu pre najvyššiu kvalitu.

Clubman Bond Street sa bude vyrábať len čiernom metalickom laku Midnight Black so sivými pruhmi vo farbe Cool Champagne na kapote motora a streche. Takto sú lakované aj kryty vonkajších spätných zrkadiel a niektoré ďalšie diely. Kontrast týchto dvoch farieb atraktívne zvýrazňuje dynamické línie karosérie a predĺžený rázvor modelu Mini Clubman. K tomu ladí aj väčší priestor interiéru a ponuka špičkových prvkov výbavy s exkluzívnym dizajnom športových sedadiel a koženým čalúnením palubnej dosky.

Nový model Mini sa začne predávať po celom svete v marci 2013 v kombinácii so štyrmi verziami motorov: Cooper Clubman 90 kW/122 k, Cooper D Clubman 82 kW/112 k, Cooper S Clubman 135 kW/184 k a tiež Cooper SD Clubman 105 kW/143 k. Všetky sú štandardne vybavené manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, na prianie aj so šesťstupňovým automatom.

Mini Clubman Bond Street Mini Clubman Bond Street Mini Clubman Bond Street
Autor: J. Goldberger
Foto: MINI
Komentáre
Prosím o opravu matematického prepočtu Cooper S Clubman 35kW/184 k, ostatné prepočty sú OK. Podľa mňa by mal byť výkon 135 kW/184k, zrejme vypadlo jedno číslo pri koncipovaní.
Pridal Peter Teplanský v piatok 01 februára 2013 o 15:01
Ďakujeme za upozornenie, chybu sme opravili.
Pridal Admin Svetmotorov.sk v sobotu 09 februára 2013 o 18:04
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.