Mitsubishi ASX v novej edícii Black Edition

Sobota, 30 jún 2018

Pred príchodom letných dovoleniek uviedol Mitsubishi na slovenský trh limitovanú sériu modelu ASX, exkluzívnu verziu Black Edition.

ASX Black Edition

Edícia Black Edition je určená pre tých, ktorí majú radi expresívnejší dizajn, na konkrétnej limitovanej sérii sú to štýlové čierne prvky na karosérii. Práve to dodáva modelu ASX luxusnejší a športovejší nádych najmä pri pohľade zvonku.

Na prvý pohľad zaujmú 18palcové kolesá a spätné zrkadlá v čiernom laku, podobne aj bočné lišty okien či spodná časť predného nárazníku. V interiéri potešia čierne doplnky kombinované s červeným obšitím vybraných častí čalúnenia vrátane volantu či kožou čalúnená ručná brzda. Výnimočnosť zvýrazňujú hliníkové pedále a ešte viac zdôrazňujú športovú podobu kokpitu.

Adrián Markusek, manažér Mitsubishi Motors SK: "Okrem cestovateľskej edície Mitsubishi ASX Ryokö vybavenej navigáciou a parkovacou kamerou v cene vozidla, ktorú sme na slovenský trh uviedli iba nedávno, teraz našu ponuku rozširujeme o ďalšiu imidžovú limitovanú edíciu ASX Black Edition. Je určená pre zákazníkov túžiacich po praktickom SUV so športovejším a luxusnejším vzhľadom."

Black Edition je v ponuke vo všetkých farebných odtieňoch laku karosérie.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
Suzuki-SX4-S-Cross
V rebríčku počtu predaných osobných áut na Slovensku v roku 2019 sa Suzuki medzi 39 značkami umiestnila s počtom 3709 predaných vozidiel na veľmi peknom jedenástom mieste. Pričinili sa o to hlavne modely SUV Vitara a SX4 S-Cross. Modernizovaná Vitara v segmente SUV obsadila podľa štatistiky registrácií Zväzu automobilového priemyslu šieste a SX4 S-Cross ôsme miesto. O úspech v celkovej predajnosti modelov Suzuki v roku 2019 sa postarali tiež modely Swift a Ignis. Novou posilou značky v roku 2020 budú nový hit, malý off-road Jimny, a trvalka značky Swift.
Benzina-Tank
Benzina rozširuje svoje služby na Slovensku o Tank Kartu Business. Umožní firmám a podnikateľom okrem čerpania pohonných látok využívať aj rad benefitov, a to od zvýhodnenej ceny až po jednoduché vyúčtovanie a správu tankovacích kariet. Je to ďalší krok v stratégii Benziny, ktorá sa po rokoch vrátila znovu na Slovensko a má vo svojej sieti už desať čerpacích staníc. V pláne má tiež zavedenie karty Tank Karta Easy pre bežných motoristov. Marek Zouvala, riaditeľ siete čerpacích staníc Benzina: "Firmy a podnikatelia potrebujú šetriť každý cent. Preto sme pre nich pripravili nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov aj administratívy. Tank Karta Business je nielen efektívnym riešením pre pohodlné tankovanie so zľavou, ale tiež vhodným nástrojom ako si ušetriť starosti a zjednodušiť účtovníctvo."
Elektrické-roznášky
Spoločnosť DPD začala doručovať zásielky v centre hlavného mesta prostredníctvom cyklokuriéra. Ide o pilotný projekt, ktorý má šancu rozšíriť sa aj do iných miest. Spoločnosť tiež výrazne rozširuje svoje doručovanie zásielok flotilou elektrických dodávkových automobilov, a to nielen v Bratislave, ale po celom Slovensku. Doručovanie elektrickou dopravou v mestách je jedným zo spôsobov, ako spoločnosť DPD podporuje svoj záväzok doručovať všetky zásielky do cieľa bez uhlíkovej stopy.